1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    in de vroegere tijden ownde ik jullie allemaal
     
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    3en bedoel je? _0/
     
  3. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    jah heeeel gezellig :p:p:p
     
  4. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: :'-( jij je zin ik zat altijd in me 1tje lekker de autist uit te hangen :D
     
  5. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jonguh jij zei nooit ene flikker *) _0/

    Neeh dat viel wel mee...
     
  6. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm volgensmij zat ik op geven moment alleen maar met black en masterspy te spelen hoor.. Toch? :confused:
    Niet meer met jou...
     
  7. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha nou masterspy zat gewoon altijd stiekem naar vieze p0rn0 programmatjes te kijken :cool: ;) :p en zat met zijn gedachte altijd ergens ander, maar ik was er toch nooit bij want ik zat altijd in me 1tje maar heb ik gehoord van black...
     
  8. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo is lange tijd echt heel vet geweest, maar nu is het echt op...... nu maar wachten op de 360, perfect dark, project gotham racing 3 en halo 3 en tot die tijd opvullen met fifa...... wat overigens een relaxed spel is:)
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Masterspy kom ff op msn...
     
  10. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik own je met fifa 2006 _O_ ;) :cool: moeten maar een keer een potje doen dan laat ik mijn uber skills zien ;)
     
  11. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    hehe is goed, maar ik moet idd nog wel oefenen gaat nog niet echt rlx:p
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is er nou moeilijk aan :p ik speelde gister wel 2 potjes en wel gewonnen maar ik raakte echt heletijd de bal kwijt door domme dingen, maar die noob ging de heletijd over de zijkant en dat werkt gelukkig niet meer zo goed in fifa06.
     
  13. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, da heb ik owk, stomme fouten nog steeds, steeds net na de actie denk ik van kut had ik anders moeten doen, mja ehh vlgs mij moeten we naar fifa forum;)
     
  14. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    hehe ieder1 is het er een beetje over eens halo 2 is helemaal uitgemolken!!! dit zou waarschijnlijk niet gebeurd zijn als al1 de oude maps er nog in zaten. pfewww kben lekker helemaal gedeleveld naar lvl 25 nu heb je elke 30 sec een game... dus iedere 30 sec weer eens plezier ipv dat gew88.

    geloof me bungie heeft veel geleerd van halo 2 , ze zullen deze fouten niet maken bij halo 3. tuurlijk zullen er wel weer wat klojos zijn die ook die game weer moeten verneuken
     
  15. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 is zwaar eentonig als je het bijna elke dag speelt :9
    Ikzelf speel het als een aantal weken niet meer, kom mede omdat ik gebanned ben van matchmaking, omdat ik gemodde maps had. Die gemodde maps heb ik nooit! in de macthmaking gebruikt en speelde expres nooit team preview, en toch al niet big team :'-(

    maar heb er toch een leuke tijd aan beleefd, alleen krijg ik om een of anderereden steeds minder zin in games(op live)
     
  16. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik kan me nog steeds vermaken met halo 2. Mss komt dat omdat ik een beetje gemiddelde gamer ben, ik heb binnen 1 minuutje een match }:] .
     
  17. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel halo nu ook wat minder. Maar customs en opnieuw beginnen met minor is nog wel lachuh.

    En bungie lost de problemen niet op omdat ze al genoeg geld hebben verdiend met halo 2. Die zijn allang bezig met halo 3.
     
  18. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
  19. cod tupac

    cod tupac Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 blijft leuk nog steeds het beste spel op life heb nu ook de nieuwe fifa en farcry maar dat is maar leuk voor even en fifa hapert heel erg vaak.

    Halo 2 is een verslavend rotspel!
     
  20. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    halo is echt heel vet!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina