Hoi, Mijn vraag is of je ook met bots kan spelen, want bij splitsscreen staat in de opties ergens Co-Ops en en dat is bij heel veel spelen dat je dan met bots speelt. Maar als ik daar dan op klik en ik start hem dan begint hij met de singelplayer!! Is er het bij Halo 2 nu wel dat je met bots kan of niet??? Golddust
Niet, maar je kan wel in je eentje in een multiplayer level maar online zijn genoeg tegenstanders te vinden, moet je alleen wel ff xbox live hebben natuurlijk
neen je kan niet met bots spelen in halo 2 als je de co-op selecteert dan ga je als je 2 controllers hebt en 2 spelers co-op in single player
Nog even een vraagje, ik kan in multiplayer nog niet alle spelmodussen. Slayer kan ik spelen, verder staat er een slotje. Hoe krijg ik deze geunlockt en waarom staat er een slotje achter?
webkem, dat slotje betekent dat je niets aan die mode kan veranderen, maar je kan ze wel spelen, je moet er gewoon op klikken, en dan heb je die mode geselecteerd. hopelijk kom je nu verder
Deze vragen zijn allemaal al eens eerder gesteld én beantwoord, gebruik de [search]zoekfunctie[/search] om de relevante threads te vinden. Closed.