1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    7 op dit koment. vooral om snel te kunnen "turnen" Snipen doe ik niet. Teamgames speel ik (nog) niet, alleen rumble slayer. Gaat goed ,zit op lvl 9 nu.
    Ik merk veel verschil tussen mensen met lvl 7-9 en mensen vanb 9-12. Man man man, wat zijn die snel zeg.... Ziek gewoon.

    Aan de andere kant, dit dacht ik ook van lvl 9 toen ik op lvl 6 zat. :9
     
  2. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_

    hulde hulde :+

    ik heb mijne gewoon op 3 staan geen problemen mee.
    en als iemand me in de rug wil neerschieten dan is het gewoon een laffaard ;)
    al zou ik het waarschijnlijk ook gewoon doen :+
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Niet altijd. Ik kom mensen in Team Skirmish en Big Team Battle tegen van lvl 13-15 en die zijn echt slecht. Die hebben gewoon een hele avond in een goede party gezeten en daardoor levels gekregen.
     
  4. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is waar. Goede attack is ook van bovenaf. Zie je noooit aankomen.
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Jah bij Halo 2 gaat het vaak niet hoe goed je bent maar wie de beste wapens heeft. Vind ik jammer.
     
  6. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    mwa.

    Vind zelf dat vaardigheid / geluk / wapens toch allemaal een even grote rol spelen.

    PR en SMG zijn nog steeds m'n Favoriet. :D

    Ben benieuwd wat voor nieuwe game modes er gaan komen. Fiesta oddball vind ik erg lachen.

    Zou er een Rumble slayer komen met Random wapens? Denk dat dit ook wel eens leuk zou kunnen zijn.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik haat PR + SMG. Als een tegenstander die namelijk heeft en op mij schiet ben ik met 1-2 schoten dood alsof ik helemaal geen schild heb. Dit geld alleen voor de PR + SMG combinatie. Zelfs moet ik veel en veel vaker schieten voor dat ik dood ben. Ik heb dit met een aantal friends getest in een Custom game. Ik moet zelf 2 seconden schieten terwijl als iemand anders mij in het hoofd schiet ben ik meteen dood.....
     
  8. Amras

    Amras Active Member

    Berichten:
    856
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je gelijk heeft, Bungie heeft in jouw versie wat variabelen aangepast zodat jij niet kunt winnen 8) _0/
    Het is voor iedereen gelijk natuurlijk... Ik heb, vooral als ik net begin vaak problemen om close range te winnen. Dan moet ik er even inkomen. Daarna gaat het meestal wel goed.
    Ieder wapen heeft andere eigenschappen. Sommige combo's zijn sterker dan andere, maar die sterke combo's zijn wel makkelijk te vinden.
    PR is in de meeste maps op genoeg plaatsen te vinden.

    Ik had mijn look sensitivity ook op 7 staan, maar ik merk dat ik met Battle Rifle, sniper en pistol dan te vaak net erlangs schoot. Op 6 is het net wat preciezer.
    @ Venom NL, misschien eens proberen om de snelheid wat hoger te zetten. Niet meteen naar 6 gaan, maar langzaam wat opvoeren. Als mensen nu heel dicht bij zitten en om je heen bewegen kun je ze toch niet bijhouden? Dus veel minder kans op een kill.
     
  9. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik idd ook al een paar keer meegemaakt.

    Zal hem idd zitten in waar je schiet (PR is voor shield. BR voor de rest.) Na shield een headshot en je bent finito.

    Kwestie van oefenen denk ik zo.


    en wat Maras zegt, zit ook waarheid in. Hier zie je ook weer een balans terug:
    Sensitivity settings lager - Snipen beter, close combat minder. en hoger is closecombat weer beter bij te houden. Ik denk dat dit erg mee werkt aan je ontwikkeling als speler.
     
    Laatst bewerkt: 24 dec 2004
  10. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem op 3 staan, en met singelplayer speelde ik zelfs op 1.
    Ik zal hem vanmiddag wel ff wat hoger zetten, ik denk dat ik dan wel wat beter met close combat word.(hoop ik tenminste)
     
  11. Jozo

    Jozo Active Member

    Berichten:
    200
    Leuk Bevonden:
    0
    PR+SMG? PP+willekeurig wapen! Ben nu level 11 en ik kom erachter dat PR+SMG gewoonweg niet haalbaar is als je verder weg staat. Met het plasma pistol (opgeladen dan wel) is het schild er meteen af, en gevolgd door bijvoorbeeld een battle rifle (switchen is op lange afstand niet erg) een instant kill. Afmaken kan ook met SMG op korte afstand, dat scheelt veel tijd.

    Mijn look sensitivity staat nog gewoon op de beginwaarde en tot nu toe lukt het daar prima mee, ik snipe redelijk veel.
     
  12. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Aan je stats te zien ,gaat het toch best.

    Zoe k je nog mensen voor je clan? ben ongeveer iedere avond wel online.
     
  13. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep zou leuk zijn als je erbij kan komen, ik voeg je straks wel ff toe aan mn friendslist als je dat goed vind.
     
  14. GforceNL

    GforceNL Active Member

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks m8, doe maar. Ben zelf tussen 4 en 5 wel ff online.
     
  15. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    We gaan hier verder. :)

    - Closed
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina