1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 op live is über tof, maar één ding waar ik schijtziek van wordt is dat je met optimatch niet na afloop van een match verder kunt gaan met dezelfde mensen. Dat slaat toch nergens op? Je moet an gewoon weer dik een minuut gaan wachten voor een nieuwe match...

    Verder is het top. Vooral Head to Head kan ik erg waarderen. Vaak erg spannend als je eenmaal een aantal levels hoger bent.
     
  2. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo niet verder kan 8) kan wel :)
     
  3. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij dat postgame carnage report kun je alleen maar op select player en done klikken. Aan select player heb je vrij weinig en als je op done klikt kom je gewoon weer in het menu van optimatch terecht.
     
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    hoe kan je de map zien hoe en wat je iemand gekillt heb? zien al wel hoevaak iemand gedoodt is in dat potje enzo, maar kom niet veder...
     
  5. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    laat maar heb het al gevonden
     
  6. ormagon

    ormagon l!ve gamer

    Berichten:
    538
    Leuk Bevonden:
    0
    mm

    ik heb inderdaad af en toe
    als ik niemand join maar optimatch doe
    dat ik na een potje van 8 minuten gewoon overnieuw moet zoeken inderdaad heel irritant
     
  7. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    of je joint gewoon een praty :) veel makkelijker en leuker :+

    maar ik weet neit of het bestaat, maar ik mis zlef een rnaglijst op kills deaths kills per minute etc, bestaat die? zo nee dan moeten ze er een maken
     
  8. NamQo

    NamQo CR

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    mij is het nog niet gelukt om een game te hosten, zonder dat je je friends moet laten joinen, volgens mij kan dit ook niet, of wel?
     
  9. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    naah ik heb toch net een kut game gespeelt, head to head was dat. lag allemaal aan mijn tegenstander.

    het was op het level ascension.

    1e keer dat hij mij vermoordt:

    hij zat te campen op de plaats waar de bazooka ligt, hij zat net achter de teleport. dus ik spring naar beneden. meteen dood :mad:

    2e keer dat hij mij vermoordt:

    ik ging door de teleport en daar stond hij ook en was meteen dood door zijn shotgun van 20 cm afstand.

    1e keer dat ik hem kill:

    sloeg hem vanachter dood

    wat denk je dat die flikker doet!!! hij pakt een banshee en gaat precies onder een plateu sweven... ik kon hem echt niet raken hoe ik het ook probeerde. enigste oplossing was dat ik met een bazooka mezelf dood sprong en hem meenam in mijn graf. en dat was gelukkig gelukt :)

    en later had ik hem nog een keer vermoordt waardoor het 2-2 werd :) maar hij zat echt gewoon 2 a 3 min in die banshee zodat ik hem niet kon afknallen. heb meteen maar een feedback gegeven aan hem. wat een lulletje zeg
     
  10. Xmaster

    Xmaster XBW ELITE LID

    Berichten:
    1.879
    Leuk Bevonden:
    9
    Of je joined gewooon een partyinvite van een van je friends. Dan blijf je wel met hetzelfde team spelen.
     
  11. Shin Jay D

    Shin Jay D Elite Trader

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar dan is het niet ranked.

    Je kunt het best met 4 mensen een game opzoeken in optimatch, hierdoor kom je altijd in hetzelfde team en heb je sneller een game gevonden.
     
  12. Stealthstorm

    Stealthstorm Meuh!

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    0
    Dromped, voeg mij toe dan, dan volg je mij een keer :)
     
  13. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Halo 2 op Live gewoon echt geweldig!
    Nog geen lag gehad,geen rare error`s gewoon geweldig...
    Alleen 1 probleem: Ik ben niet zo goed..dus als iemand mij ff wilt trainen :)

    Iedereen mag me toevoegen: Lord Revan NL
     
  14. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    jezus met head to head heb ik nu 4 keer gespeelt, en 2 keer is de tegenstander er vandoor gegaan. gelukkig word je dan wel de winnaar van het spel :) laatste keer hij zat telkens te snipen 3-0 voor hem staan we 4-4 gaat ie opeens weg :mad:

    heb je toegvoegd stealthstrom en voeg hayate er ook wel ff bij, alleen je leert het als je het aan het spelen bent he...

    hayate voeg mij trouwens maar toe want hij zegt dat je gamertag niet bestaat ofzo....
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  15. Ghostkiller14

    Ghostkiller14 Visit->www.xboxen.nl

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Het boeit mij echt geen fl*kker of het nou wel of niet ranked is...
    Je speelt toch voor het plezier of speel je alleen maar voor de stats?
     
  16. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry!!

    Heey, sorry maar ik weet dat het hier niet hoort. Alleen hier is er veel aandacht dus dacht ik ik plaats het maar hier.

    Ik zoek een clan voor de lol!!!!!
    Clan Games: Alleen Halo 2
    Zoekend naar leden; absoluut
    Taal: ALLEEN Nederlands
    Clan doel(net hoe je het wilt noemen): Spelen voor de lol!!!!!

    voldoet jouw clan hieraan pm me of mail me slipknot__666__@msn.com
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2004
  17. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee kan iemand mij nouw presies uitleggen hoe nouw zit met co-open via live?
    Want der is wel een optie daarvoor. Als je namelijk naar Xbox Live\Greate Party\Game Setup gaat is der een optie genaamd Switch To: Co-Op game.

    Dan blijf je gewoon in de PreGame Lobby maar krijgt wel een boodschap in beeld dat je 2 spelers op een console nodig hebt. :confused:

    Meschien is deze vraag al gesteld hoor :eek:

    PS Als het wel mogelijk is om online te Co-Open dan lijkt het me wel leuk om vanavond om 20:00 online te gaan met iemand die ook wil Co-Open ;)

    GamerTag Aremas maar dat is wel duidelijk denk :)
     
  18. sven1989

    sven1989 Modern Warfare 2!!!!

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    bedoel jij dat co-op met de missies via live??

    voeg me maar toe.... SlideR NL _O_ _O_ _O_ _O_
     
  19. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke gedaan ;) Maar ik weet niet of het werkt dat blijft de vraag :)
     
  20. $martgun

    $martgun kzie je L!VE

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie heeft zelf gezegd dat er geen co-op via live of systemlink inzit. bungie faq
    Ze vonden het dus wel een goed idee, maar ze waren het niet van plan voor de 9 nov. release.
    Misschien komt er dus nog een update waar die functie wel inzit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina