1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, jullie hebben gelijk. Ik had de hele dag al ruzie met m'n ouders en de avond daarvoor ook al. Ging echt niet lekker de laatste tijd en ik heb het ook al uitgepraat en excuses aangeboden, die over the top reactie was inderdaad niet nodig.

    Mijn excuses :)
     
  2. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister was het echt bagger!! Wel 3 potjes team slayer gespeeld en hierbij gebruikten onze tegenstanders de standby. Of te wel, je hebt hem bijna dood, een blauw scherm, en als je er bij komt leeft hij weer met full shield. Echt irri.
     
  3. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
  4. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    whaha ik wist wel dat alleen n00bs de standby glitch gebruikten, maar deze gasten zijn wel heel erg! Ze kunnen je toch gewoon even in de rug slaan :D

    In plaats daarvan wachten ze dus 4 seconden tot hun schild er weer is :+

    Wat ik trouwens altijd doe tegen standbyers: sluipen sluipen sluipen sluipen! Als ze niet weten dat je in de buurt bent, gaan ze echt niet standbyen. Zo kun je ze onverwacht aanvallen, ze zijn al dood voordat ze maar naar hun modem hebben kunnen kijken. Natuurlijk gaat dit niet altijd goed, maar ach.. het traint je om te sneaken en misschien win je nog ook.

    ;) meestal kom je er trouwens pas achter dat ze cheaten als ze gecheat hebben, en dan staan ze dus al voor met 1 of 2 - 0, en ze hebben weapon advantage
     
  5. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei vandaag en gisteren ging team slayer echt super lekker.

    34 potjes gespeeld en slechts 5 verloren, in 2 dagen van 19 naar 27. _O_
     
  6. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet 't.. ik heb er ook soms mee te maken, aangezien ik meestal alleen Team Slayer in ga. Maar meestal doen m'n teammaten toch wel hun best, en ik merk dat bij de wat hogere levels, men zich toch goed inzet. Level 18 betekende vroeger heel iets anders.. nu kan elke n00b 18 halen, door met goede gasten te spelen, en altijd 4e eindigen.
     
  7. skurvy

    skurvy GT: Skurvy

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0

    Can I say... addict? :D


    Vandaag ook weer, ben ik bijna 25 lagged een maat van me (alweer) eruit, terwijl hij 2 in de min stond, verliezen we uiteindelijk met 50-48... Met double team ook al..
     
  8. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    W0w, wat Jozo heeft geflikt is wel strak inderdaad :)
     
  9. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    wacht.. GForce, controleer het even ;)
     
  10. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet zo lullig doen he:p
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoef ik niet. Ik speel regelmatig met Jozo ;)
     
  12. jij hebt dat snel geedit :D
     
  13. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :D dat heb ik niet gedaan.. hij heeft er zelf no-life boy van gemaakt.

    Ik weet trouwens zeker dat iedereen hier de stats van Dayne GT ook al ff gecheckt heeft ;)
     
  14. snakex08

    snakex08 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje over die update van laatst (ik heb geen live), blijft nou nog steeds de radar in beeld, zelfs als die bij de gametype opties uit staat? het is niet echt een bug maar toch vond ik het niet kloppen.
     
  15. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Huh, ik snap het niet helemaal :confused:
     
  16. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar had ik ook al last van:p
     
  17. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    ben gelukkig dus ook niet de enige...!! als die gozer ff zijn vraag opnieuw en wat duidelijker stelt..
     
  18. snakex08

    snakex08 Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel: de motion sensor (of radar) kun je toch uitzetten, maar dan blijft er toch een nutteloze cirkel linksonder in beeld. Is dit veranderd in die Halo 2 update die een tijdje geleden op Live uitgebracht werd?

    Ik hoop dat ik nu duidelijk genoeg ben ;)
     
  19. Destroy

    Destroy Guest

    Neuh die cirkel blijft er gewoon staan met kruis erdoorheen net als voor de update O-)
     
  20. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt bij Head to Head egt gek van de watjes; van die mensen die dan vooral bij slayer duel alleen maar bijvoorbeeld een battle rifle of een sniper gebruiken. Respawn je, wordt je in 4 of 5 bursts van die battle rifle weer neer geschoten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina