1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Halo 2: Geruchten en feiten deel 5

Discussie in 'Algemeen' gestart door Elite, 23 aug 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    dacht ik ook...
     
  2. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    eh, wat ik dus wil zeggen is dat de in de update genoemde getunede jakhal al es gezien is op een screen (dan zie je er twee van). Ze zien er scherper uit etc.
    Dit is geen jakhal. Waar heb je vandaan dat Jakhals zijn geevolueerd? Het zijn geen kikkervisjes/pokemon. Voor zover we weten zijn ze allemaal gelijk. Wie weet is ie dus Flood infected (hoewel vorige keer jakhals carriers werden). Dit is wss een nieuw ras.
     
  3. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    [dubbelpost]
    wtf, ik post nooit dubbel? dacht dat er een beveiliging zat op bulletin voor dubbelposten..
    iig, de muziek wordt naar mijn weten alleen gemaakt door Marty...en Sumthing Else geeft het uit.
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
  4. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom vind ik het ook zo vreemd! :eek:
     
  5. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Muziek in het spel is gewoon het gebruikelijke, maar blijkbaar maken er ook een aantal artiesten een nummertje voor de CD.. Maar het lijkt me sterk dat je opeens "the Reason" hoort tijdens het spelen van Halo 2, ik mag hopen van niet in elk geval. :9
     
  6. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Hij heeft niet gezegd dat dit zeker was. Hij zei dat het "misschien" wel is.
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    @ What, hier doelde ik dus op. Dat is meer verbeteren/tunen en niet een rigoreuze evolutie (wat dan- gezien het tijdsbestek- eerder een transformatie of een revolutie is...)
    Hij (GeneralAsshole) zei inderdaad dat het misschien een geevolueerde Jakhal was :p, als een lollige suggestie :D . Voor de less-informed wilde ik graag duidelijk maken in de vorige post dat het geen Jakhal is. (Of iig, zeer onlogisch en onwaarschijnlijk is. Je weet het nooit met Bungie)
     
  8. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    kijk bungie verandert wel wapens maar ze zijn niet zo gek om een duidelijke verandering aan te brengen aan een covenant ten eerste staat er niks in de boeken van de jakal die verandert. en kunnen jullie alleen maar in 2d denken ofzo shit er is toch een kans dat dit een nieuwe covenant is. please drop the friggin subject. want het is maar een beeldje wat net zo goed een prototype kan zijn geweest van des noods halo combat evolved.
     
  9. NLJohnny Cage

    NLJohnny Cage Drunkn Munky

    Berichten:
    418
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk dat je gelijk hebt, het kan net zo goed een prototype van Halo zijn geweest
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    het word wel tijd dat ik eindelijk word beloond!
    ik sta godvr%&_#("mme al zo´n anderhalf jaar te wachten op deze game!
    en ik heb van elk stukje info gesmuld en dat zal ik nog steeds doen ook.
    maar ik hou het gewoon niet meer vol!
    IK moet em hebbbe

    Gelukkig heb ik hem wel 2x gespeeld om de PU gameplay en heb zelfs rogier zien spelen ( die suckte dik ) maarjah.

    NOVEMBER Where Waiting on YOU!
     
  11. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Jij bent niet de enige die wacht op Halo 2 en beloond moet worden hoor.;)
    Wij allemaal wachten met smacht.
     
  12. WHAT

    WHAT Active Member

    Berichten:
    2.185
    Leuk Bevonden:
    44
    Lekker goed engels. Ik heb nog niet eens op de PU gameplay het spel gespeeld dus ik verdien het meer :+ .
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    K vondt dat gedoe rond halo 2 op de gameplay echt zwaar belachelijk. Wat een stel mongolen die gasten die die passes uitdeelden. Ze deden alsof ze god waren ofzo. K ga echt niet op mn knieen liggen voor die mensen, damn. Verder kan k eigelijk ook niet meer wachten op halo 2. Lange nachten met co-op tegemoet. Maarja k zal me tot die tijd wel vermaken met fable:D
     
  14. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan verdien ik het nog meer, want ik ben er niet eens geweest:+.

    Ik moet alleen nog live aanschaffen voor halo 2, en dat terwijl ik geen creditcard heb:'-(.
     
  15. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Waarom staat er bij jouw Gamertag dan bijna? Bijna is meestal over een week ofzo.
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat is van een aantal maanden terug, toen zou ik live krijgen, maar voordat ik het wou kopen, kreeg ik te horen dat het internet niet snel genoeg was. Nu hebben we snel internet, maar nu wil me broer niet meer dat ik zijn creditcard gebruik:confused:.
     
  17. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat is balen, probeer je moeder of vader over te halen.:+
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, ik zal het binnenkort nog eens proberen. Misschien geloven ze me dan dat het veilig is en dan kan ik lekker op live iedereen neerschieten. Man, wat heb ik zin in de spel.
     
  19. Gameforce

    Gameforce Active Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens nog maar een kleine 6 weekjes en dan is het zover naar 3 jaar wachten komt ][-][alo 2 uit YAHOOOO me myseld and i can't wait till nov. _O_ _O_ _O_
     
  20. Arno S.

    Arno S. I never asked 4 this

    Berichten:
    897
    Leuk Bevonden:
    74
    Wat gaat de tijd toch snel :p........ november de maand van de toptitels, Metroid Prime 2 en Halo 2 _O_
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2004
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina