1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkAzura

    DarkAzura Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zei ik je....
     
  2. fl0wrush

    fl0wrush Vitamin R

    Berichten:
    372
    Leuk Bevonden:
    0
    ik speel halo vanaf de release al elke dag en vind het nog steeds fucking lauw !!
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bungie.net zegt:

    0-10
    3-10
    2-9
    -1-10
     
  4. Destroy

    Destroy Guest

    PWNED :p
     
  5. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :D wat gemeen GForce ;)
     
  6. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    haha zeer sterk, Maqua, jij had me ook toegevoegd aan je friendslist toch?!
     
  7. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Net weer flink genaaid, ik kom alleen bij K*T NOOBS.
    Ik ga denk ik toch maar met een team slayeren :mad:
     
  8. jij hebt onder mijn gamertag gekeken (en idd dat was bagger die dag :) ) maar ik speelde daarstraks (toen ik die scores postte) onder een andere tag (van een vriend).

    enne hoezo geownt: die gasten waar ik tegen speelde waren cheaters, campers. kwam net een paar tegen in rumblepit en ik ownde hun :D

    en ******* dat je uberhaupt de tijd neemt om mij te controleren, je hebt wel een sociaal leven hoop ik :cool:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 mei 2005
  9. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan m niet afspelen? Hij stopt na 1 seconde
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Bij mij niet, mss moet je winamp ff downloaden, daar bekijk ik hem op :{
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hehe ik kijk altijd bij iedereen ff dan weet ik ongeveer wat hun lvl is ;)
     
  12. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT:

    Ongepaste reactie :)
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2005
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zo jij hebt veel respect voor je ouders man....vergeet je misschien wie je onderdak bied, wie je eten betaald en waarschijnlijk ook nog je internet en je XBox.....
     
  14. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het zelf ook niet zo netjes. Ouders kunnen vervelend zijn, maar ik hoop dat ze belangrijker voor je zijn dan zo'n spelletje....

    Anyhow, vandaag ging het lekker :), team slayer naar 26 weten te krijgen. _O_
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, tuurlijk moet je respect hebben voor je ouders, maar het is wel irri als je dan moet stoppen in een belangrijk potje :{
     
  16. vanavond gaat ie niet zo heel goed :'-( (eigenlijk de hele dag)

    maar toch ben ik wel beetje blij: ik heb 2 keer gewonnen en ben 4 keer als 2e geeindigt (in rumblepit)

    en dat is voor mij een hele prestatie :D (en de hoop dat ik er beter in wordt)

    en Gforce check het maar op Bungie.net O-)
     
  17. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, een beetje respect is nooit weg, en ja, 't is vervelend dat je verloren hebt, maar je hebt nog je lvl. 22 volgens de stats. Ik moet ook soms weleens stoppen, maar dan probeer toch maar 't potje af te maken als ik een matchmaking game speel. Voor de game was je balkje al leeg, en nu nog steeds, maar je daalt waarschijnlijk nu langzamer ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2005
  18. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij het volgende uitleggen. Wij speelden een potje ctf op coagulation. Wij waren eerst offence en op het moment van verstrijken van de tijd, hadden we de vlag in handen. Echter, direct verscheen het time over in beeld, en startte wij op defense. Nu waren zij op offense en vlak voor het verstrijken van de tijd hadden ze 3 seconden de vlag in handen, maar de vlag stond een meter van het startpunt in onze eigen basis. Nu verstreek de tijd, maar bleef een extra timer ongeveer 3 minuten op 5 seconden staan. De tegenpartij kon hierdoor aanvallen. Na drie minuten kregen ze de vlag weer in handen, en het duurde daarna echt nog een minuut of 2 dat ze konden scoren. Daarna wederom offense, zelfde verhaal, tijd direct voorbij. Hun 2e offense zelfde verhaal. Goed, dat ze uiteindelijk konden scoren was onze fout, maar kan iemand verklaren waarom het uiteindelijk nog 3 minuten duurde...en waarom wij ook niet het time over in beeld kregen? In die drie minuten kwam niemand in de buurt van de vlag, pas aan het eind wisten ze em te pakken...

    Wat ik vooral vreemd vind is dat wij bij het verstrijken van de tijd gewoon de vlag in onze handen hadden, toen was het wel direct einde oefening...

    Anyone?
     
  19. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat die timer op 5 seconden bleef staan is logisch. Sudden death geldt in capture the flag nog steeds. Ik denk dat je in jouw aanvalsbeurt stiekem toch niet de vlag in handen had op het moment van het verstrijken van de tijd. De game zou namelijk ook dan in sudden death moeten vallen, en er zijn geen bugs bekend icm CtF sudden death.
     
  20. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de flag vast hebt geldt er sowieso een sudden death. ik heb ook nog nooit gehoord dat daar bugs van bekend zijn. en we hebben toch al aardig wat vlaggetjes vastgehad.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina