1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    SjaaK is dik :9
     
  2. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    En trouwens van mij hoef je ook helemaal niet te zeggen dat ik de beste ben want dat ben ik niet dat weet ik ook wel en dat ik jou heb geboot geloof ik niet want dat heb ik niet ... en dat ik nog in levels geloof niet helemaal ik weet dat 70 % tussen 40 / 43 CHEATERS zijn en daarboven misschien wel 95 % en onder de 30 zitten ook goeie deleveleres maar ik weet ook dat die 30% die niet cheat Goed is En daar zitten Psycho/ ik / don/ Jij Bij dus ik snap die waarom jullie zo - over L2k doet maar ja
     
  3. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nix tegen jou specifiek. Ik heb het tegen jou omdat jij hier zo begint te schelden en alles. Bij mij gaat het voornamelijk om Basketbal Pim en Pshycokid als je dat wil weten.
     
  4. Hoezo grote bek damn ik heb nooit gezegt van ja ****** op dit je bent slecht ofzo wat komen jullie l2k afzeiken

     
  5. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet met skirmish maar wel Voor de update met rumble pit top 200 want Skirmish boeit me geen flikker En trouwens nu begin jij te lullen over top 1000 en shit terwijl daar allemaal cheaters in stonden Dat is toch hetzelfde als naar levels kijken of heb ik het verkeerd :confused: :confused: ik snap je niet
    oh en was bijna vergeten als je de leaderboard zo fantastisch vind WIJ STONDEN 55 56ste van de wereld in DOUBLE TEAM WOEHOEEE nou krijg ik alle respect van jou seker ofniet EN ZONDER HOST FORCEEE WHOEEEEHOEEEEEEEEEEEEEE nou blij

    NEE d8 ik al
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  6. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is de halo 2 experience de enige link waar zoveel gezeik is. Snap niet dat mensen dit spel niet gewoon kunnen spelen :confused:
     
  7. SjaaK3

    SjaaK3 Drie keer niks

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat lullen joh, die legendarisch stelt niks voor, dat weten jij en ik.
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  8. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    jah man :'-( want SjaaK is alles wetend

    SjaaK, ben je morge online?

    _0/

    Ps: pass die foto van je moeder eens :9
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    jij begon :'-(
     
  10. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi! Nou dan zie ik jullie allemaal 2 januari.
     
  11. WTF heb ik er mee te maken :confused::confused::confused:

     
  12. |:- Ik ben PsYchOkid je weet niet eens hoe je mijn naam schrijft enzo dus wat lul je nou ik heb nog nooit tege je gespeeld :confused::confused::confused: en als ik zo slecht was zou ik niet zo vaak winnen als ik er toch neits van bak volgens jullie MAARJAH jullie kunnen zeggen wat je je wil ik speel liever dan deze onzin hier

     
  13. Speel maar eens wat potjes een keer kun je meer bewijzen dan shit te praten over mij
    jullie hebben allemaal bijna nooit ege mij gespeeld of lang geleden alleen Niels maar die werd toen afgemaakt met 50-16 op zijn host en zit die nog te praten dat we cheaten op lockout in die game :confused:



    En trouwens als ik volgens jou niet goed ben wat wil je er dan tegen doen?? is dat jou probleem ? heb ik ooit gezegt van ik own jullie allemaal NEEEEEEEE hou je bek dan

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 dec 2005
  14. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    stelletje oude wijven jullie allemaal he :9 kakelen maar door 8) Maar om ook maar mee te doen met de discussie, ik ken Switchblade/brokenhunter vooral van Rumble pit en vind hem zeker de beste (samen met DDE) van L2K, ze geven veel om der stats, maar dat moet iedereen voor zich weten. BTW Broken en Dutch nightmare let even op als je iets vlak na elkaar post, dan zit er zo'n mooie edit knop dat je iets kan aanpassen, anders vul je een pagina alleen maar met iets wat je ook in 1 post kan doen ;)

    OM nog maar even een mooie game aan Ice te geven, beetje oud maar zeker niet vergeten: http://www.bungie.net/Stats/GameStats.aspx?panel=kills&gameid=165265755&player=LoC ReAl 1 (was volgens mij een van de enigste games waarbij wij dik van jullie wonnen }:]), speciaal opgezocht door Jens :9 :D
     
  15. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    tss, k hou al op hoor, en dat k je naam niet kan schrijve heeft miss wel een andere betekenis ;) (denk maar ff over na)

    en je hebt wel tege me gespeeld, k met Kamachi, jij en SwithcI3lade, 3x, lodish was host (die was vrijwilliger voor de neutrale host die game), 3x keer gwonne, 50-lage 30, en 1x 50-28 ;) als je et nu nog nie weet :{.

    SwitchBlade, k had blijkbaar tege de verkeerde, want k dacht da onse Pshyco, bij jou zat te post :9 opsig wel lekker top 200 Pit, maar voor update hebk weinig te vertelle want k heb maar 1,5 maand voor update gspeeld (toen kreeg k pas H2 + Live:9 ),

    _0/

    Ps: L2k is nie goed, nog steeds mn mening, want het is een MENING en ga mn andere posts ff zoeke, dan weet je wie k wel goed vinn en wie nie;)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  16. Stuur trouwens maar Friend shit voor als je een keer DT wil spelen tege mij en Switch zulle we wel ff zien ...............................In Plaats van deze domme shit hier ongelofelijk speel nu eerst een game

    PEACEEEEEEEEE
     
  17. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    tonen ook geen respect voor elkaar jullie he :confused: Maar Airwave wat vind je dan zo slecht aan hun dan? Ik zeg niet dat ik ze de nederlandse StK clan vind ofzo, maar ze zijn zeker niet slecht en wel boven de gemiddelde speler. Maar zoals ik al zei, ieder zijn eigen mening...
     
  18. }:] }:] :+ :eek: _0/ _0/ _O_ Ps str8 rippon is slecht zegt iedereen

     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    sry mr ongesteld, wrom zouk...
     
  20. Nou ik zon beetje genoeg gezegt JULLLLLLLLIE begonnen over mij te lullen dus nu op kenkere /..LATER
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina