Alle online tactieken kan je hier bespreken. Verschilt namelijk wel van de offline ervaring; vandaar.
Hm toch maar een vraagje maar van mijn kant dan. Bij CTF, hoe laat je de flag los? Door gewoon op y te drukken?
Ah ok tnx. Zag namelijk in 1 van de CTF Zanzibar filmpjes wel een handige tactiek (die ook al wel bij deel 1 bekend zal zijn) daarmee.
Nee, de vlag zal dan op de grond blijven liggen. Als een eigenaar van de vlag erover heen loopt gaat hij terug naar de basis.
Wat denk je zelf De vlag komt gewoon vlak bij je te liggen zodat je even iemand die irritant aant doen is neer kan schieten en dan weer vrolijk de vlag kan pakken en een punt scoren bij jou vlag.
bij chill out CTF kon je de vlag vrijwel helemaal naar de andere kant gooien je hoefde maar 5 meter ofzo te lopen maarja ik zie jullie morge als ik live heb _0/
Je bedoelt zeker de tactiek waarbij je de vlag weggoit en direct weer oppakt totdat je bent waar je moet zijn, op die manier blijf je lekker snel lopen ipv dat je vertraagd woord door je vlag, het scheelt een paar seconden (mss wel een paar belangrijke)
dat met dat oppakken gooien oppakken gooien etc etc. werkt denk ik niet.. de tegenstanders kunnen de vlag namelijk zien "when dropped" ..
Ik wel een vraagje niet direct over live tactics, maar goed... Het antwoord zal ook wel heel simpel zijn... Als je nou een wapen oppakt met X en je wil het daarna dual weelden, hoe doe je dat dan? kan dat zonder em weer ergens te droppen?
ja ok maar je kan dus niet als je 2 wapens hebt, nog niet gedualed dan kan je dat dus niet voor ekaar krijgen met een bepaalde knoppen combinatie?