1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Het verhaal en discussie [spoiler alert]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

  1. LOGOK

    LOGOK Muuge Herder

    Berichten:
    172
    Leuk Bevonden:
    0
    en dat stuk uit het E3 filmpje dan ik denk dat er nog wel meer aarde komt
     
  2. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit nu in dat deel waar de flood terug vecht met de menselijke voertuigen :D Man echt wel balen als je tegen die tenk moet vechten en als je niet uitkijkt stelen zo ook nog eens covenant voertuigen :mad:
     
  3. VinZ

    VinZ Guest

    Ik vind het verhaal wel weer erg vet, op een paar kleine dingetjes na. Die vleesetende plant met z'n tentakels vind ik er totaal niet inpassen. Beetje jammer imho. En het einde inderdaad. Ech zo van: Wacht nu maar lekker 3 jaar op halo 3 ;)
    Ow, en ik vind het jammer dat zoveel levels donker zijn. In daglicht is het allemaal een stuk mooier, zoals op aarde bijvoorbeeld. Verder superdik spel. Op naar de multiplayer :D
     
  4. Tigershark

    Tigershark Xclusive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in het level "Uncomfortable Silence", met Arbiter. Net dus het stukje gehad met de MC op de andere HALO.

    Ik ben een beetje in verwarring, misschien dat iemand de volgende punten wat kan ophelderen:

    - Wat doet de Flood op de Covenant planeet :{ Zijn ze meegekomen van HALO. Misschien dat de Heretics de Flood wilden gebruiken voor hun eigen agenda?
    - De Hierarches hebben het een beetje gehad met de Elites, en geven de voorkeur aan de Brutes. Dit kan haast niet goed gaan?
    - De Covenant willen de HALOs activeren? Deze "Great Journey" waar ze het over hebben lijkt eerder een massale zelfmoord :confused:
    - De MC zit in de problemen, hij is gepakt door een raar octopus-achtig beest.. Forerunner misschien?
     
  5. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje hè: ik dacht dat er een multiplayer map (Foundation) geunlocked werd als je Halo 2 uit had gespeeld maar dat is bij mij niet gebeurd. Ook is het zo dat, wanneer ik een level uitkies om te spelen en het uitspeel het icoontje van de bijbehorende moeilijkheidsgraad niet in het levelselect scherm erbij krijg te staan. Gebeurt dit bij meer mensen of heb ik iets fout gedaan?
     
  6. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe weet ik in welk level dat ik zit. Ik heb gehoord dat er 15 levels ofzo zijn, maar door die maps in stukken te delen bij level select heb ik geen idee waar ik ben. Volgens mij is level 1 het schip en 2 de stad enzovoort????
     
  7. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Level 1 is de eerste cutscene (niks playable...)
    Level 2 en 3 zijn wat jij dan level 1 noemt
    En wat jij level 2 noemt zijn al level 3 en 4... Ja, gaat snel maar tegen het einde aan worden de maps groter... Of je bent er iig langer mee bezig

    Maar heeft iemand anders nu ook last van die difficulty icons die niet verschijnen???
     
  8. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Inplaats op resume te klikken, klik je op level en tel ze na..
     
  9. The Outsider

    The Outsider Know your damn role!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Op welke niveau heb je gespeeld, misschien dat het daar aan ligt...
     
  10. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em al lang uitgespeelt en dat gedeelte van de e3 komt er niet in voor na d ie 2 levels op aarde ga je weg van de aarde en kome je er niet weer
     
  11. UTADDICT

    UTADDICT unreal b00n

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    balen...
     
  12. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    wie kan me het een en ander vertellen over het verhaal vanaf de arbiter want ik snap er geen ruk meer van. Ik vind die stemmen ook slecht te verstaan in de tussenfilmpjes. Ik wil graag weten wat die misie van de arbiter nou inhoudt enzo en waarom hij ineens arbiter geworden. alvast bedankt
     
  13. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de stemmen niet goed verstaat moet je bij settings de ondertiteling aanzetten.
     
  14. Tigershark

    Tigershark Xclusive

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ondertitels aanzetten. Helpt erg :) Jammet dat deze ondertitels niet de in-game berichten ondertitelen, deze vind ik soms ook vrij moeilijk te verstaan :{

    Ik ben nu weer een stukje verder dan mijn vorige post (hierboven, plz antwoorden! :))
    en weer zit daar die k*t Flood
    :mad:
     
  15. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Antwoord in spoiler tag ^
     
  16. Roberius

    Roberius Hero of Nazaroth

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien leuk om over te discussieren

    Na de credits zie je hoe Gravemind High Charity binnendringt en Cortana ziet. Als hij dan vraagt naar antwoorden op zijn vragen is Cortana bereid deze uit vrije wil te geven. Wat denken jullie? Probeert Cortana Gravemind te gebruiken om de mensheid te helpen of heeft ze de mensen juist verraden? Een AI Construct bevat immers alle menselijke kennis en kan het einde van de mensheid betekenen in verkeerde handen.
    En dan nog wat: denken jullie dat dit echt een grote verhaallijn in Halo 3 wordt? Op het eind van Halo: Combat Evolved zagen we immers ook dat 343 Guilty Sparks er nog was en zijn optreden in Halo 2 was niet echt van belang; hij had net zo goed vervangen kunnen worden door 2401 Penitent Tangent, de monitor van Delta Halo.
     
  17. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond zelf dat 343 Guilty Spark (The Oracle) nog een vrij grote rol had, ik had 'm eindelijk niet verwacht in Halo 2. Wat betreft Gravemind, ik vraag me nog steeds af wat zijn rol in het verhaal nu precies is, hij brengt The Arbiter en Master Chief bij elkaar en verteld dat ze beiden een taak moeten vervullen, maar voor wat? en wie is hij? Cortana zal echter niet de mensheid bedriegen, ik denk dat Gravemind goede bedoelingen heeft.

    Zelf vraag ik me ook af wat de rol gaat worden van Elite's in de volgende game, Elite's steunen Arbiter en dus indirect ook de Human's. Volgens mij kan die burgeroorlog nog wel eens een positief iets zijn voor de mensheid.

    Hebben jullie trouwens gezien dat die immens grote toren in New Mombasa onderin vast staat aan een soort piramide achtig iets. Dat lijkt extreem veel op het Forerunner schip waar de Prophet of Truth in vertrekt. Wellicht is dat de Arc of iets Forerunner achtigs. Echter wel jammer dat dit de geloofwaardigheid met de tijd van 'nu' een beetje verpest, want dit gebouw staat op dit moment niet in Kenia
     
  18. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Elite Operative asks: Will there be downloadable updates and maps? Will there be new Campaign stuff?

    Yes. We have not announced a schedule yet, but we will be making new downloadable multiplayer maps. They rock too. I've played a couple. There will likely never be downloadable Campaign content, however.
     
  19. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    wie zijn in godsnaam weer hierarches
     
  20. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    De hoogste Propheten, zoals de Prophet of Truth en de Propet of Regret.
     

Deel Deze Pagina