1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat kan niet. Weet ik bijna zeker. Verder kan je idd met een gast(en) spelen, die rankings worden niet opgeslagen. En de unranked games natuurlijk ook niet.
    *EDIT* kan iemand mijn wachten verzachten door ff uitde doeken te doen hoe die nou speelt op ?Live, ff beschrijving van een gevecht, hoe relaxed alles gebalanceerd is etc etc
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  2. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dan een iets specifiekere vraag. Als ik straks op Live ga spelen ziet men me dan met mijn Live Tag of kan ik via mijn profiel een Nick kiezen die dan op Live te zien is?
     
  3. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zien je gamertag en logo.
    En je level.

    Over lag....1 keertje, maar me chello verbinding is nu ook slecht.
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  4. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    duurt het bij jullie ook een minuut voordat hij eindelijk eens een game gevonden hebt? en je kan dus niet gewoon zelf zoeken wat je wil? net zoals rb3 dan kies je de map, aantal spelers etc. etc.)

    en na een potje moet je weer opnieuw beginnen met zoeken???
     
  5. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Aaargh dat is kut :confused:
     
  6. Lipom

    Lipom Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf meen je dat serieus?
     
  7. twentysomething

    twentysomething Trainspotter

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met hem eens! We zouden niet praten over illegale versies, en er zijn nu ook wel veel spoilers :confused:
     
  8. Master Chieff

    Master Chieff Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nog nooit last gehad van een vage vebinding. terwijl ik tog niet zon super snele vebinding heb. ik heb het nog nooit gemerkt. aleen bij moto gp op die demo disc zie ik weleens lui vliegen maar hebben andere mischien last van mijn trage vebinding want anders gaat dat een probleem worden met Halo 2 :mad::mad::mad:
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je als Spartan en Elite in 1 team spelen, of ligt het nu aan mij ?? (OP LIVE ;))
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  10. tyrox

    tyrox X-Box Fragger

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet precies in welk deel van dit forum ik dit kwijt kon maar dit is live dus denk dat het hier het beste uit komt. :)

    Check Dit ik las dit net op een andere site:

    De Xbox Live statistieken van Halo 2 liegen er niet om, op dit moment zijn er 124.320 unieke spelers geweest. In totaal zijn er nu 224.954 matches gespeeld. Op dit moment spelen maarliefst 41.407 Halo 2 online. Cool toch :D
     
  11. tom_klp

    tom_klp Sarcasm Inc.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, je kan gewoon bij de instellingen van je profiel kiezen of je een spartan wilt of een alien. Er zijn altijd wel een paar idioten die een alien kiezen, maar dat maakt voor de rest niks uit.
     
  12. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    haha hep precies hetzelfde :mad: :eek:
    Mijn ***** broertje verneukt het elke keer op live! en zo daalt me ranking enorm! :mad:
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    je ziet alleen je gamertag (gelukkig), want dat is je persoonlijke id ... Ik zou gek worden als ik elke keer een Bush zou moeten doodschieten ... De optie van RTCW vond ik persoonlijk vreselijk, want het was onduidelijk tegen welke gamertag je speelde.
     
  14. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    ik vind die optie bij RTCW juist geweldig. na een tijdje ken je het stemgeluid, of de verschillende namen die iemand heeft uit je blote bol. clantags maken het daarbij alleen maar makkelijker. daarbij is het ook nog eens fijn als je niet blij bent met je gamertag en je wil toch "cool" zijn;)
     
  15. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar ben ik het echt totaal niet mee eens.
    Ik vind dat Microsoft echt had moeten zorgen dat het bij Halo 2 net zo werkte als bij Wolfenstein. Microsoft houdt er helemaal geen rekening mee dat er meerdere mensen zijn die op één Xbox Live account kunnen spelen.

    Ik heb dus een broertje dat er ook op gaat, hoe moeten mensen nou weten wie er op dat moment aan het spelen is?
    Een tweede live abbo is een oplossing, maar ik vind Xbox Live soieso al erg duur, het kost "ons" dan 120 euro per jaar...
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  16. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het gek dan als je een elite kiest? Ik vind ze er veel vetter uitzien.
     
  17. xplayer

    xplayer Active Member

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    1
    me 2, een keer weer wat anders dan de spartans, maar ja zo heeft iedereen dus zn smaak he :)
     
  18. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je standaard uitrusting bij het begin van het spel?

    maakt het ook uit of je elite of spartan ben, of hebben beide rassen de zelfde startuitrusting?
     
  19. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    iemand?
     
  20. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat duurt bij mij ook lang
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina