HALO (2) en Full Screen Anti Aliasing & LAN

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alex V, 5 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb paar dingen die ik nog niet weet maar waar ik graag wat meer info over wil:

    1.) Weet iemand of HALO 2 anti aliasing gaat gebruiken? Ik weet niet of de xbox dit wel trekt ( bij Unreal Championship hebben ze het bij de patch er weer afgehaald omdat de xbox toch te traag bleek) maar bij HALO 1 was dit echt afschuwelijk. De karteltjes in multiplayer zijn daar gewoon echt erg. Let maar eens op de bergen bij sidewinder bijvoorbeeld. Of andere randen van stenen of zo... Echt kartelig!!! Dus ik hoop maar dat ze dit gaan aanpassen.

    2.) Kun je weer met 4 man per xbox lannen zonder framedrops? Ik denk het wel omdat ze het aantal polygonen hetzelfde houden en de textures zelf maken. Ik weet niet of er al een interview of zo is waarin de technische details echt duidelijk zijn besproken...

    Het zal in ieder geval zweten worden voor de box met die VETTE spel...
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    1) Ze zullen in ieder geval AA meer/beter gebruiken dan bij Halo 1, maar of ze FSAA (overal) zullen gebruiken?

    2)Het zou nogal erg zijn als een sequel op een bepaald vlak naar onder gaat.

    Voor meer info kunt u terecht op het centraal topic van Halo 2.
     
  3. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ikzelf heb d'r geen last van. We moeten afwachten.
    We moeten afwachten, niemand kan dit soort dingen NU al weten.

    Dat zijn de enige antwoorden op je vragen: afwachten!. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina