[PC] !! HALO 2 KOMT NAAR PC !! COMFIRMED

Discussie in 'Games' gestart door Dead Worm NL, 9 feb 2006.

  1. Dead Worm NL

    Dead Worm NL Casual Gamer

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Je leest het goed ;)
    Halo 2 komt naar de pc hier de info van BBC :

    BBC bron link : http://news.bbc.co.uk/2/hi/technology/4698072.stm

    HBO bron link : http://nikon.bungie.org/news.html?item=15073

    Bungie bron link : http://bungie.net/News/TopStory.aspx?story=halo2vistaannounce&p=6136047

    Dit word wat :D
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2006
  2. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Bron: www.majornelson.com

    Zeker mooi voor de PC gebruikers, maar als xbox bezitters hebben we hem dan al 2 jaar kunnen spelen.
     
  3. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Jip...piej... Er kan ook niks exclusief blijven he?

    Geld.. geld.. geld.. Stomme gates..
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    heb hem nog niet gespeeld (*diepe schaam* )

    maar k denk dat mijn arme pc-tje zal bezwijken onder de systeemeisen :'-(
     
  5. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Leuk maar hij is dan al een paar jaar uit voor de Xbox dus ik weet niet of het nog veel nut heeft.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    voor de mensen die geen xbox hebben kan het heel plezierig zijn...
     
  7. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nog niet over uit of dit slimme marketing is voor Vista of gewoon enorme naaierij.
     
  8. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    dit is dus de laatste keer dat ik geloof in xbox exclusive
    op de pc lijkt hij me ruk. die matchmaking loopt dan veel minder soepel denk ik. maartjah wij hebbe gelukkig dan halo 3 hopelijk tegen die tijd
     
  9. Jradman

    Jradman Active Member

    Berichten:
    398
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel leuk allemaal, maar ook is bekend dat je er Windows Vista voor nodig zal hebben. Een slim marketing trucje van MS dus, om ons allemaal zo snel mogelijk te laten overstappen naar Vista |:-
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon op de Xbox houden...
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, zo kan je het ook zien. :{
    Dan ben jij zeker ook een figuur die nee zegt als je moeder je een tientje geeft om de kat eten te geven. |:-
     
  12. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    beetje loos dit he.... al 2 jaar uit op de xbox... nouja gezellig ofzo hoor, niks mis mee, maar als je dit wil spelen koop dan gewoon een xbox :p
     
  13. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Lekker lang al op de xbox met co-op :).
     
  14. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Is leuk voor mensen zonder xbox en met pc die de game toch willen spelen, al zal de multiplayer wel net zo kut zijn 8)
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Vond jij de MP kut? Mij heeft het echt een jaar bezig gehouden..
     
  16. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Halo is mijns inziens te langzaam qua gameplay voor de pc. UT bijv is weer beter voor PC dan console. Maar goed dat is mijn mening :)
     
  17. Celius

    Celius Guest

    Tja, ik heb hem al gespeeld op de Xbox, dus dit boeit me niet echt :)
     
  18. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit is super slim van MS, geen naaierij aan hoor...!

    De mensen zonder Xbox lekker laten genieten van alles wat Halo 2 te bieden heeft. Diezelfde mensen lekker laten upgraden naar Vista *)

    Als men helemaal Halo verslaafd is (die mensen zonder Xbox), ff Halo 3 de markt op knallen (exclusive voor de 360 natuurlijk voor de komende 2 jaar *) )

    De pc gamers gaan nu natuurlijk twijfelen om misschien ook een 360 te kopen omdat ze zo genoten hebben van Halo 2 *)

    Niks naaien, gewoon super maar dan ook super slimme marketing en manier om geld te verdienen.

    Mensen die zich genaaid voelen moeten stoppen met gamen want als je echt genaaid wil worden moet je op je pc blijven gamen (aangezien daar iedere dag nieuwe en betere upgrades voor uitkomen die je spelplezier zullen verhogen maar je geld laat slinken...)
     
  19. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dalijk €1000,- wil uitgeven voor een oude game wel :+


    Dit is echt weer zo'n legale afpersing van m$ :'-(
    Maar evengoed wordt het eind dit jaar pas verwacht. Naar mijn ideé gaat dat toch iets langer worden. En dan moet halo 2 ook nog even op zich laten wachten.

    Dus misschien zit iedereen straks lang en breed halo 3(?) te spelen, als ze de pc gamer eens blij maken met een 2 jaar oude game 8)


    @ Xwon: ik denk niet dat het zo simpel ligt, túúrlijk zal er wel weer een meesterlijk plan achter zitten:+.
    Maar je moet eerst nieuwe hardware kopen voor halo 2, waarschijnlijk wel een hele pc, kost klauwen met geld (iets wat niet bij iedereen op z'n rug groeit, wat m$ ook wel begrijpt). Tegen die tijd hebben ze waarschijnlijk ook superstoere toetsenborden en muizen voor optimaal gebruik bij vista.

    En als mensen dan genoeg hebben van halo 2 op de pc, zouden ze dan meteen een xbox van 2-3honderd euro moeten kopen met een jaar xbl en een kopie van halo 3 die tegen die tijd ook misschien al weer verouderd is?(laatste niet aannemelijk, maar toch)

    Lijkt mij dus zeer sterk dat mensen een nieuwe versie van windows en bijkomende, of pc gaan kopen, alleen voor een oud spel waarvoor ze net zo goed een xbox kunnen kopen :)

    Nee, ik denk dus niet dat er te verwachten is dat m$ op die manier mensen op longhorn wil krijgen.
    Zit waarheid in jou verhaal alleen lijkt mij het eerste gedeelte andersom te werken _O_
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2006
  20. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    .

    _O_ ik vind het wel leuk dat ze halo naar de pc halen maarik vind het gewoon aftrekkerij van dat systeem wat je erbij moet hebben :confused: gare actie hoor! maarja dan blijf ik hem tog op de xbox spele bevalt me best en die MP(multiplayer) bevalt me ook best maarja ik denk dat een heleboel mense denk donder op ,veel te duur mja als ik hem wil hale moet ik eerst een videokaart hale van 200 euri :D:p
     

Deel Deze Pagina