1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Das idd zwaaar storend ja... Ik ben nu even heel vrijpostig een paar mensen toe aan het voegen aan mn friendslist zodat je in dezelfde party kunt blijven. Das de bedoeling iig. Gisteren waren er alleen maar wat Fransen online, heb je ook weinig aan. Amerikanen waren denk ik al naar bed ofzo.

    Dus pls accept mn invite en tot ziens op xlive :D
     
  2. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    OP live begin ik altijd wel met een smg en 2 granaten, en volgens mij begin je met hetzelfde als je als elite speelt..
     
  3. dromped

    dromped ZzZzZZzzZzZz

    Berichten:
    626
    Leuk Bevonden:
    3
    hoe werkt eigelijk dat level systeem? heb nu een paar potjes gespeeld en zit nu op 3???
     
  4. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je online je level zien of meer statistieken, of kan dat echt alleen op de website?
     
  5. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk kan je het systeem dat Bungie gebruikt voor multiplayer games een beetje vergelijken met dat van Warcraft3 op Battle.net.
    Je kiest eerst met hoeveel spelers je een potje wil spelen en dan zoekt Battle.net tegenstanders die ongeveer dezelfde level als jou hebben. De map waarop je moet spelen wordt ook door Battle.net gekozen. En hoe meer spelers er online zijn natuurlijk hoe sneller er een game wordt gevonden die ideaal is voor jou :)
     
  6. tom_klp

    tom_klp Sarcasm Inc.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, is voor de rest niks geks aan hoor. Ik zou persoonlijk alleen nooit met een alien spelen. Ze zijn sowieso groter, makkelijker te raken, sneller te zien etc. Heeft wel een paar nadelen.
     
  7. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    theorie: omdat er nog niet veel mensen in NL Halo 2 hebben, heeft Halo 2 moeite om de snelste connecties eruit te pikken en gelijkwaardig niveau...Amerikanen zijn allemaal al beter en slapen en slechtere connectie....Ik verwacht dat dit hele systeem dit weekend veel beter werkt als PAL online gaat.
     
  8. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    vraagje aan de mensen die al gehost hebben, wat voor upload heb je nodig om 16pl te hosten?

    hoe is de framedrop?
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan bij Rainbow Six 3 BA een server maken voor 10 players, kan dat hier dan ook of gebruikt dit meer ?
     
  10. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    weet iemand of je met een banshee ook secondary kan schieten zoals in halo 2? (vind het live joining systeem echt DOM gemaakt heb er geen worden voor als ik gewoon assault,ctf,team slayer wil spelen heb ik geen zin om in een andere game gedropt te worden en dan heb je 2 minuten gespeeld en dan is het afgelopen en dan kan je weer opnieuw beginnen)maar waarschijnlijk duurt het over een weekje niet meer zo lang om te joinen omdat er meer mensen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  11. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    das niet waar....
     
  12. Joopie

    Joopie Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook zoeken op land?

    ik bedoel, zodat je alleen nederlanders in een server hebt? *)

    ik heb een beetje ruig door de mogelijkheden gekeken..en nog niet gevonden
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  13. Xam

    Xam Woo-Hah!

    Berichten:
    269
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat het server-select-systeem (:9) niet goed is uitgewerkt... Je kan niks zelf bepalen... :confused:
     
  14. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    Is juist wel goed!! Een van de beste systemen tot nu toe vindt ik dan
     
  15. Mozilla

    Mozilla Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een Tip
    ik ben 12 en ik wil XBL
    aleen ik mag dat niet wil iemand mij helpen en i LOVE Halo 2
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    vraag het aan sinterklaasje


    * leuke sig;):+
     
  17. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ej ik gaat zo ff online spelen, add me maar @ friendslist, me gamer tag is GrijZ :D
     
  18. soadrulezzz

    soadrulezzz Active Member

    Berichten:
    138
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij uitleggen hoe dat party-systeem nou eigenlijk in zijn werk gaat? Want als je zelf niets kan kiezen, kan je dan wel kiezen met wie je speelt?
     
  19. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    wij hebben het spel ook binnen, eerst even de singleplayer gespeeld en jahoor erg tof. Toen wouden we multiplayer gaan doen en ik maakte een game via die party mode. me broertje kon easy joinen en zo zaten we dus met 2 man op een server. we wouden wel eens wat meer players hebben dus dachten we dat we zo ff een server konden joinen en lekker te gaan knallen met 16man sterk...

    Ten eerste het is 1 grote klote zooi om fatsoenlijk in een server te komen (welke achterlijke kerel bij Bungie) heeft het 1,2,3,4 systeem bedacht... man had daarvoor in plaats het geweldige server systeem van Rainbow six gedaan waarbij het heel makkelijk is om te joinen, en ook om een hele lijst met servers te zien staan! Dit allemaal zit niet in Halo2 MP.

    Ik snap niet dat dit niet bij meerdere gigantisch irriteert want ik vind het belachelijk. ook kan je elkaar niet joinen zomaar want je moet eerst weer in de lobby zijn voordat dat weer kan. Is er iemand aub die me kan helpen om fatsoenlijk een 16-player match te kunnen spelen? het moet toch mogelijk zijn om zelf de keuze te hebben uit servers !?


    eerste online indruk is dus zwaar klote ! maar daar kan verandering in komen..
     
  20. ShinjiNL

    ShinjiNL -

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    0
    wil ik ok wel is weten

    want als ik live ga en kies optimacht en dan begint party, en dan dan wordt ik doorgelinkt en zit ik daar in me 1tje.
    kan iemand uitleggen hoe ut nou precies werkt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina