[Halo 2 Live] Matchmaking

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door HanTheMan, 14 nov 2004.

  1. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Ik ben nu een paar dagen Halo2 live aan het proberen, maar ik vind het matchmaking systeem niet echt geweldig, duurt soms wel 5min voordat ie een goede game heeft gevonden om te joinen.

    Ook als ik vrienden in mijn party wil uitnodigen kunnen ze niet joinen vanwege network difficultys, wat zijn jullie ervaringen hiermee?
     
  2. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    het gaat het snelst wanneer je al 4 spelers in je party hebt voordat je gaat zoeken. Ik spreek hier vanuit de game-mode team skirmish, waarbij dan het zoeken in de meeste gevallen lekker snel gaat. Een ander voordeel is dat je gewoon nederlands kan spreken, waardoor beslissingen makkelijker genomen kunnen worden.
     
  3. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    idd zelf een party maken en vanuit daaruit naar match making team skirkish of big team battle

    werkt perfect
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ze zijn er mee bezig

     
  5. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    You DON'T have to be on someone's friends list to be in their party.

    was dit altijd al zo?
     
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Heb zelf nog niet veel problemen gehad. Het duurt altijd wel even voor je in een game zitten, maar dat komt volgens mij nooit boven de minuut bij mij.
     
  7. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb er nu 2 dagen al bijna geen last meer van! Het gaat steeds sneller gelukkig. Maar het is af en toe best irritant idd!
     
  8. Slakkie10

    Slakkie10 Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik een quickmatch opstart duurt het bij mij ook lang, circa 2 min. maar ik kan dan alleen joinen in 2 verschillende mappen en dan afwisselend met de rocketlauncher.

    Mijn vraag: kun je ook in andere mappen geplaatst worden in quickmatch?
     
  9. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    hmmm bij mij duurt dit nooit meer dan 30 seconden dus ik weet niet wat er mis is met jullie xbox? :)
     
  10. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Laatste paar keer in een party gespeeld en dat ging wel lekker idd :)
     
  11. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Gisteren met team-skirmish en een party van 4 slechts een paar seconden voordat we waren gematched en nog een paar om de game te starten. Als ik solo ga duurt het langer.

    Allerlei varianten werden aangeboden op vele mappen. Klasse! Speel met een paar man
     
  12. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    Er kan geen rumble pit gespeeld worden met vrienden of niet??
     
  13. Gurbe

    Gurbe Hi everybody

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk de maximale partygrootte voor het joinen van matchmaking, volgens mij 4, maar kan het zijn dat het per gametype verschilt? (ik speel meestal big team battles)
     
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    bij big team battles is het volgens mij 6 tot 8, bij skirmish game is het max. 4
     
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel een klein minpuntje aan de matchmaking

    Gisteren speelden we een major clanmatch, wij waren met 6 en we krijgen een clan van 8 tegen ons :confused:

    maar jah waren Noobs, dus weinig problemen verder gehad :p
     
  16. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is irritant, als de verbinding slecht is van sommige gasten. Dan kan je echt niet lekker schieten enzo. En als je uit de game wilt, dan heeft dat weer gevolgen voor je punten. Ik hoop dat hier een oplossing voor komt.
     
  17. eminembeek

    eminembeek Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag over match making : als ik bijvoorbeeld rumble pit slayer heb gedaan en ik heb een potje gespeeld dan krijg ik de score lijst alleen hoe kan ik dan nog een keer meespelen? als ik b in druk kom ik weer in een room in me eentje en niet meer bij de vorrige spelers.
     
  18. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dat kan niet, in ranking games wissel je steeds van tegenstanders (is tegen cheaters).

    als je tegen dezelfde wilt spelen moet je custom games gaan spelen.
     
  19. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    anders zorg je gewoon dat je veel vrienden in je lijst hebt ...

    kunt ten eerste altijd tegen de zelfde spelen en je kunt lekker nederlands lulle :)
     
  20. BoneCrusherrr

    BoneCrusherrr Cold SynerGy

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt met dat netwerk problemen,heb ik ook.clanmatch heb je meestal al in 10 seconden gevonden,matchmaking alleen duurt zeker wel meer dan 5 minuten,je kan geneens map kiezen,vind ik echt sonde
     

Deel Deze Pagina