1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Klopt (Darkwing, je zit ernaast wat dat betreft ;)) Cairo, Athens en Maltha vormden een linie.
    Athens en Maltha werden vernietigd.
    en Darkwing bedankt voor het compliment....achteraf kan ik dat 'kort' wel weghalen,maja, tis relatief kort voor zo'n complex verhaal. Over je theorie:
    de Covenant landden alleen bij New Mombassa en niet in Egypte. Datgene wat ze zoeken -The Arc- ligt in Afrika, bij Mombassa
     
  2. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    heel mooi verhaal elite, ik begrijp het nu al veel meer :)
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het spel al sinds een dag voor de officiële release en heb hem nog steeds niet uit.
    In tegenstelling tot Halo 1 wil ik hem niet echt uispelen.
    Het spel vind ik echt soms saai...
    Ik ben nu net terug met de MC aan het spelen en moet iets vinden voor die gravemind, maar die levels zijn zo saai...
    In het begin viel het nog mee in de stad, maar alles binnen vind ik echt brol.
    Veels te donker & steeds dezelfde omgevingen.
    Bij bungie moeten ze toch weten dat iedereen liever buitenlevels speelt?(de meeste mensen toch)
    Het beste level uit halo 1 imo was toch wel die op het strand.
    Waarom zoveel levels binnen...
    Ik heb nog niet online kunnen spelen want zit al een hele tijd op smallband:mad:
    kdenk wel dat het online veel leuker wordt.
    Maar totnogtoe vind ik het toch wel een beetje een teleurstellend spel...wat singleplayer betreft hé.
    Halo 1 vond ik vroeger precies véél leuker.
    Nog mensen die mij min of meer kunnen volgen?
     
  4. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol, dit maakt het wel iets duidelijker, al weet ik nog steeds niet hoe de flood opeens overal komt. Maar hoef k ook niet te weten hoor. Vind het tog maar een kolere ras :p.
     
  5. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    @tronky
    je hebt gelijk: halo1 was leuker maar dat neemt niet weg dat halo2 geweldig is
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind Halo 2 veel beter als Halo 1, en dat er minder buitenlevels inzitten is absoluut NIET waar, als je verder speelt kom je veel verder, en het is ook veel meer afwisselender, mensen zijn bedroefd omdat het niet perfecte spel is, maar het perfecte spel is op dit moment ook omogelijk.
     
  7. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien heb je gelijk, maar toen Halo 1 uitkwam was dat helemaal nieuw, super origineel en (voor die tijd) top kwaliteit, maar Halo 2 is nu niet zo bijzonder... nog steeds heilig hoor _O_
     
  8. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Daarom is het ook een vervolg, er zijn niet veel meer mogelijkheden om het helemaal opnieuw legendarisch te maken, maar dat komt vast wel met de Xbox 2 :)
     
  9. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    voor een vervolg is het inderdaad erg mooi, maar als er een deel 3 komt (wat ik wel verwacht na zo'n einde) is dat waarschijnlijk het beste deel.
    Bedenk eens voor de lol zoveel mogelijk trilogieen en bedenk welk deel het beste en welk deel het slechtste is, ik denk dat je bij de helft van de tlrilogieen tot de conclusie komt dat deel drie het leukst is en deel 2 het minst (hoe goed dat ook is)

    maar, ook maar een mening
     
  10. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga nog maar ff de boeken lezen in de tussentijd...

    maar ben wel blij met het einde...

    * w8 op halo 3 met geduld ;)
     
    Laatst bewerkt: 19 nov 2004
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    van bungie.net forum

    I was watching the DVD again the other day, and In the section about designing the levels, there was a few camera pans across whiteboards that bungie used to design levels. There was the Gas Giant, the Sentinel Wall, etc.

    But I also saw something more interesting. I shot a picture of it as well.

    http://img132.exs.cx/img132/4342/earthark.jpg
    It's pretty big, sorry about that

    Very briefly, the camera flashes across a white board with the title "earth_ark_09" Which doesn't relate to any level in the game. In fact, it sounds like a level on earth with the ark involved. Sounds curiously like a level not far after our cliffhanger ending.. I think this might have something to do with what to expect for Febuary 9th. Then again, bungie probably watched that dvd frame by frame to make sure nothing like this was in there.. i just was intrigued.
     
  12. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is dat voor plaatje (in die spoiler hierboven)
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    plaatje van het storybord met de levels erop, en die gast verteld dat dit level er ook bij stond.
     
  14. evilavatar

    evilavatar Smurf

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    een tekening van bungie:
    van 'The ark' op Aarde, misschien of eigenlijk waarschijnlijk een level voor Halo3
    :cool:
     
  15. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Een heel goed punt....wie heeft ze losgelaten? De Covenant en de Humans wisten beiden van de Flood. Waarom laten de Covies hen vrij? En waarom lopen die etters rond in
    dat ene station in die gasatmosfeer? In de update wordt trouwens Gravemind min of meer een Flood genoemt 'he absorbs lifeforms in a very Flood manner' ofzo
     
  16. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Misschien hebben de Covies hun perongeluk vrijgelaten, ik vond het trouwens wel raar in Halo 1 dat de Flood nergens was en opeens daarna overal was.. in 343 Guilty Spark level.
     
  17. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Dit zal vast wel ergens in deze thread staan hoor, maar kan iemand dmv. een spoiler ofzo uitleggen wat er nu precies helemaal op het laatst aan de hand is ??

    Ik heb em dus uitgespeelt .....
    ..... dan heb je dus trantelehuppelepup verslagen, en dan komt het eindfilmpje .. En dan zie je dus dat Master Chief in zo'n raket zit .... maar WAAROM, wie, wat, waar doet hij daar ?
     
  18. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    je hebt mijn samenvatting gelezen?
    Op dat schip zit Truth. Truth gaat naar de Ark, de aarde, om de andere Halo's te activeren. Master Chief gaat mee om de boel te redden, Truth te stoppen. Die raket is een Forerunner schip. Dat is een antwoord op je vragen, lees ff de samenvatting, dan weet je alles...
     
  19. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    De Flood zijn ontsnapt door de Covies en Keyes. En die etters kunnen zich heel snel verspreiden...want zodra ze voer hebben worden ze sterk en slaan ze de deuren open en breken ze uit.
    Daarom is het zo raar dat ze in Halo 2 weer opduiken. De Covies weten hun gevaar en toch bewaren ze hen op de gasplaneet *en* landen ze op Halo 05.
     
  20. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    bungie heeft het met de flood niet echt slim gedaan. Iedereen vind het ras irritant, maar ze blijven er aan vast zitten met het verhaal, geen halo zonder flood, het zorgt btw wel voor wat meer afwisseling vind ik, alleen de covies bevechten wordt ook saai
     

Deel Deze Pagina