[Halo 2]Hoe krijg je het beeld horizontaal gescheiden bij multiplayer?

Discussie in 'Algemeen' gestart door JKI, 11 mrt 2006.

1. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde net met een vriend weer eens halo gaan spelen, is het beeld opeens ipv. horizontaal vertikaal gescheiden. Dat is echt super-irritant, maar hoe verander je het. Ik kan het maar niet vinden...

2. woolyonline

woolyonline I will kill you!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ergens bij instellingen is dit, heb je wel eens goed gezocht, het is niet zo dat halo 2 zoveel menu's heeft.

3. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    je disc lade open doen, dan ergens in het xbox dashboard naar tv settings geloof ik gaan. Dan kan je ergens kiezen hoe je het splitscreen in wil stellen.

Dus.... ergens in het dashboard. Ik heb geen xbox meer dus zou het niet precies weten

4. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    heeft te maken ofdat je je xbox in je dashbord ingesteld hebt staan op breedbeeld ofnie. als je breedbeeld uitschakeld dan wordt je beeld weer horizontaal.

5. Black Label

Black Label -

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook als ik mijn 360 op mijn tft scherm heb aangesloten :confused:

6. JKI

JKI Ik wil bolletje

Leuk Bevonden:
    0
    'k Heb het even uitgeprobeerd en het werkt. Bedankt! Wel vreemd trouwens hoor, dat je het niet gewoon via Halo zelf kan instellen. Want vertikaal splitscreen is echt een ramp:D.

7. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Na als je er gewendt aan bent dan is het denk ik fijner, je gebruikt toch meer beeldoppervlak.

8. Nukeshell

Nukeshell Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Splitscreen is zo i zo iritant, daarom speel ik liever via XboxLive.:cool:

9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    xander niet zo patsen mogool :+

eigenlijk is het wel stom dat je het niet zelf via halo kan regelen, verticaal lijkt me namelijk ook erg vervelend, en al helemaal als je niet weet hoe je het moet veranderen.

10. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog ff een heel ander vraagje (ik zou niet weten waar ik het anders kan stellen), als ik mijn halo 2 disc er in doe dan zegt hij 'the disc i durty or damaged' er zit dus een kras op, maar kan ik nu nog (ik heb halo 2 nu al vanaf de realese) naar MS bellen voor een nieuwe?

alvast bedankt Jos,

11. Atmaxar

Atmaxar Banned

Leuk Bevonden:
    2
    Je zal wel op de "ouwe" xbox spelen, dat ligt als er iig geen krassen op zitten niet aan de cd. Het zal waarschijnlijk aan de dvd-speler liggen dat de lens niet zuiver is of daar een kras op zit. Wat je dan kan doen is 1 Xbox en DVD openmaken en de lens schoonmaken. 2 Nieuwe dvd speler in de xbox bouwen. 3 nieuwe xbox kopen.

12. Schorspion

Schorspion Up the irons!

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ook van die speciale schoonmaak cd s die werken volgens mij ook wel om de lens schoon te maken.

13. the promise

the promise Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar hij werk wel bij andere games het is alleen bij halo2, dus ik denk dat het toch aan halo2 ligt.

14. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    dat ligt edcht niet aan de lens, ik heb er nog nooit van gehoord dat hij dat doet bij halo heel raar is dat

15. sickness

sickness i kill like a plague

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het voor je gevonden

Changing Split Screen Type
    The multiplayer split screen type is determined by the video settings on the Xbox dashboard. For Horizontal split screen, the Xbox must be in fullscreen mode. For Vertical split screen, the Xbox must be in widescreen mode.

16. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ja, maar het is ook zo als je in breedbeeld horizontaal splitscreen hebt, is het wel heel erg uitgerekt.

Deel Deze Pagina