1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 4]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 12 aug 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Speciaal voor de mensen die zowel Halo 2 als Xbox Live! tot hun beschikking hebben.
    Barst maar los met je ervaringen/vragen etc.

    Update: Dit is deel 4. Deel 1, 2 en 3 kan je respectievelijk hier, hier en hier terugvinden
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Even nog vraag aan Dutch Watcher... Wat is er nou zo leuk aan om met mensen te spelen die al het werk voor jou doen? |:-
    Je speelt halo2 toch voor de lol niet vanwege een cijfertje met een kleurtje achter je naam, wat je dan niet eens waard bent!?! :{
    Snap zulke mensen zoals jij echt niet |:-
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    90% van de spelers doet het daarom. IK ken zat gasten toen ik nog speelde die geen Team Slayer wilde spelen andere raakte zen hun lvl kwijt, nou dan ben je ook zielig of niet soms?
     
  4. DonScorpion

    DonScorpion Guest

    Dat is totaal aan hun, als zij hun level niet kwijt willen raken omdat ze er blij mee zijn waarom niet? Als jij verder wil spelen moet je dat zelf weten natuurlijk er zijn zat andere mensen die dat vast ook wel willen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het gaat erom dat het lvl voor hun belangrijker is als alles. Het is toch leuker om tegen betere spelers te spelen en je skills te testen dan steeds tegen slechtere. Ik werd er altijd ziek van als we een party hadden en dan iemand weer niet wilde spelen omdat hij anders zijn lvl zou verliezen. De een in Slayer de andere weer in Skirmish waardoor jezelf geen fatsoenlijke games meer kon spelen...
     
  6. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Soms kan ik het wel begrijpen. Ik ben nu level 27 en ik ga niet meer met level 20 en 21 team slayer spelen. Ik ben niet bang mijn level te verliezen maar dan weet je zeker dat je je level gaat verliezen. Tsja, je hebt ontiegelijk je best gedaan om je 27 te krijgen en dan zou je het zo weer even verliezen.
     
  7. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Waar ik helemaal strontziek van wordt zijn de mensen die gelijk weggaan uit de party als ze een keer verloren hebben, tjezes wat een trieste lui.

    Die gasten denken, ohh shit heb verloren dalijk verlies ik weer en drop ik, muuhhoaaaa :{
     
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige mensen denken dat Halo 2 hun echt leven is. Ik zal laatst in een party bij iemand die level 38 was en hij vroeg aan zo'n hacker die nog steeds niet gabanned was om hem omhoog te helpen naar level 39. Hij gaf hem z'n creditcardnummer en een 2 maanden trial :{
    Edit: Nog zo'n zielig kind als OutloadNL die nu bijna 35 is. Hij doet alles om een hoog level te halen en gaat met Mr Chaoz en mr n00b nl spelen. Voor de reset modde hij ook gezellig mee met modders. Kennenlijk denkt hij dat je level een skill level is. Maarja, als je hem een custom game gaat spelen, valt hij wel door de mand.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2005
  9. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0

    Hmm, nog erger vind ik mensen die na 1-0 achterstand direct leaven, terwijl het soms echt niet zo is dat je dan uiteindelijk verliest, soms win je zelfs nog met 2-1...
     
  10. BLACE

    BLACE Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Die modders heb k al helemaal een k****r hekel aan,, zag gisteraaf nog iemand die met een SMG op je afvloog alsof t een zwaard was,, en dat hebben mn teammaten allemaal wel een keer tegen zich gehad,, als dat geen modchip is dan weet k t ook niet meer...
     
  11. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    ze hacken eerst de content met hun modchip aan en daarna zetten ze de modchip uit en gaan je halo 2 live verpesten voor mensen die het normaal willen spellen


    (en hoe ik dit weet is door dat een vriend van mij een modded Xbox heeft)
     
  12. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is gewoon action replay hoor.....
     
  13. Rovak

    Rovak Guest

    Ik snap ook niet wat da level boeit, sommige mensen hebben echt geen leven en hechten echt veel waarde aan een dom rank cijfertje. ik speel het spel voor de lol en doe wa ik zelf leuk vin. ik vin het wel leuk om erges beter en beter in te worden maar al die rank klets da boeit me echt nie.
     
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    IDD die mr Chaoz wat een noob is dat zeg. Speelde laatst tegen hem een custom game, en omdat er opeens een bleu screen kwam werden we gelijk uit gescholden voor cheaters. Hij speelde zo slecht, en begint hij ook nog te zeggen dat hij Le-G-it is, hij kon het niet eens uitspreken maar ja.
     
  15. Mr Maze

    Mr Maze mrmaze.com

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Pattabroek
     
  16. DuckyWarrior

    DuckyWarrior ]HuT[ Mysteri0uZ

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Net eerst gehacked en daarna gestandby-ed op mn 2e account:confused:

    Hulde aan Halo 2
     
  17. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat heb ik ook, soms als je 1x verliest, win je daarna nog 5x ofzo.
     
  18. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah. maar ren, als jij 1 keer verliest verliezen jullie vaak de 5 potjes daarna ook, ( beter gezegd, jullie blijven veel's te lang doorspelen ) :+
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet je waar ik gek van word, al die stakkers die dan roepen dat ik harder zuig dan mijn broertje. Ja nee duh, ik speel dat spel voor mn plezier niet omdat ik er in own. Als ik wil winnen ga ik wel racen.
     
  20. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    jonge jij zuigt NOG harder als je broertje, gewoon de waarheid, en jij speelt helemaal wel voor je level, maar het lukt je niet om het niveau van tuur ( ook al is dat niet hoog want hij zuigt ook natuurlijk ) te halen terwijl je met nog zo goede spelers speelt zoals, SFN I killer enzo :+ ;) O-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina