1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou jongens ik kom vannacht waarschijnlijk ook Halo 2en op live dus mocht iemand de behoefte voelen om mij af te slachten: Joeri71 :)
     
  2. Game Error

    Game Error Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben jullie ook zon last van die gasten die bij head2head games alleen maar met zon zwaard zitten kutten en als ze er eenmaal 1 hebben kan je ze niet meer dood krijgen omdat ze gaan zitten campen en dan je van achter bespringen:mad:. of ze hangen aleen maar ornd in smalle gangetjes:mad:
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Toppe game, alleen jammer dat teamspirit soms ver te zoeken is. Heb geregeld wat potjes waarbij iedereen bij capture the flag maar wat rond loopt te knallen/rennen, in plaats van te helpen. Omstebeurt de vlag pakken heeft geen zin want dan wordt je door een groepje afgeknald, maar goed, komen ongetwijfeld nog wel wat leuke potjes met mensen die serieus in teamverband werken en dan is de sfeer helemaal top!
     
  4. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat Match-Making een geweldige uitvinding... ik heb nu een paar keer Team Skirmish gespeeld en dat werkt perfect. Gewoon een groepje vormen, match zoeken, spelen (herhalen).

    Maar idd, soms is er totaal geen teamspirit aanwezig... en zoals je zegt, CTF werkt dan idd behoorlijk klote...
     
  5. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je als party leader eigenlijk een player kicken? Of gaat dat niet... kan er nergens iets over vinden :+
     
  6. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vin dhet tot nu toe aardig werken....*)
     
  7. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Het werkt idd aardig alleen snap ik het systeem nog niet helemaal, zal wel aan mij liggen, maar goed heb ook pas 3 potjes gespeeld allemaal capture the flag.. Ging best aardig...
     
  8. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt...maar het was wel erg druk denk ik, want ik kwam er niet tussen...(volgens mij speelden ze ook steeds met dezelfde mensen)....

    Wie is er nog meer LIVE vanavond laat?
    Ik ben nog redelijk nieuw met FPS, dus ik ben niet erg goed, maar ik ben wel bereid om online afgeknald te worden. ;)
    Voeg mij toe als je een easy kill wilt: SKYFIRE 76
     
  9. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het systeem van halo 2 juist goed, je kunt met vrienden spelen, of via optimatch/quickmatch en dan heb je altijd een volle room!!
     
  10. I don't know

    I don't know blablabla

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    dit duurt alleen zo gruwelijk lang elke keer........ :mad:
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ga voorlopig even geen custom potje meer doen. Wordt er gefrustreerd van als niemand als team werkt (bij CTF) en iedereen voor zichzelf probeerd de vlag te pakken of in het rond gaat rennen/schieten.
     
  12. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Als daar wat aan kunnen fixen dan ben ik al een stuk meer te vreden. Over dat Team gevoel vind ik ook minder al helemaal als je via optimatch speelt omdat je dan elk potje tegen andere speelt en het toch minder gezellig is als je continue tegen de zelfde mensen speelt...
     
  13. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ze zouden eigenlijk gewoon een replay-functie moeten hebben. Nu moet ik na elk potje een nieuwe game zoeken.
    Maarja, mensen die eens een serieus (en leuk/gezellig) potje teammatch willen spelen, add me.
     
  14. stinger

    stinger Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    de mannen van bungie zijn duidelijk lezers van dit forum en hebben al op uw klachten gereageerd!! ;)


    klik hier
     
  15. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand dat copy pasten, kan die pagina niet openen op m`n werk
     
  16. stinger

    stinger Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    u vraagt wij kopieren!!!!!

    Everyone else and their dad asks: I am suffering unusually long wait times while attempting to join a matchmade game. Why is this crap happening to ME? I am a good person.

    This is also is being worked on and a potential fix is going through additional testing. The problem arose as we saw tens of thousands of users on Live. It really is a consequence of their being so many damn people on Live. This one we think we have figured out and we should be able to fix it soon. We are optimistic the process can be made a LOT faster. In the interim, please be patient, your game will start eventually. And, please keep in mind that if you're playing in a playlist that has less activity or more specific rules, i.e. 8 of you are waiting to get matched against another 8 person Clan, there will always be a little longer wait.
     
  17. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    hebben ze bungie.net geblockeerd, Technotic?
     
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Zo`n beetje alle sites die game relateerd zijn, behalve xboxworld :D

    zal ergens wel in de site code ofzo zitten....
     
  19. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Will do, ik wil nu ook wel eens relaxt potje team slyer ctf of wat dan ook doen zonder dat ik 10 jaar moet wachten met optimatch.

    Ik hoop dat Bungie de feedback ziet en er wat aan gaat doen want dit kan eigenlijk niet bij een spel als Halo 2

    Oeps ik lees overal overheen. Ik zie al dat de mannen van Bungie bezig zijn met een Patch. Goeie poep. Vooral dat "a LOT faster" staat me wel aan.
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  20. legosmurf

    legosmurf Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    xbox guests

    Hallo,
    Ik wil op xbox live met een vriend en dan ga ik op mijn account en hij als guest maar nu is mijn vraag als ik op xbox live ga en hij ook(als guest) willen we een match joinen maar dat lukt niet want hij zegt een guest kan niet meedoen aan de actieve ranking :confused: wat moet ik doen als ik met een vriend online wil via halo met z'n 2en bijv.. slayer of CTF. want ik kan nergens joinen in een game:confused:.
    En dan had ik nog een vraag als ik zelf online wil kan ik niet kiezen of ik CTF of slayer wil doen je hebt alleen groepen en je moet maar afw8en wat voor map en game je krijgt je kan alleen beperkt kiezen wat voor groep je wilt doen bijv team games etc...
    Allvast hartstikke bedankt.

    Greetz Danny
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina