1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience [Deel 6]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Goiz, 28 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dan kunne we spelen want je zit alleen te pratne hier 8)

     
  2. II FTM II

    II FTM II Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan zo goed bent airwave, kan je toch ook gewoon tegen hun spelen. Kan je gelijk waarmaken dat je ze niet goed vindt ....
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    K kan tog gwoon vinde dak, Phycho slecht vind, tuurlijk hijs beter als gemiddelde speler, maar dan kan k veel mense goed gaan vinde, en k vind SwitchBlade wel goed, maar k dacht dat k net al tege Psycho had, en kom op basezuig mnball pim is gwoon slecht.. nie dan?:{

    maar k bedoel L2k in algemeen, ze hebbe Don, MasterSpy en SwitchBlade, maar Killmore en Pim, die verlage het niveau nogal, en er ware meer members diek ni meer weet, maar die ware ook ni veel soeps, en over dak maar door ga is gwoon omdat mense kritiek ni kunne hebbe, en k wil best respect tone, maar moet k wel trug zien dan;)

    @ nichtmare, regel maar met Kamachi, want k ben vandaag jarig en kheb geen zin in om hieraan tijd uit te trekke;), maar als je zograag wil dan doen we dat nog wel een keer, maar regel dat maar met Kamachi.

    _0/

    Ps: vraag ff Elmer NL, om te hoste, als et geregelt is, want die heeft een Fokkin goeie host :D
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  4. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    nope:'-(
     
  5. Hoezo proken met ons level :confused: wij waren fucking 39 dt ZONDER PROGRAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMA OK??
    De eeeen heeft gewoon betere host dan andere ik heb niet zon neppe verbinding EN WAT JE LULT GEEN PUNTENN VERLIEZEN WERKTE OOK MAAR 2 keer EN DAT WAS TEGEN STAND-BY EN ALS WE ZOUDEN BRIDGEN ZOUDEN WE NOOIT ZAKKEN NAAR LVL 34 OFZO WANT DAN ZOUDEN WE OOK NIE GESTANDBYED WORDEN DUS WE BRIDSDEN NIET EN ALS IK ZON LEVEL HOER WAS ZOU IK NIET ALLLLLLLEEEEEEEN MAAR JOINEN :confused: :confused: MM OHJA DENK JE NU WANT HET INTERESEERD ME GEEN FUCK EN DIE LVL 45 HAD IK LANG GELEDEN TOEN NOG NIE,MAND BRIDGEN ENZO MAARJAAAAAAAHHHHHHHHHH BOEID ME:{ :{ :{

     
  6. alS DAT JOU mening is hoef je het tocxh neit hier te eggen ga toch ook niet bullshit hier lullen enzo:confused: maar l2k bestaat niet meer dus Boejuh:+ :+
    Sta de laatste tijd ook bijna nooit meer in de min HEB GISTER NOG LKKR GESPEELD MET DAT DOUBLE TEAM toornooi anders haalde we dat ook niet en matchmaking zegt ook niets dus boeit het me niet en probleem is dat iedereen denk dat ik niet kan slapen als ik een lvl verlies maar waarom zou ik dan starten in me eentje enzo damn is gewoon verneukt spel maar ik w8 gewoon op HALO3 en heb nu een 360


     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    don ik heb niks tegen masterspy, ik zit hem gewoon beetje te dollen maar dat weet die zelf ook wel, alleen gasten zoals baseball en psychokid die toen in l2k mij geen invite stuurde omdat ik lager level had en zogenaamd slecht was_0/

    majah ik zat ook voor jouw, masterspy en nemo in die clan hoor, daar deed ik clanmatches mee enzo en dat die andere er in zaten ( maar jij zegt zelf ook dat ze slecht waren dus:) )
     
  8. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    toen zij level tenminste nog iets, nu niet meer, met baseball enzo level 45.... whahaha 8)
     
  9. Champion

    Champion Guest

    ok, ik heb al deze rotzooi gelezen en ik wil even lachen om het volgende:

    het was allemaal al wel duidelijk voor deze discussie denk ik, spikokind en honkball pimmie en veranderzwaard denken dat ze goed zijn. mensen die zelf ook niet geweldig zijn vinden dat ze slecht zijn.

    conclusie: het is noob om op xbw met je skills te patsen. _0/
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    nou, als het ni meer bestaat, dan valt er niks meer te zegge

    en idd MM zegt niks, dus we houde op ??, en welk DT toernooi:confused: ?

    _0/

    Ps: is trouwens een forum, dus k geef meningen, en geen BS;)
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  11. Champion

    Champion Guest

    burn-zone.org ofzo

    doen best goede teams uit andere landen mee.
     
  12. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    8) 8) 8) _O_ _O_ :D LOOOOOL!!! 8) :D en wat is psychokid volgens jou in het engels? volgens mij niet spikokind :D 8)
     
  13. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt had effe moeten zeggen dat ik weer typte maar ja Ik ben het niet met je Mening eens :9 :9 |:-

    nou genoeg hierover !!!! _0/
     
  14. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    psychisch kind?:+
     
  15. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    gaat moeilijk als je niet slaapt he:D 8)
     
  16. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL, nog nooit zoveel taalfouten bij elkaar gezien, als hier de laatste 4 pagina's ofzo. Ooit gehoord van bezittelijk en persoonlijk voornaamwoord? :confused: En de verleden tijd van ''zeg'' is nog altijd ''zei''.

    WOW, moeilijk he? Je eigen taal een beetje normaal typen.. Ga eens wat vaker naar school in plaats van 24/7 achter je Xbox zitten, stelletje dombo's. :{ 8)
     
  17. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat zitten jullie over onze namen te fokken jullie lopen juist onzin te lullen toch ?? of vinden jullie dat vet ofzo KAMPIOEN je hebt de WCG niet gewonnen of droom je dat ??
     
  18. BrokenHunter

    BrokenHunter Active Member

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    Niels ik snap niet wat jij nou nog komt doen hoor WIE LOOPT Z'n LEVEL TE PRONKEN je hebt een link naar je MOOIE STATS en je moest omhoog geboost worden naar 40 door masterspy of don was het geloof ik :p :p hahahaaaaa triest
    ]
    En SWITCHBLADE BETEKENT ()() ZAKMES () () hahaa :p LOL
    was vergeten te EDITEN :mad:
     
    Laatst bewerkt: 29 dec 2005
  19. MM jij zegt dat wij ons level niet waard zijn en we rape je op je eigen host en op onze nou dan ben jij AL HELEMAAAAAAAAAAAAAAAAAAL GEEN 40

     
  20. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al report gedaan, en ook over die 4 dubbele post geklaagd, luisteren naar mij doen ze in ieder geval niet.... Vind het ook wel storend dat MSN taaltje hier, maar ja, dan lees ik dat gewoon niet en dan is het probleem opgelost... Ik snap in ieder geval wat je bedoeld Darkwing je moet gewoon op dat rode knopje met uitroepteken drukken en verhaaltje bij elkaar kletsen...

    _0/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina