Deze pic al een keer gezien: Betekent dit dat er een flamethrower bij Halo 2 zit? Ik hoop het! Excuses als plaatje het niet doet. Loop anders maar ff rond op www.gamerseurope.com,
Kut, ze doen het idd niet, sorry voor het ongemak! Sluit deze thread maar ik maak hem wel op nieuw aan met plaatje.
bedoel je dees: http://www.gamerseurope.com/images/articles/177/halo2_4.jpg Dat is een screenshot uit een beta versie van halo 1
Deze was toch van halo want ze zeidde dat er eerst een flamethrower in kwam maar die is toen toch eruit gehaald want dit plaatjee staat ook in een oudere pu over een XBOX special
Is plaatje uit Halo 1 ja.. Hebben ze eruit gehaald omdat ze die nergens echt een 'doel' voor vonden hebben (vage zin, geen zin om te verbeteren)
Ja, dit plaatje bedoelde ik. THKZ dat je hem er ff op zet, mijn deed het niet. Ik wist niet dat deze flamehrower bij de beta tests van Halo 1 hoorde. Ik heb ergens in een preview gelezen dat de flamethrower(Wat een kut woord om te typen!) wel in Halo 2 komt. I like elites frieded before I ate h'm! HEHE1
Hier zie je overigens dat die Hunter een soort van 'rounds' heeft ipv een rechargable plasma-bolt wapen..
je kan hem ook editen voor de ophelderheid als je dat niet wist (punt staat achter site duz daarom doet hij het niet)
Oke, misschien is hij al wel best wel heel oud, maar dat boeit mij niets! Ik vind het wel een cool plaatje en had hem nog nooit gezien. maar het is idd wel heel duidelijk een halo 1 pic.