Hey gasten, ik heb iets ondekt waarvan ik niet weet, of ik het op dit forum mag bespreken! Ik was namelijk op XBconnect aan het gamen en ik zat daar ook een beetje op de chat enzo, en een stuk of 5 mensen hadden halo 2 dus al! dat is op zich niet zo supererg maar dat ze dan ook nog beginen te lullen dat de (illegale)Halo 2 slecht is een dat de (illegale)NMP versie beter is enzo krijg ik dus zo mijn twijfels of ik halo 2 nog wel zo graag wil, ook word mij dan doodleuk verteld dat Halo 1 beter als 2 zou zijn als er Live bij zat??? ik vind dit vreselijk stom want dit kan naar mijn idee helemaal niet! dus wat is jullie mening hierover? (IK HEB GEEN GEMODDE XBOX) Snike, P.S als dit niet mag sluit hem dan maar mods!
Volgensmij mag je dit hier niet bespreken maar die mensen die die illegale versie hebben lopen gewoon bewust uit hunnek te lullen joh. Geloof die lui maar niet, en ja ze hebben waarschijnlijk een franse versie van halo 2 en een kopie oftewel gaar geluid, gaar beeld, genipte onderdelen, ja dan is geen enkel spel leuk! Gewoon Origineel kopen !! en persoonlijk denk ik dat Halo 2 wel degelijk beter is dan 1 en deze gedachten van mij wordt gedeeld met miljoenen over de wereld tegen 5 van die losers!
Of Halo2 beter of slechter wordt dan Halo1, moet je zelf maar bepalen. Het was maar een mening van iemand. En als ze Halo2 hebben, dat kan...die is gelekt en daar mag hier niet over gesproken worden [maar je gaat er toch niet echt dieper op in]. Het is heel simpel: Afwachten tot 11 november en speel hem of lees reviews/previews [wat je waarschijnlijk wel doet, omdat je er al een beetje een mening over had]. Alleen zo kun je weten of Halo2 goed/slecht is, en je moet nooit op iemand's mening afgaan, maar op eventuele argumenten en info uit reviews.
Nee, daar hebben wij het hier niet over, aangezien het over de minder legale versie gaat. Oftewel, topic gesloten.