1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2 Live] The Live! Experience

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Orcrist, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. The Boy Wonder

    The Boy Wonder Live.....

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    De join modus is echt geweldig, vooral als je met een man of 4 ben, lekker ctf of oddball tegen een ander team van 4 spelen. En ik heb nog nooit langer dan 2 minuten moeten wachten.

    Wat het wiite knopje betreft, dat is gewoon even wennen. Het is overigens niet zo dat je het knopje moet inhouden, je druk 1 keer en dan zit je op die radiofrequentie, als je dan uitgepraat ben ga je vanzelf van de frequentie af. als je trouwens naast iemand ben of in een radius van ong. 10 meter dan kun je wel gewoon praten.
     
  2. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik hoorde ook me tegenstander, dat was echt vet, hij had de vlag en ik zat in mijn base en hij ook.... hoor ik zo ja ik ga terug via hoog :D afraggen die kerel :D
     
  3. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    kan je dan met 4 man op 1xbox op live?
     
  4. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    ja jij met 3 guests, die hebben dan dezelfde naam als jou alleen staat er een poppetje bij ofzo en voor guest 2 2 poppetjes enz.
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ok bedankt
    dat word vet
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb nu eindelijk wat kunnen spelen, doordat mijn broer een invite stuurde van een server van een kennis, dikke fun gehad, vergeleken met Halo is er niet eens zoveel vernieruwd, maar niet echt belangrijk, de fun is er absoluut. Had wel graag wat maps groter gehad , handiger voor de Wathog en andere voertuigen.

    En toch had ik graag een server lijst gezien nog hoor, zoals in SW:Battlefront en Rainbow Six, het is allemaal heel leuk dat je nu geen lamers en cheaters tegen zal komen in Halo 2, veel maakt mij dat alleenniet uit, want ik had werkelijk nooit last van cheaters en andere lamers in Xbox Live games.

    Anyway, nu effe Singleplayeren!
     
  7. D-STR.com

    D-STR.com Evil RaCoon

    Berichten:
    135
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk je dan verkeerd hoor! En ik verzeker je dat ik niet twijfel of Halo 2 goed werkt op Xbox Live. Bungie heeft hier veel werk aan verricht, en zoals je ziet in het laatste multiplayer filmpje, zegt een designer dat ze een jaar lang elke dag hebben gespeeld. Ik denk niet dat veel andere gamedevelopers dat kunnen zeggen. Natuurlijk komen er wel wat problemen, maar dan komt er snel genoeg een patch.

    We kunnen hier pas goed verder over praten over een week, dan hebben we het goed kunnen ervaren en is het spel in heel de wereld uitgekomen. Nogmaals ik twijfel echt niet aan de multiplayer, ze hebben er te veel tijd ingestoken _O_
     
  8. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de LE vandaag binnen gehaald.
    Singeplayer is die zeker leuk, alleen de kleine irritaties (wapens verwisselen, flashlight) zijn niet goed uitgewerkt. Verder is de singleplayer erg top, grotere levels, iets betere graphics en toffere wapens (Assault rifle mis ik wel erg).

    Nou ONline dan, allereerst is het vreselijk chaotisch opgesteld, erg onoverzichtelijk. Na goed uitvissen weet je waar alles zit, en kan je beginnen. Nou daar gaan we dan, eerst 2 minuten wachten, dan level inladen. Nou lekker knallen, prima... of niet..
    Nee zeker weten niet, het lijkt wel een unreal championship toernooi. Chaotischer kan het gewoon niet in de (in mijn opzicht) erg kleine levels. Dan het praten, daarbij moet je het witte knopje indrukken, en geloof mij dat is echt niet fijn, helemaal niet fijn.

    Het grootste nadeel vind ik dat je niet kan kiezen uit een server van een bepaalde level, je krijgt steeds het gevoel dat je ergens random word ingeplugt.

    Of ik tot nu toe tevreden ben met de online mode, nee niet echt. Ik had het anders verwacht, wat taktischer en geen unreal championchip tafrelen, met kip zonder kop iedereen neermaaien ook al zie je op het aller laatste moment dat het je vriend is.

    nee een gemiste kans! zonde!
     
  9. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Er is teveel bekend (geweldig) over multiplayer, en dan gaan ze het zo verzieken ? Nee, dat zullen ze denk ik niet doen. Er zijn ook nog maar weinig Europese mensen, met de game. En niet iedereen speelt ook Live, als ze de game hebben he ? De singleplayer is er ook nog. Dus wacht nou maar tot het weekend ofzo, dan zal het allemaal wel sneller gaan denk ik ;)
     
  10. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Ik vind het wel cool, alleen helemaal geen NLers en als ik een game probeer te zoeken(maakt niet uit wat) duurt het 5 minuten voordat hij eindelijk iets heeft gevonden.
    Voor de rest vind ik het toppie!
     
  11. Ghost

    Ghost XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    333
    Leuk Bevonden:
    1
    O moet wel even erbij zetten dat dit mijn voorlopige conclusie was over Halo 2.
    Zoals TGM al zei, nog even weekendje wachten, alhoewel ik dat betwijfel of dat een groot verschil uit zal maken. Maar wie weet :)
     
  12. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    het join systeem:

    + punten: je kan met een hele groep vrienden een game zoeken (bijna altijd 16 man tenzij je iets anders kiest)
    +het party systeem dat je met je friends custom games kan maken zonder dat je hoeft te w8ten
    +heb je zin in een clanmatch dan druk je daar op en daarna zit je er meteen in

    -duurt lang om te joinen(in de toekomst niet meer omdat er meer spelers zijn en dan gaat het dus snellen)
    -je kan niet in een game blijven na dat er staat gameover kom je weer met je vrienden in je lobby terecht en kan je weer gaan zoeken.
    -je kan niks echt zelf zoeken dat doet de comp voor je
     
  13. gtaer

    gtaer Adje

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijkt Allen Mee Mensen Naar De Tijdbalk Van Halo2 Hoe Die Op 0 Komt En Besef Dan Dat Je Kunt Zeggen Dat Hij Vandaag Uitkomt!!!!!
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik speel de Singleplayer op Heroic, ik hou wel van een challenge. Maar even een vraagje, zijn er werkelijk dan helemaal geen nieuwe vijanden bij gekomen? Ik werd in Halo ook na een tijdje vrij flauw van steeds weer die 'brutes' met hun schilden, en die kleine ettertjes (grappig zijn ze wel) zou ook cool zijn als je nog tegen die beesten komt te vechten die je in de intro ziet,waar die brute getortured wordt.
     
  15. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Hehe, er komen heus nog wel een paar andere soorten 'brutes' voorbij hoor ;) :+
     
  16. Thrillseeka

    Thrillseeka Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het raar dat ze het zo vaag hebben gemaakt in Live , terwijl je met Xlink wel gewoon tussen hosts kan kiezen.
    Hoop voor jullie dat ze dat nog gaan veranderen met een patch.
     
  17. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik heb bij opties mn headset aanstaan voor voice output, maar ik hoor nix en door mijn speakers wel als ik die weer aanzet en de headset is niet kapot :confused: best vaag :confused:

    iemand misschien een oplossing???
     
  18. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja,
    Dat had ik dus ook!
    Maar nee hoor, je headset is niet kapot.
    je mot even de geluidsinstelling van Live! veranderen!
    dan moet je hem op Xbox communicator only zetten.
    En dan hoor je de mensen door de microfoon ;)
     
  19. GrEyFoX1987

    GrEyFoX1987 Derp.

    Berichten:
    735
    Leuk Bevonden:
    0
    oh mooi dat ga ik denk ik ook maar eens ff doen :p
     
  20. Rodericus

    Rodericus Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ey vraagie met xbox live zit je dan alleen met nederlanders of moet je de hele tijd engels praten omdat er ook veel engelsen zitten?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina