Wie gaat 8 Juli de Halo 2 Map Pack kopen? jah ik weet dat ze ook via xbox L!ve te downloaden zijn maar een hoesje is vetter *)
Ik koop hem niet, weenie eens hoe duur hij wordt. Leen hem wel een x een dag van een vriend en installeer dan de maps op mn Xbox
19.95 gaat ie kosten maar kun je ze op de hardeschijf zetten dan? asl je wil spelen moet je toch gewoon de disc er in doen?
Overigens is het setje voor 16.50 nu in de XBW Preorder Shop te koop! Wordt het thuis bezorgd. Neem een kijkje! http://preorder.xboxworld.nl/
meteen reclame ik koop m c-ker wel. ik zag gistere zelfs mensen die m al hadde want ik de custom game kon ik niet meedoen. en de rest wel, omdat ik een map niet had.
maar het is tog zo als je hem leent van iemand , hij instaleert automatisch , en dan kan je spelen zonder die cd en met je eigen halo 2 cd? of klopt dit niet?
@elite warrior, volgens mij wel. Net als bij Jade Empire Limited Edition, met die extra character enz.
Mensen denk even logisch na, als je die van content download gaat dat naar je harde schijf dus waarom zou je dat DVD'TJE erin moeten hebben als je die nieuwe levels wilt spelen, die nieuwe disc is all1 maar een installer _0/
Hoe vaak moet ik die wortels uit de oren van mensen halen de dvd kost ongeveer 20 euro (kan je op elke xbox installeren) de premium content kost ongeveer 10 euro en kan je maar op 1 xbox installeren
Eh ja, want een dvd heeft geen gehuegen dus kun je ze op net zoveel xbox'en zetten als je wilt. Ik heb hem overigens al besteld natuurlijk edit:/Moet je even bij de voorwaarden kijken. Qua verzendkosten zal er dan wel wat bijkomen.