1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 17 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, Amerikanen zeiken echt overal op. Echt overal. Als je ze killt, NOOB NOOB NOOB! Snap ik niet, want je bent een noob als je niet kan killen en toch kill je? Nederlanders kunnen er ook wat van hoor. Ik ging een keertje een potje spelen en toen gingen ze janken dat wij aant cheaten waren omdat onze team-mates op t dak stonden. Toen hadden ze ons, na 8 minuten ofzow en 5 punten voorsprong, eindelijk van de basis weggehaalt. Toen gingen zij zelf de rest van de game op 't dak zitten :eek:!
     
  2. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    mwah, ik vind de Nederlanders op Halo 2 best aardig hoor...
    ken ook paar leuke Amerikanen/Engelsen op LIVE, maar er zitten zoms ook echte ransdebielen bij jah...
    een boel quitters ook, als jouw team aan het verliezen is gaan ze zoms bij jouw weg, ook vicaverca als wij aan het winnen zijn, dan quitten zij weer...

    Maar Halo 2 ruleert wel
     
  3. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, je hebt aardige nederlanders maar ook aardige Amerikanen of weet ik veel wat..:p:p ook heb je natuurlijk wat minder aardige nl-ers en Americans, maar 1 ding weet ik wel, ik heb wel een hekel aan fransen die geen woord engels spreken, dus dat is bijna niemand!!
     
  4. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA, Fransen zijn echt de aartsvijand van iedereen, zo mooi is dat. Ben je nederlands aan het praten zeggen die Amerikanen zo van FUCKING FRENCH SHUT UP FUCK YOU!@! en dan wij zo: We're Dutch en zij: ITS THE SAME FUCKING THING!
     
  5. Destroy

    Destroy Guest

    of ze zeggen : Go back to youre own country mjah daar zit ik toch al of ben ik nu gek ;)
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Haha, iedereen heeft wat tegen Fransen. Amerikanen denken altijd dat ik een Franse gozer ben, en dan gaan ze Frans proberen te praten, echt geweldig :)

    Laatst in Rumble pit, echt lauw, eindelijk een Amirikaan die aardig is en die niet zegt dat ik Frans ben :) . Na dat potje kwam hij in mijn party en ging ik hem Nederlands leren :p
     
  7. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, iemand ging Nederlands proberen te praten. Zo grappig was dat, niet normaal!
     
  8. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is idd de belachelijkste opmerking die ik gehoord heb online. Die Amerikanen denken dat Halo zich in Amerika afspeeld |:- En daarom zijn alle niet Amerikaanse spelers 'buitenlanders'. Kun je wel zien wat een KK volk die Amerikanen zijn.
     
  9. Riddick

    Riddick --

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja of ze zeggen: "Oh looks like we've got some Foreigners guys" en als je dan wint zijn ze al gequit voordat je de postgame carnage statistics ziet.
     
  10. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee, ik heb nu iets heel aparts meegemaakt.

    Vanmorgen ging ik voor school nog mooi een potje big team battlen. Het bleek dat er een "mystery gamer" bij ons in het team zat en ook 1 in het andere team. Deze "mystery gamers" waren van bungie zelf. Waarschijnlijk gingen ze testen etc. Maar het bleek ook als we wonnen dat iedereen een gratis t-shirt zou krijgen.
    Helaas hebben we niet gewonnen. Maar de beste drie gamers van mijn team gingen met zo'n "mystery gamer" mee (hij stuurde ze een invite) om nieuwe game modes te testen die nog niet uit zijn.
    Ik weet niet of iemand dit al wist ik in ieder geval nog niet.
     
  11. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    WAJOW, vette shit! Hoe heette ze dan?
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hoe weet je dat het waar is? Kan iedereen natuurlijk zeggen, maar het zou natuurlijk wel cool zijn :9
     
  13. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, ik weet ook niet of het waar is maar het klonk heel geloofwaardig. En waarom zou je zo'n toneelspel opvoeren?
    En die andere mystery gamer die in het andere team zat had bijna hetzelfde logo. En bij carnage report spraken ze tegen elkaar. Dus dit moet dan wel hele erge toeval zijn.
    Die namen zoek ik nu even op

    Edit: het zijn DISPISER en Magnet Face
     
    Laatst bewerkt: 23 mei 2005
  14. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel vet zijn, ik geloof het alleen niet. Ik voeg ze wel toe :9

    En hoe willen ze bijvoorbeeld nieuwe levels testen..Net alsof die andere mensen die op hun hard disc hebben staan.. :cool:
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij had het over nieuwe gametypes en die kun je wel spelen als je de andere spelers joined. Hun kunnen namelijk een custom games ofzo maken maar hun kunnen ook een mod in de XBox hebben waarmee ze alles kunnen veranderen.
     
  16. Destroy

    Destroy Guest

    Yep zo zijn er ook al hackers op xbox live geweest die ervoor gezorgd hadden dat ze auto aim , superjump en spawn met sniper hadden en ze speelde alleen maar warlock...omdat die maps op de harde schijf staat kan dat gehacked worden die gast die dat deed heette Bun G works 4 me maar is nu al gebanned |:-
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb er ook al 1 met infinite rockets op Lockout gezien en die gast zit hier op het forum!
     
  18. tomdamasker

    tomdamasker wachten duurt lang

    Berichten:
    344
    Leuk Bevonden:
    0
    echte zielige mensen zijn dat, wat is er nou leuk aan winnen als je het niet eerlijk doet? 'Oh, ik heb al weer iemand genaaid, wat voel ik me tog übercool.' Die gasten zijn gewoon te slecht (niet dat ik goed ben, eigenlijk het tegenovergestelde) en kunnen niet tegen hun verlies en gaan dan maar leuk cheaten. Dan krijgen ze een ban en gaan ze bij bungie janken dat het hun vriend/broertje was. Lekkere vrienden heb je dan, wie laat er dan ook een vriend op zn xbox zonder dat hij erbij zit? Ok, ik heb dat ook met 1 vriend, waarvan ik weet dat hij me niet zo zal naaien. Of als je broertje het heeft gedaan, laat het hem dan gewoon betalen.
     
  19. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat hacken is echt niet leuk. Dat is gewoon super triest en iedereen die dat doet moet ook gewoon regelrecht gebanned worden. Het is in custom games misschien wel leuk als iedereen het heeft, maar niet in matchmaking.
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb dan ook alle gasten die ooit gecheat hebben uit mijn friendlsit verwijderd. Soms komen er via via nog wel eens cheaters in mijn party en dan kick ik ze er meteen uit of ga ik zelf weg. n00bs zoals Haskhabab en Niek NL!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina