1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook meestal met een party.

    Ik vind het echt zo laf en irritant als mensen leaven, al hebben ze bijv. bij zanzibar CTF attack, al ze dan geen capture hebben gaan ze al weg. Sorry hoor maar dat vind ik echt laf
     
  2. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat natuurlijk om het gamen, maar de ranking is ook leuk.
    Als jij quit omdat de andere quiten denkt je tegenstander precies hetzelfde over jou als over die andere die als eersten quitten.
    Ik maak gewoon mijn potje af. Meestal verlies je dan nog, maar als je goed weerstand geboden hebt. Wat maakt het dan uit? Dan is het leuk om te horen als je een paar sportieve spelers tegenover je hebt waarvan je hoort dat je toch goed gespeeld hebt.

    Ik vind het erg leuk dat ik van iedereen berichten krijg met daarin de beste wensen. Natuurlijk heb ik ze ook naar iedereen gestuurd, erg handig die 'spam' functie.
    Het zal niet alleen bij Halo gebeuren, maar ik toch goed om even te vermelden. Ik krijg ze zelfs van de 'gehate' amerikanen :D
     
  3. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Amras: Ik had ook een bericht van jou, bedankt :D

    Net ongeveer 1,5 uur op Live met Halo 2. Waren vooral Amerikanen. We deden team match, meestal 8 tegen 8. Helaas soms teamgenoten die mee gingen helpen met de anderen, maar voor de rest veel lol gehad.

    Jammer dat je niet gewoon ergens een room in kan zodat je NL mensen tegenkomt! Ik wil niet constant met Amerikanen gamen.

    Voor de rest is het een topgame op Live :)
     
  4. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch wel een berichtje teruggekregen? :p 8)

    Zodra je eenmaal een paar nederlanders tegen bent gekomen krijg je via via steeds meer nederlanders in je lijst. Volgende week ben ik veel online, kom dan maar erbij.
    Geef je anders ook op voor het slayer toernooi, klik. Hierin kom je alleen maar Nederlanders tegen.
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    En, heb ik nog wat gemist op live (als updates)? Halo2 ligt een beetje stof te happen nu ik veel Burnout3 speel:)
    Maar goed, wanneer ik klaar ben met Burnout3 ga ik me weer eens wagen aan een waar knalfestijn.
     
  6. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    nee, er zijn nog geen nieuwe updates...helaas!
     
  7. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er zo moe van als ik tijdens matchmaking alleen maar dezelfde maps tegenkom. Zoals gisteren: 9 van de 10 keer in matchmaking kwam ik uit bij Midship en dat is dus gewoon zo een boutlevel.

    Bungie mag de volgende update wel met iets komen dat je je eigen levels kan selecteren. Zoals nu gaat het gewoon ten koste van je experience pionts. :mad:
     
  8. Defqon

    Defqon Jade Empire

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Beter halen ze midship er gewoon helemaal uit, dat level is.... :mad:
     
  9. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Midship is echt wel een toffe map. Alleen word ik schijtziek van dat energy sword. Harstikke leuk al heb je 'm, maar hij is gewoon te sterk. In een map als Lockout ben je gewoon de lul al kom je zo'n gast tegen. In die kleine ruimtes kun je nooit van een afstandje schieten. Ook in midship ben je gewoon de lul als je een energy sword tegen komt.
    En dan heb je ook nog die k*nk*r nerds die ergens in een donker hoekje gaan zitten en meteen op je afvliegen als je langsloopt. Dat is echt te achterlijk voor woorden.
     
  10. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Die campers zijn ernstig irritant, een beetje met de shotgun of het zwaard in een hoekje wegkruipen en dan maar iedereen die langs komt te pakken nemen.

    De spawnpoints zijn af en toe ook erg onlogisch, vaak respawn ik op Lockout of Midship vlakbij een tegenstander en dan kan Jelle weer _0/ zeggen. Zo irritant. Had het vanmiddag op Coagulation zelfs, zo ongeveer de grootste map. Was 4 tegen 4 team slayer en ik kwam iedere keer bij de basis uit waar een gast zat met shotgun en een battle rifle, dus daar kon ik ook weer 3 keer achter elkaar _0/ zeggen
     
  11. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    In kleine maps heb je vaak slechte spawnpoints ja. Maar als je met 8 man rondrent in Midship zit je bijna altijd bij iemand in de buurt. Dus veel keus is er niet.
    Ik heb in coagulation altijd een ontzettende hekel aan dat respawnen midden op het veld. Je bent voer voor de snipers en nergens ligt een fatsoenlijk wapen. Ik ren altijd naar de battle rifle toe op de rotsen aan de zijkant. Maar de kans dat je het haalt is klein. Ook zijn de spawnplekken erg voorspelbaar. In headlong spawn je bij aanvallnde teamgames altijd vlakbij die shotgun. Ik heb al vaak genoeg meegemaakt dat daar een ghost hing te spawncampen. Dat is echt irritant omdat je niet omhoog kunt naar de teleporter.
    Campers zijn altijd k*t. Ik probeer wel altijd om zo hoog mogelijk te blijven lopen. In midship zijn dat dan die randen lands die basissen. Het lijkt dan al snel op campen omdat je steeds op die plekken te vinden bent.
    iedereen zit nu dat zwaard af te zeiken, maar het is er toch. Dus waarom niet gebruiken? Ik geloof niet dat er veel mensen zijn die het laten liggen uit principe.
     
  12. xboxmaniaxx

    xboxmaniaxx Loyal to the game

    Berichten:
    764
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik trouwens erg benieuwd naar ben is het volgende: Hebben medals invloed op je expierence points? Dus hoe meer medals je haalt, des te meer de experience points?

    Waar hangen die points nou eigenlijk van af?
     
  13. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Medals hebben er niks mee te maken. Het hangt alleen af van jouw plaats na een wedstrijd.
    Sta je eerste, dan ben je van iedereen gewonnen. Dus dan krijg je voor iedere speler experience erbij. Maar sta je 4e, dan ben je van 3 spelers verloren. Voor deze 3 spelers verlies je experience, maar voor de 4 waarvan je gewonnen hebt (plaats 5 t/m 8) krijg je weer experience erbij. Waardoor je toch nog wat stijgt.
    Afhankelijk van de skills van de tegenstander ten opzichte van jouw skills krijg je extra experience (je wint van een hogere ranking) of juist minder (je wint van een lagere ranking). Hetzelfde geldt als je van betere/slechtere spelers verliest.
    Het staat hier ook allemaal uitgelegd, maar ik vond het best ingewikkeld daarom dus mijn uitleg.

    klik
     
  14. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Kleine kans dat ze dat doen. zoals het nu gaat, voorkom je dat mensen die bijv. goed zijn in midship ook op lockout MOETEN spelen als ze hoger in de tanking willen.

    Enige wat ze zouden kunnen doen, is de playlist een beetje aanpassen. Maar zelf daarmee kun je nooit iedereen 100% tevreden houden.
     
  15. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het matchmaking systeem ook niet slecht, je speelt in ieder geval ook af en toe andere speltypes dan alleen maar standaard slayer of CTF op Zanzibar. Ik ben zelf namelijk een fan van King of the Hill en Oddball, maar die zie je niet zo vaak.
     
  16. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Midship is wel een leuke map voor teamgames. Maar voor Head to Head is het zo vals. De eerste die Sword pakt wint bijna altijd wel. Het ene potje win je met 10-1 en de ander verlies je met 10-1.
     
  17. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vooral een slayer speler. Dus ik zit met team slayer altijd goed, de maps maken dan niet zoveel uit. Al heb ik het liefst de ruimere maps om met de battle rifle en sniper te spelen.
    Ik ben door dit systeem de skirmish spellen wel meer gaan waarderen, ik geloof niet dat ik ze anders aangeraakt had. Vandaag had ik voor het eerst in 2 weken weer een potje oddball, en dan is het best leuk. Als moet ik er niet aan denken dat ik dit iedere 5 potjes een keer moet spelen. Wat hebben sommigen eigenlijk tegen midship? Het zwaard is inderdaad k*t als ze er mee gaan campen. Meestal kom je ze in de gangen tegen (rond lvl 10 speel ik) En dan heb je vaak ruimte om achteruit te lopen, en met teamgenoten erbij hebben we er niet veel last van.
    Alleen head to head is daar erg vervelend, ik heb het al vaak genoeg meegemaakt dat de tegenstander vraagt om geen swords te gebruiken, of in foundation geen rocket omdat deze allebei door iedere n00b gebruikt kunnen worden om te winnen. Dan blijf ik er zelf ook van af. maar als ze er toch liggen gebruik ik ze natuurlijk ook.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Probleem is dat wanneer je bv. 2-2 speelt staat er misschien wel dat je gewonnen hebt als je in de laatste ronde scoort maar dat is niet helemaal waar. Als je namelijk geen bomb geplant hebt of geen vlag gescoord word je laatste met een paar andere personen. Het is daarom ook veel belangrijker dat je aan de objective mee werkt. Ik heb al een keer 43-2 gehad en meer als 50 medals op Coagulation en nog gelijk gespeeld.
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Even een [dom?] vraagje die ik denk ik het best hier kan stellen:
    Als je een 'message' van iemand krijgt op Live bij Halo2, moet je daarvoor een headset hebben om die te openen?
    Ik heb namelijk van ene kAiNis2K [iemand van dit forum? O-) ] 5 berichten gekregen en ik weet niet hoe ik ze moet openen. Er staat alleen Skip, reply, delete en send feedback.
     
  20. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Verklaar dit eens...
    Wat je zegt klopt wel op de een of andere manier, maar het gaat niet altijd op.
    Zou het kunnen dat ze die regel alleen bij team skirmish hebben ingevoerd en niet bij big team battle omdat het daar veel moeilijker is om iedereen mee te laten werken aan de objective. 8 man, 1 vlag/bom.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina