1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat is al 100 x gezegt ;)
     
  2. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    ik volgde de previews niet, vandaar
     
  3. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    damn snel uitgespeeld. hoe lang doe jij er ongeveer over (op welke moeilijkheidsgraad was dat)?
     
  4. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan em in een dag uitspelen
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    12 uur ongeveer op normal maar ik rende soms gewoon door omdat ik niet altijd zin had om weer iedereen af te knallen (je kogels gaan zo snel op). Maar als je legandary of heroic doet dan kan dat niet zomaar en ben je echt veel langer bezig.

    EDIT: Wel liep ik afentoe relaxt van het uitzicht te genieten, sommige omgevingen zijn zo niet normaal mooi!
     
  6. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    zit new mambossa erin 8) alleen al om new mambossa koop ik het 8)
     
  7. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag aan degene die t al gespeeld hebben
    las net op een forum dat je een groot deel van het verhaal (een overgroot deel om precies te zijn) met een ander personage speelt dan de master chief... men zei zelfs dat je met de covenant moest spelen... klopt dit en hoe hebben ze dit dan in het verhaal verwerkt? is het net zo iets als met fable dat je het als goed en als slecht kan uitspelen ofzo iets???
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je speelt met een Elite (Arbiter) die officieel verbannen werd in het begin van het spel. Het zijn zegmaar 2 verhaal lijnen die naarelkaar toe werken, althans niet naarelkaar toe maar ze vechten met hetzelfde doel. Je speelt het grootste deel van het spel zelfs met Arbiter. Het gaat meestal om en om, dan weer wat missies MC dan weer arbiter etc. Het zit mooi inelkaar gedraaid allemaal, ik weet niet hoe ik dit verder he beste kan uitleggen.
     
  9. Svensson

    Svensson De Prijsvragenkoning

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    maar het is dus niet zo dat je kan kiezen met wie van de 2 je het level speelt?
     
  10. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat niet maare de flood zijn ook terug en die zijn dit keer een stuk beter ze dragen zelfs energy zwaarden en het spelen als elite is ook leuk
     
  11. larzzz

    larzzz Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe weten jullie da allemaal???
    hebben jullie t spel al?
     
  12. Zed

    Zed excuse my french

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    larzzz ik stel voor dat je even naar de intertoys morgen gaat
     
  13. Billbox

    Billbox Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, het spel is vandaag bij redelijk wat winkels al te verkrijgen.
    Dus sommige mensen hebben hem al, moet je morgen naar de winkels gaan, ze hebben hem vast al. ;)
     
  14. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    en zelfs op normal als je een stuk of 10 van die flood spores tegen je aan krijgd ben je dood en een paar hits ban de sentinals en ook dood
     
  15. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Kunnen jullie bij de spoilers ook vermelden waar het ongeveer over gaat (ongeveer welk level)? Misschien kan ik meepraten, misschien niet :p
     
  16. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    dat wat ik net poste is uit he level dat je begint te spelen met een elite weet zo effe iet welk level dat is en ben nu op een andere halo aan het vechten kicke
     
  17. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL nee grapjas, hij bedoelt dat je bijv doet:

    Ik heb hier een spoiler over level 3

    (hier dan de spoiler)

    Zo weet hij of hij moet kijken. Hij kan denken

    -Level 3 heb ik al uit, ik kijk
    -Level 3, daar zit ik vast, ik kijk
    -Ik ben daar nog niet, ik bekijk de spoiler NIET

    Als je niet zegt waar de spoiler over gaat(welk level dus, zeg niet "dat stuk dat je met die elite speelt" want dan verklap je nog iets) dan heb je de kans dat de mensen toch kijken naar je spoiler om te weten waar over het gaat, en dan heeft de spoiler geen nut.

    Hopelijk heb ik het enigzins duidelijk uitgelegd

    Even een paar vraagjes waarvan ik niet wist waar in dit forum ik ze moest stellen, en de vragen zijn een nieuwe thread niet waard:

    -Zijn de melee combo's eruit gehaald
    -Kan je om hoekjes kijken
    -Is de sprintfunctie nog aanwezig
    -Wat kan je allemaal precies doen als je op het punt staat een voertuig te boarden(of kan je hem er alleen maar aftrappen, ik heb gehoord iets met een granaat ofzo, maar dat kan ik me niet voorstellen, want als je een granaat in de cockpit gooit, ga je zelf toch ook dood:| en dan gaat t voertuig stuk:|)

    Alvast bedankt
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  18. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    Inderdaad horen die vragen niet helemaal in deze thread, maar voor ik weet het niet zeker van die eerste 3 vragen, heb het zelf nog niet uitgeprobeerd. Bij het boarden van een voertuig hangt het er vanaf welk voertuig, bij een Ghost (en Warthog geloof ik) spring je erop en schopt ie hem automatisch eraf, bij een Covenant tank (naam even kwijt) spring je erop en gooi je een granaat naar binnen en bij nog een grote wagen kun je op de bestuurder inslaan met melee attacks :9 Weet niet zeker bij welke dat is. Nog even een spoiler met vraag voor degene die niet alleen met Master Chief hebben gespeeld
    Speler met de Arbiter is echt heerlijk, vooral als je met de andere Elites oploopt. Meesterlijk gevoel. Het verhaal eromheen vind ik ook heerlijk, vooral het begin waar hij gemarteld wordt. Waarom kreeg hij trouwens een tweede kans (had het iets te maken met die andere Elites die dan mee zouden gaan met The Great Journey?) Beetje vaag, ik snapte dat stuk niet helemaal. Kan het iemand het even in aardse taal uitleggen (ongeveer die hele cutscene dat hij een tweede kans kreeg en waarom snapte ik niet). Alvast bedankt!
     
  19. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    hey is dit spel eigenlijk wel leuk als je geen live hebt?
     
  20. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Arbiter kreeg de keus of dood, of huurling worden. Hij koos voor het laatste :)

    (level 6 spoiler)
     

Deel Deze Pagina