Ik wilde net met een vriend weer eens halo gaan spelen, is het beeld opeens ipv. horizontaal vertikaal gescheiden. Dat is echt super-irritant, maar hoe verander je het. Ik kan het maar niet vinden...
Ergens bij instellingen is dit, heb je wel eens goed gezocht, het is niet zo dat halo 2 zoveel menu's heeft.
je disc lade open doen, dan ergens in het xbox dashboard naar tv settings geloof ik gaan. Dan kan je ergens kiezen hoe je het splitscreen in wil stellen. Dus.... ergens in het dashboard. Ik heb geen xbox meer dus zou het niet precies weten
heeft te maken ofdat je je xbox in je dashbord ingesteld hebt staan op breedbeeld ofnie. als je breedbeeld uitschakeld dan wordt je beeld weer horizontaal.
'k Heb het even uitgeprobeerd en het werkt. Bedankt! Wel vreemd trouwens hoor, dat je het niet gewoon via Halo zelf kan instellen. Want vertikaal splitscreen is echt een ramp.
xander niet zo patsen mogool eigenlijk is het wel stom dat je het niet zelf via halo kan regelen, verticaal lijkt me namelijk ook erg vervelend, en al helemaal als je niet weet hoe je het moet veranderen.
Ik heb nog ff een heel ander vraagje (ik zou niet weten waar ik het anders kan stellen), als ik mijn halo 2 disc er in doe dan zegt hij 'the disc i durty or damaged' er zit dus een kras op, maar kan ik nu nog (ik heb halo 2 nu al vanaf de realese) naar MS bellen voor een nieuwe? alvast bedankt Jos,
Je zal wel op de "ouwe" xbox spelen, dat ligt als er iig geen krassen op zitten niet aan de cd. Het zal waarschijnlijk aan de dvd-speler liggen dat de lens niet zuiver is of daar een kras op zit. Wat je dan kan doen is 1 Xbox en DVD openmaken en de lens schoonmaken. 2 Nieuwe dvd speler in de xbox bouwen. 3 nieuwe xbox kopen.
je hebt ook van die speciale schoonmaak cd s die werken volgens mij ook wel om de lens schoon te maken.
dat ligt edcht niet aan de lens, ik heb er nog nooit van gehoord dat hij dat doet bij halo heel raar is dat
ik heb het voor je gevonden Changing Split Screen Type The multiplayer split screen type is determined by the video settings on the Xbox dashboard. For Horizontal split screen, the Xbox must be in fullscreen mode. For Vertical split screen, the Xbox must be in widescreen mode.
Ja, maar het is ook zo als je in breedbeeld horizontaal splitscreen hebt, is het wel heel erg uitgerekt.