Halo 2 eindbaas Legandary

Discussie in 'Algemeen' gestart door gizmozz, 25 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Yo mensen,

Ik ben al een tijdje bezig om halo 2 op legendary uit te spelen, best moeilijk maar goed te doen. Maa nu ben ik in het laatste level bij die Brute Chieftand en mn mond valt open. Die kerel kan haast niet dood :confused: Je moet zijn schild eraf schieten zodat je hem echt kan mollen. Helaas blijkt dit alleen mogelijk te zijn met een Carbine van de Covenant, die echter nogal schaars is daar. Is eenmaal zijn schild eraf moet je alweer reloaden. In de tussen tijd is zijn schild weer op. Mensen ik ben al een week bezig maar het is me nog niet een keer gelukt om hem te mollen 8) Ik ga elke keer weer dood, val van het platform af of heb geen kogels meer coor de Caebine. Wie heeft dit nog meer?

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Ik ben niet zo into Halo 2 maar las je de [search]Zoekfunctie[/search] gebruikt kun je denk ik wel redelijk snel je aantwoord vinden en anders kijk eens op www.gamefaqs.com

3. Zephyrus

Zephyrus ...

Leuk Bevonden:
    0
    schiet johnson bij legendary z'n schild er niet meer af?
    dan kan je namelijk wachten en dan pas op 'm schieten, gaat wat beter

4. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, hij schiet wel maar niet zijn schild eraf. Echt niks helpt:confused:

5. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
  6. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    In zo'n thread word je niet direct geholpen, altijd van die gastjes die aan andere onderwerpen beginnen en dan word de jouwe vergeten.:D

7. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    edit: laat maar, antwoord was al gegeven :p

8. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar maar ik denk dat de mods er anders over denken. ;)

9. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    :) heb het geplaatst, zien wat er van komt.

10. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    tja, ik zou gewoon met alle wapens die daar zijn em proberen te mollen. je kan er opzich wel lang over doen want het is wel makkelijk bij hem uit de buurt te blijven

11. Riddick

Riddick --

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, je moet met een carbine ze schild eraf schieten en hem dan raken en als je kogels op zijn, gewoon op hem af en iedere keer zijn schild eraf schieten en raken, weinig andere opties...Ik heb er ook iets van 10x over gedaan dus;)

Edit: Het is ook handig als je op dat rondraaiende platform springt en dan met een Carbine schieten, dan blijft hij gewoon stil staan, kortom zorg voor voldoende ammo voor de Carbine ;)

Laatst bewerkt: 25 jan 2005
  12. jeroen kroes

jeroen kroes hertog jan ownage

Leuk Bevonden:
    0
    je moet shotgun pakke als die 10 ventjes op je afkome en dan verotschiete die hap dan issie zo dood
    wel van digt bij

13. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Mensen, spelen jullie het wel op legendary, want op normal heb ik hem ook zo dood. Dit is andere koek :)

14. jeroen kroes

Leuk Bevonden:
    0
    je moet anders heel lang met dubbele plasma opm sgiete dan kan hij niks en dan met shotgun dan issie sneller dood

15. WorkingTitle

WorkingTitle ..

Leuk Bevonden:
    3.142
    4de die ik si met mijn avater.. ik kom trouwens niet verder dan het eerste level op legendary 8)

16. gizmozz

gizmozz Bierdoos

Leuk Bevonden:
    1
    Ok zal ik even proberen.

17. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik die ava ook maar ga nemen:p

Mijn advies: Pak je covie carbine en blaas z'n schild eraf. Zorg dat je ook nog een Battle Rifle achter de hand hebt zodat je 'm meteen in z'n schedel kan schieten.

Ik weet niet of jij ook al op die ronddraaidende platformen gaat staan trouwens, maar dat is op zich wel handig. Wel zorgen dat je op de bovenste staat want anders moet je de hele tijd bukken.

Als je geen battle rifle hebt moet je gewoon even switchen met Johnson z'n beam rifle.

18. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    myn advies (ik heb ut naamlyk ook gehaald) gwoon wagtuh tot johnson 3 keer raak sgiet (want dan sgiet ie tog egt zun schild eraf) en dan HEEL!!!! vaak met je carbine of een andere gun schieten, wat je voral HEEL VEEL NODIG HEBT!!!!!!!!! is geduld;) en anders probeer je ut met coop (nog steeds lastig maar ut duurt minder lang)
    o ja n nog 1 tip blyf by hem uit de buurt!!!

19. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Ik schoot het schild zelf uit met Carbine, en dan gewoon puinen met granaten en schoten en stuff. Duurde HEEEEEEEEEL lang! Ik denk dat ik zo lang bezig was met die eindbaas (spring ik per ongeluk over de rand ofzo steeds, etc.) dan met de rest van Halo 2 op Legendary.

Dus gewoon op zijn schouderpad schieten met carbine, dan valt zijn schild omlaag, dan vet puinen! Tot weer terug komt, dan weer nauwkeurig schieten op die shoulder pad. Ook komt hij soms niet die lift op als jij naar beneden kijkt, dan kan je makkelijk op die pad schieten en dan op zijn hoofd als schild down is...

Succes!

20. jeroen kroes

Leuk Bevonden:
    0
    ow? raar maar je hebt wel een hele mooie avater :p

klasse!!
    je moet soms gewoon niet te moeilijjk denke dus soms lang een groep ventjes renne zonder ze te schiete
    alleen de ventjes die in de weg lope!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina