halo 2 hulp

Discussie in 'Algemeen' gestart door bojo, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bojo

    bojo Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleempje want ik zit vast bij die eindbaas in het eenenlaatste level van halo2. die gast(aap :confused: ) heeft een soort van beschermlaag, maar ik krijg hem maar niet uitgeschakelt. wie weet een goeie tactiek?

    :)
     
  2. JKI

    JKI Ik wil bolletje

    Berichten:
    2.680
    Leuk Bevonden:
    0
    vlgens mij kan je dit beter vragen in het halo 2 forum
     
  3. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou die "aap" is Tartarus... die heeft een schild :eek: ... dat moet je eerst (tijdelijk) vernietigen voordat je em damage kan doen... dus dan schiet je op zen schouder... waar ie zo'n soort van pantser heeft en dan knal je er op los...
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker is dat, ik heb hem nog steeds niet uitgespeeld. Schaam, schaam. Maar Live is gewoon te vet. En dan lees ik opeens iets over een eindbaas + zelfs de naam.
    Maak er even een spoiler van. En post de volgende keer in het Halo subforum.
     
  5. Xenon.

    Xenon. Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar daar had je na de 1ste post ook al achter kunnen komen...
    maar toch sorry zal het wel ff in een spoiler zetten voor je...
     
  6. desert spider

    desert spider half life (2)

    Berichten:
    199
    Leuk Bevonden:
    0
    op de 30 a 1 min is zijn schild 3 sec weg
     
  7. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    k was er zp langs. gewoon vol met een battle rifle lukt t zo. vooral als t schild weg is op de goede plekke op zijnhoofd richten.
     
  8. Berrie

    Berrie Nakkie d'r bij?

    Berichten:
    2.791
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, gewoon de hele tijd afstand houden en vollebak op hem schieten met sterke geweren. Een energy sword helpt ook niet omdat ie anders jou een dikke ros geeft. In het begin als hij daar nog staat met die andere brutes dan gooi je eerst plasma granaten op hem. Alle 4 (als je die hebt) gooi je ze, en dan spring je hem achterna, hou je afstand en schiet je vollebak op hem. En dat is trouwens het laatste level hoor.
     
  9. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt in het midden zon straal waardoor je een stuk omhoog schiet. Ga daar in en ga dan op 1 van die hoge palen staan en schiet hem dan zo neer. Hij bleef bij mij gewoon precies in mn beeld staan waardoor ik hem met een battlerifle zo neer kon knallen.
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina