1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 2]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 24 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lagvrij ? LOL hoe heet dat dan wanneer iedereen een 'rode' verbinding heeft en de hele map rond warped ?
     
  2. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij zegt 'vrijwel lagvrij'. En dat is het natuurlijk ook. Ik maak niet vaak lag mee, hoogstens vlak voor een drop-out omdat iemand quit. In andere games had ik hier vaak veel meer last van.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat ik kan zeggen van Big Team Battle is dat XBL heel vel problemen heeft met het hosten van games voor 16 man. Als alle 16 man bij elkaar in de buurt wonen of de mensen hebben goede verbindingen (512K+) is er geen probleem.
     
  4. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Quote, dat is gewoon iemand met ene slechte vferbinding in combinatie met een slechte hostverbinding. Dat was nog erger in halo PC met allerlei onzichtbare banshees. in Halo 2 gebeurd dat niet vaak en als het gebeurt ligt het aan de verbindingen. Tussen redelijk goede verbindingen is gene vertraging en vult het systeem de zaken aan en in zodat er geen pinggebonden vertragingen zijn. Lees dat artikeltje even op de Bungie site. Overal wordt juist halo 2 geroemd om de perfecte netcode.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Gedeeltelijk ben ik het met je eens. In Team Skirmish is er vrijwel geen lag, maar als je Big Team Battle speelt is er vrijwel altijd lag. Er zitten vrijwel altijd een paar personen die een gele of rode verbinding hebben. Soms wisselt het ook tussen spelers maar Big Team Battle is 9/10 keer niet lagvrij. Dan is de lag ook zeer storend. Ik speelde eerst alleen Big Team Battle maar omdat er iedere keer zoveel lag was speel ik nu alleen nog maar Team Skirmish.
     
  6. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is Team Skirmish precies?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    4 tegen 4. Je speelt dan Terretories, Slayer maar voornamelijk Assault en CTF.
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Net weer even tegen zielige mannetjes gespeeld. Ze hebben nu een glitch / cheat waardoor ze de vlag uit je basis kunnen pakken van waar ze maar willen. De vlag werd dus 3x binnen 2 seconden gestolen en gescoord. Vieze n00bs dat het zijn. Ik weet niet hoe ze het doen maar het heeft iets met een Warhog te maken. Ook wanneer de rondes begonnen stopte het spel meteen en kreeg je dat scherm waarop ze naar een nieuwe host zoeken. Als de ronde dan begint zijn er ineens 4 spelers uit hun team weg en hun naam staat in grijs. Een paar seconde later zijn deze spelers er weer. Ik denk dat ze in die tijd snel iets in de map kunnen doen ofzo. De personen die iig weg zijn, zijn ook de personen die de vlag glitchen / cheaten.
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag Halo 2 gedaan en heb er onderhand schijt aan. Al die cheaters/ glitches / lag etc... maakt het nu ONMOGELIJK nog deze game leuk online te spelen. Er klopt echt niets van!
    De singleplayer heb ik wel gezien. Hoop dat BUNGIE hier snel wat aan gaat doen.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah ik heb gehoord dat er een Halo2.5 aan komt (van Amerikaanse spelers). Dit zou een grote update zijn met Online Map / Wapens etc, maar er zouden ook Single Player levels bijkomen. Dit alles zou in de vorm van Premium Content komen waar je uitaard voor moet betalen.

    Wat hiervan waar is weet ik niet maar ik heb het al verschillende mensen online horen vertellen.

    Maar wat je zegt klopt. Met die glitches en cheaters is het helemaal niet meer leuk om te spelen nee :mad:
     
  11. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    dat lijkt me sterk, want als je die content dan niet download kun je niet meer spelen met de mensen die die update wel hebben gedownload. bovendien heeft bungie gezegd dat ze geen SP levels gingen maken als DLC.
     
  12. jellejelle

    jellejelle PSP Only

    Berichten:
    696
    Leuk Bevonden:
    10
    Het spelen met andere zou niet zo'n probleem zijn, net zoals met de content van PGR2, je kunt ook gewoon online spelen als je die packs niet hebt, alleen kun je dan niet met die auto's of tracks.

    Zo'n grote content lijkt me ook onwaarschijnlijk, tenzij ze het detail heel erg omlaag gooien en dat zou de kwaliteit van de download niet ten goede komen. Dit was ook het geval bij de booster packs van PGR2, hier was het grafische detail ook lager om de grootte binnen de perken te houden.

    Bungie kan het beste gewoon snel met een update komen die dit soort dingen oplost, anders zal het gauw afzakken.

    Wat betreft de cheaters, het beste wat je kunt doen is gewoon Bungie mailen en dan de link naar je game geven, het is dan gauw duidelijk wie er loopt te cheaten. Alhoewel Bungie zelf gezegd heeft dat dit dummy'en en gedoe met die Warthog geen cheaten is |:- :confused:
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nee inderdaad. Bungie heeft zelfs oficieel op hun site staan dat glitchen gewoon een onderdeel van de game is. Moeten ze vooral zo mee doorgaan speelt straks niemand meer online.
     
  14. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Slayer hoort niet bij de skirmish, daarvoor hebben ze team slayer uitgevonden :+
    Ik hoop dat bungie niet serieus meent dat glitchen en dummy'en bij Halo 2 hoort. Dit zou betekenen dat degene met de beste cheatskills de beste halo skills heeft volgends de rankings. Ik houd het nog een keer voor gezien als die cheaters niet snel oprotten.
    Ik heb van 10 uur vanmorgen tot 10 uur vanavond een Halo 2 LAN gehad. Heerlijk, een hele dag kunnen gamen met de maps en gametypes die het vetst zijn en geen een cheater tegengekomen _O_
     
  15. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Waarom heb ik nog geen enkele cheater gezien? Speel ik op een andere Xbox live? Sommige mensne roepen overigens ook dat er gecheat wordt als het niet zo is.

    Bungie zegt overigens niet dat dummyën erbij hoort. Bungie doelt op trukjes als de vlag door het hek gooien en pakken, of de warthog gebruiken als opstapje om de vlag uit een bunker te pakken vanuit de kelder. Zaken die de game juist leuker maken. Dummy's en glitchers worden gebannes na meerdere klachten en als je de cheats meldt bij bungie worden ze verholpen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 jan 2005
  16. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Ik snap het niet, ik heb daar haast nooit last van lag. Hooguit één of twee mensen met een gele of rood balkje. Alleen als er bepaalde mensen met ene slechte verbinding bij zitten klagen zij over lag. Van mijn 100 potjes hadden er hooguit 10 lag.
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    zo vaak kom ik die cheaters ook niet tegen, maar als ik ze tegenkom erger ik me er wel heel erg aan...
     
  18. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluk? Ik kom ze bijna iedere avond wel een keer tegen.
    Als dan de vlag onder je ogen uit de basis verdwijnt en je een tegenstander opeens buiten de basis met de vlag ziet rennen dan weet je zeker dat het cheaters zijn.
     
  19. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog nooit een cheater tegengekomen op Live met H2, tot gisteren. Ik had 'geluk' want ze zaten in mijn team, maar het lukte ze gelukkig niet eens. Ze zaten de hele tijd te praten waarom de Standby niet werkte enzo en toen wouden ze gaan dummy'en maar toen toch maar niet. Het waren trouwens Engelsen. We hadden wel gewonnen, eerlijk. Maar verder ben ik nog geen cheater, naar mijn weten, tegengekomen.
     
  20. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    ik speel bijna altijd met thewalrus, en we zijn idd nog nooit cheaters tegengekomen, en las tvan lag valt ook reuze mee

    ik vind het wel lame dat je de vlag soms door een muur heen pakken :confused:
    mogen ze bij bungie wel wat aan doen...

    voor de rest blijft het de ultieme live! game :9
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina