1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 5]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 29 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cod rocket

    cod rocket cod rocket

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het moet wel op life halo anders is het niet leuk halo 2 single player is heel slecht dan kan je beter halo 1 doen.

    Xbox life _O_ _O_
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ik speel eigenlijk alleen maar Halo 2 op live :eek: ... niet dagelijks maar vanmiddag gaan we weer eens lekker gamen :)
     
  3. Qontroller

    Qontroller Q-dance fan

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0

    Komt me zeer bekend voor, bij mij laat ie ook geen maps vanuit de pregame lobby. Maar.... als ik eerst een single player level opstart, en daarna weer terug ga naar de pregame lobby dan laad ie wel de maps.

    Heel erg vreemd, maar zolang t werkt ben ik allang blij.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2005
  4. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej wat vaag zeg. mm zal het eens ff proberen kijken of dat werkt.

    Maar op live vind ik Halo 2 toch nog steeds het leukste hoor. Maar dat cheaten is echt kut. Een game vinden is voor mij ook niet echt lastig maar dat komt omdat ik toch in de middenmoot zit.
     
  5. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 vind ik wel nogsteeds baas! Door mijn tijdgebrek kan ik het alleen niet veeel meer spelen. Halo2 matchmaking is idd niet zo leuk als je een hoog level heb(waarom ik ook dat NIET meer speel). Zoals mensen zeiden het duurt soms uren! Al zou je denken dat lvl39 geneens zo heel hoog is :confused: Feit blijft wel met halo 2 dat je het ZELF naar je zin moet maken.
    Speel customs met je matties en gooi er wat slap geouwehoer door heen en het is wel vermakelijk :) hehe! Als je oud en wijs genoeg ben een btje alcohol :p Dan heb je alleen nog maar meer lol aan dat spel, tenminste ik dan :D


    Salut _0/
     
  6. flipmode

    flipmode Active Member

    Berichten:
    569
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik ook hoor, alleen in matchmaking vind ik niets aan, maar als ik met andere jongens uit de clan speel is het altijd lachu, en wordt het altijd weer laat. hehe
     
  7. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Trouwens over dat probleem met multiplayer maps laden..
    Ik kan dus geen single player spelen want dan zegt die failed to load the map...
    Maar nog wel de multiplayer :confused:
     
  8. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    net alsof de single player intressant is:p:p
     
  9. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Neeh :+

    Vriend wou alleen zien of ik hem wel op legendary kon uitspelen... Gelukkig deed ie het niet :+
     
  10. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    kan je m nie eens op legendary whahaahahhahaha N00B:p:p:p

    tis mij na 80 pogingen gelukt
     
  11. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    download gewoon multiplayer demo van FEAR dat is tenminste vet :D
     
  12. AN_ALIEN

    AN_ALIEN Active Member

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    FEAR ziet er id wel grappig uit 8)
     
  13. Maqua

    Maqua Groen

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    :) Ik ook.. Maar sommige offline spellen kunnen mij gelukkig ook nog boeien :p
     
  14. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu je dat zo zegt, ik heb vrij weinig of zelfs tot GEEN spellen die ik OFFLINE boeiend of leuk vindt om te doen. En als ik er dan 1 leuk vind wil ik alsnog multiplayer doen tegen iemand. Het is niet alleen zo zeer dat ik de spellen niet leuk vindt, ik vindt er vaak weinig uitdaging in zitten.... Allemaal computer geprogrammeerd, je gameplay wordt pas goed als je online gaat.

    Heb j een tijdje online gespeeld en gaat voor de grap de singleplayer mode doen, dan zie je vaak dat het veel te makkelijk is!(met uitzonderingen er tussen...)


    Halo 2 is gewoon BAAS!


    Salut _0/ ;)
     
  15. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu Burnout Revenge en ik vind de single player leuker dan de multiplayer. Mja hangt beetje van het soort spel af dat je speelt, ik vind Halo2 gewoon een baggerspel, alleen XBL maakt het een beetje leuk dat je met mensen kan praten enzo. Ik ben het alleen een beetje beu aan het raken. Als ik een custom join willen mensen niet spelen voordat de timelimit van een uur is teruggebracht tot 20 minuten want dat is bij MLG ook zo en nog veel meer van dat soort gezeik... En als je dan eenmaal 2 potjes hebt gedaan gaat de helft weer weg en matchmaking spelen. Meestal doe ik dan zelf ook maar MM en dan heb je weer Amerikaanse ventjes van 10 jaar die krijsen en host krijgen. Kthxbye.
     
  16. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    js=a laatst op lvl 8 head 2 head gestand by door een joch van 8. ik vroeg hoe oud ie was:confused:
     
  17. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    WHAHAHA

    geownt door een gozer van 8 jaar 8) :+ :p

    Maarja standby is echt de debielste cheat denk ik die ik ooit heb gezien |:-
     
  18. Candyman

    Candyman Guest

    Idd veel mensen zijn er mee gestopt wordt voor hun denk ik beetjuh standaard .. ? Mare ik speel nou ook minder mare blijf gewoon spelen ene ik heb nou een computer zo 2 meter van me tv af staan dus ik ga maar is kijken voor een capture card ;).
     
  19. Spitie_nl

    Spitie_nl Question?

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 30 sep 2005
  20. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    lol ik heb ze net ook allebei gekocht
    ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina