Halo 2: Geruchten en feiten [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 27 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25

Waarschijnlijk een van de meest felbegeerde spellen die maar op zich laat wachten: Halo 2. Na het onvoorstelbare succes van Halo, waar miljoenen van over de toonbank gingen, besloot developer Bungie al snel dat er een vervolg moest komen. Inmiddels al vele malen uitgesteld, en een officiële releasedatum is er ook nog niet. We zullen het voorlopig doen met de weinige feiten en de vele geruchten die er momenteel zijn.

Aangezien de vorige thread over de geruchten en feiten van Halo 2 behoorlijk aan de grote kant raakte, hier deel 2.

Officiële sites:
    www.bungie.com - site van Bungie, Halo's developer
    Officiële Halo site
    Halo 2 E3 movie - spectaculaire trailer, de moeite van het downloaden zeker waard :)
    Inside Halo 2 - The Making Of Halo 2, leuk filmpje

Xbw artikelen:
    Wekelijkse Halo 2 update: deel 1 - 17-01-2004
    Wekelijkse Halo 2 update: deel 2 - 23-01-2004
    Wekelijkse Halo 2 update: deel 3 - 30-01-2004
    wekelijkse Halo 2 update: deel 4 - 07-02-2004
    Wekelijkse Halo 2 update: deel 5 - 14-02-2004
    Wekelijkse Halo 2 update: deel 6 - 21-02-2004

Xbw Threads:
    Halo 2: Geruchten en Feiten [deel 1]
    Halo 2: Fall 2004 over de releasedatum van Halo 2, die pas in de herfst van dit jaar zal zijn.

Screenshots:

2. ludo

ludo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    op het eerste plaatje net onder die zon zie je iets zweven
    wat moet dat voorstellen

3. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Een hulsje van de BattleRifle kogel die hij net afschiet.

4. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
  5. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Hey leuke geweren hebben die elites op plaatje 2 :p Die heb ik nog nooit gezien! Hey maar, ligt het nou aan mij of heeft MC nu ook een ander pakkie aan?

6. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    was ik ff aan het rond neuzen op marktplaats kom ik een advertentie tegen van een gast die halo2 wil verkopen voor 12,50 euro 8) hij had 'm uit amerika??? is dit gewoon een lul verhaal of is ie in Amerika al uit?

7. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    [gerucht] Op ik xbox live zeiden ze dat hij nog een half jaar werd uitgesteld, omdat je mensen zoeken om het spel af te maken.

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wat denk jezelf? |:-

Lees de 1e post, er is nog geen releasedatum......

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    kom op, dat geloof je toch zelf niet? whahaha voor € 12,50 8)
    geloof me, halo 2 is nog helemaal nergens uit.

10. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Halo2 is toch helemaal niet uitgesteld? De releasedates die je overal zal waren datums waarop andere sites dachten dat halo2 uit zal komen, Bungie zelf had toen nog geen datum gezegd, dus is t ook niet echt uitgesteld.
    En is de aankondiging van Bungie dat de halo2 release is gepland voor de herfst 2004 geen officiële releasedate? Deze aankondiging bedoel ik dus...

Laatst bewerkt: 27 feb 2004
  11. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Noem jij "herfst" een datum? :+ Herfst duurt maar liefst 3 maanden, dat vind ik een nogal ruim begrip.

12. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, ok je hebt gelijk, herfst is niet echt een datum, maar wel al meer een datum dan "when it's done":+

13. matje

matje Soco Socoo!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk persoonlijk november, je weet toch, voor de december maand (kerstmis!)
    En dan zeggen ze herfst omdat dat ook nog september kan beteken en dat klinkt een stuk bveter dan november voor de fans.

14. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    .........why................WHY !!!!!!!!????????

15. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    niet om de wannabe mod uit te hangen hoor..maar kunnen we weer gaan Geruchten en Feiten?
    bijvoorbeeld weer over het geheime S-III project van Ackerson, het tijdkristal 'Holy Light' of speculeren over andere Halo's?

heb zelf hier vele ideeen over (al gepost in vorige thread) die ik niet ga opnoemen omdat ik zo naar de sneeuw vertrek, maar over een week ben ik weer terug met veel meer geruchten :p

Ik dacht, ik gooi nu een balletje op zodat ik over een week lekker kan discusieren

Viel SpaB!

*)

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    nee das saai

17. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is saai, geruchten en feiten over halo2? Dan moet je hier gewoon niet komen, want dat is het doel van dit topic.

Ik ben het 100% met elite eens, we moeten in dit topic doen waar dit topic voor is, dus kom maar op met wat speculaties om over te discussieren...

Overigens, ik weet bijna zeker dat er meerdere halo's zijn, mss komen ze niet in halo2, maar pas in halo3 ofzow, maar het moet wel. Als je hoort wat 343GS zegt, dat dat instalation 03 ofzow is, zullen er toch wel meer zijn:confused:
    Verder; halo betekent zoiets als lichtkring, dus halo is een halo. Als de volgende delen ook nog halo in de naam hebben, is dit eigelijk ook al een beetje een aanwijzing dat er meerdere halo's moeten zijn, want wat doet dat halo anders in de naam van het spel:confused:

18. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop dat er super veel missies in zijn. Lekker veel wapens, auto's enzo. En heb je ook co-op. Want ik doe dat nog best wel vaak met vrienden.

19. Apsutee

Apsutee Apsutee

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wordt halo2 hetzelfde als halo(1), maar dan veel beter; meer wapens, betere graphics, nieuwe levels (zowel missies als multi-player) en veel andere nieuwe mogelijkheden, dus weet bijna zeker dat ook in halo2 een co-op mode zit (hoop t iig wel:p)

20. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    oke bedankt. Kan echt niet meer wachten. Ik wacht er al super lang op (Maar tot die tijd moet ik me maar vermaken met splinter cell: pandora tommorrow, driv3r en fable).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina