[Halo 2] Help!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Golddust, 5 jan 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Golddust

Golddust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Mijn vraag is of je ook met bots kan spelen, want bij splitsscreen staat in de opties ergens Co-Ops en en dat is bij heel veel spelen dat je dan met bots speelt. Maar als ik daar dan op klik en ik start hem dan begint hij met de singelplayer!!

Is er het bij Halo 2 nu wel dat je met bots kan of niet???

Golddust

2. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet, maar je kan wel in je eentje in een multiplayer level :p maar online zijn genoeg tegenstanders te vinden, moet je alleen wel ff xbox live hebben natuurlijk

3. Golddust

Golddust Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    neen je kan niet met bots spelen in halo 2 als je de co-op selecteert dan ga je als je 2 controllers hebt en 2 spelers co-op in single player

5. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog even een vraagje, ik kan in multiplayer nog niet alle spelmodussen. Slayer kan ik spelen, verder staat er een slotje. Hoe krijg ik deze geunlockt en waarom staat er een slotje achter?

6. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    webkem, dat slotje betekent dat je niets aan die mode kan veranderen, maar je kan ze wel spelen, je moet er gewoon op klikken, en dan heb je die mode geselecteerd. hopelijk kom je nu verder ;)

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    zou het niet handig zijn dat je zulke Botjes kan afmaken in volgende Halo???

8. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Deze vragen zijn allemaal al eens eerder gesteld én beantwoord, gebruik de [search]zoekfunctie[/search] om de relevante threads te vinden.

Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina