Halo 2 interview, demo voor de launch?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SyKeS1, 3 jun 2004.

1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Halo2 interview e3

hallo, waarschijnlijk hebben veel van jullie bovenstaand filmpje al gezien, ik denk ik post hem hier maar even. Ik zag hem vor het eerst iig. Anyways, ik zit op mn werk en kan niet helemaal goed horen wat er gezegd wordt, maar vogens mij hoorde ik iets over een mogelijke demo. Mij interesseert het niet zoveel, maar misschien handig om even te checken als je dit wel leuk vind.

gr.

2. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Hij zegt op het eind van de eerste vraag dat ze de demo op de E3 hebben gespeelt. Als je dat bedoelt.. Ga nu verder kijken.

Als er een demo komt, komt die toch met de OXM en is het waarschijnlijk tijden van te voren bekend. En als er een demo komt zullen ze hem pas kort voor of pas na release uitgeven (denk ik). Dus nu nog weinig interessants..

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    hah, ik denken ik hoor iets interessants, het is hier ook haast overstaanbaar en ik heb ook nog echt werk :9 , ik kan me hebben vergist.

4. tomhasj

tomhasj baklap!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach joh, je heb tog geen demo van halo2 nodig om te weten dat tie goed is O-)

5. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    altijd mooi een demo net een 4 maand voor de launch ;)

6. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Als ze er 4 maanden na de launch mee komen ben ik pas echt onder de indruk ;)

7. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Niet eens zo'n gek idee hoor, paar maanden geleden hadden ze geloof ik ook een Halo demo bij de OXM.

Deel Deze Pagina