1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil ik wel eens zien, volgens mij heb ik je al in mijn lijst staan. Invite me eens.
    Hoor jij misschien ook bij die groep die het pas over een probleem had dat ze elkaar niet konden joinen en meer problemen onderling hadden?

    Ben ik helemaal met je eens, het zit ook al in team slayer. Dit heeft helemaal niks met skills te maken. Iedere noob kan in een hoekje stil gaan zitten en een rocket schieten zodra hij een rood puntje op de radar ziet verschijnen... Het lukt me hiermee om hitpercenages van 90% te halen en bijna niemand zit onder de 70%. Dus gegarandeert dat iedereen kan killen hierin... :{
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  2. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    ik hoorde ok dat de content binnen een week al koment en dan gaat het over 2 nieuwe maps en 2 nieuwe gamemodes maar welke weet ik niet.
     
  3. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben level 20 en ben 2x achterelkaar modem-glitchers tegengekomen, die zorgen dat jij het scherm setting up game krijgt en ondertussen kunnen zij doorspelen en scoren ze. Hierdoor ben ik inmiddels level 19 geworden :mad: Daarom wil ik een e-mail naar bungie sturen. Maar mijn vraag is wat is het emailadres van bungie?

    Alvast bedankt
     
  4. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet je het zeker? Raket zal zeker nog wel lukken, grenade is lastig mikken. Maar Sword jumpen?

    Ik heb het over dit plekkie, hier bovenop:[​IMG]
     
  5. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    probeer rocket en dan switchen naar zwaard en zo jumpen, weet je hoe dat moet?
     
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat weet ik natuurlijk ook wel ;) Ik dacht dat er misschien ook nog een glitch met dat wapen te doen was.

    Ja ik was dat met het 'join' probleem. En ja ik sta in je friendslist dus ik zal je wel een keer inviten.

    Heb ik ook al 2x mee gemaakt. Het probleem is wel dat je host moet zijn om de glitch te laten werken. Ik vind zoiets misschien nog wel zieliger als cheaten.

    Uhh daar zit ik best vaak met de sniper. In die map zit namelijk een banshee en je kunt er dus gewoon heen vliegen ;)
     
  7. party crusher

    party crusher VGcats is de shit

    Berichten:
    781
    Leuk Bevonden:
    0
    storen meer mensen zich aan andere mensen die bij een team game meteen quiten aan het begin.
    ik vin dit echt super irritant of stel ik me nu aan?
     
  8. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, dat is echt heel k*t,dan stopik meestal ookmeteen, want dan win je toch nooit meer :mad:
     
  9. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet hoe je er moet komen, vind het alleen behoorlijk irritant op het moment dat er een GOEDE sniper zit... grrrr.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Om te janken vind ik dat. Je verliest dan toch dus wat heeft het voor een zin. In Team Skirmish / Team Slayer is het nog erger, want dan verlies je meteen 25% van je team terwijl dat in Big Team Batlle maar 12,5% is

    Dan ben je net zo dom. Als je quit verlies je sowieso en dan is je team met nog een man minder. En winnen kun je nog steeds. Ik heb al vaker met 4 tegen 3 gewonnen en zelfs al met 4 tegen 2. Laatst was ik nog alleen tegen 4 man over. Ik maakte wel 5 flagsaves en scoorde dus nog wat exp. Aborten is gewoon zielig...
     
  11. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net een Uber aktie gehad!!!!

    Was team slayer, toen van mijn team de persoon met de meese kills stopte, gingen de andere 2 ook ineens weg. Ik was dus alleen. Omdat "we" 26-24 voor stonden met nog 3 min op de klok, was het spannend. met enige guerilla taktieken (sluipen etc) heb ik er zelfs nog 28-25 van kunnen maken. IN M'N EENTJE!!!!

    Ik pwnde ze.... Vonden ze niet cool.

    BTW, was op colossus.


    OT; Dayne GT, voeg me toe, ik doe jou ook toevoegen!
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Joh, dat is cool :)
     
  13. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ben benieud of die patch geruchten waar zijn...

    zou heel fijn zijn, liefst wat halo multiplayer maps, ik zeg hang 'm high _O_
     
  14. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop hang 'm high en sidewinder
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Sidewinder is idd heel cool voor Big Team Battle.
     
  16. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon wat nieuwe maps... Een grote voor zestien man in bijv. Metropolis zou heel vet zijn. En een redelijk kleine.
     
  17. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok dat er pas eind januari DLC of upgrade komt. Die lieve mensen zullen vrij weinig doen tussen de feestdagen.
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel altijd door. Ook al verlies je, dan maakt de plaats in jouw team nog uit voor je experience. Als jij doorspeelt maak je zeker wat kills zodat je wel de 'beste' uit je team wordt, waardoor er nog 3 andere onder je zitten waarvoor jij experience krijgt en 'maar' 4 boven je waaraan je experience verliest.
    Quit jij ook meteen, dan eindig je misschien wel 8e. Dan verlies je experience aan 7 man. Dus een grotere daling voor jou.
    Meestal speel je met vrienden, dus kun je goed samenwerken waardoor het zelfs met 3 tegen 4 nog een goede pot kan worden.

    De experience zit een beetje anders in elkaar dan ik nu zeg, het heeft nog met jouw level tov de ander te maken. Maar het werkt wel volgens dit systeem.

    Ik denk trouwens dat GForce zijn probleem iets te maken heeft met dat 'join-probleem' Heb je het ook wel eens geprobeerd met anderen zonder dat jou vrienden erbij waren?

    Een nieuwe(oude) map erbij zou vet zijn. Ik kan deze allemaal dromen onderhand, op waterworks na. Iets nieuws zou welkom zijn. Dat ze het maar in de vakantie doen, nu heb ik veel tijd.
     
    Laatst bewerkt: 25 dec 2004
  19. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij boeien die experience punten 0,0. Ik doe het voor de fun :)
     
  20. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Mij ook niet echt, ik het begin speelde ik bijna alleen matchmaking in mn eentje. Nu speel ik bijna altijd custom game, is veel leuker. En als ik matchmaking doe ga ik meestal met een party gamen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina