/Mod En wat moet dit voor grap zijn. Tekening waarin een wezen een vinger in zijn kont krijgt? Nee, dank je, daar zijn we hier niet van gedient
Ik denk dat Side! mentaal een beetje in de war is door de slaag die hij vroeger van zijn moeder heeft gehad, om niet te vergeten dat hij ook nog eens misbruikt was door zijn vader.. Hij uit zich nu doormiddel van deze tekening, ik heb dat wel eens op tv gezien
13 keer... Hij heeft zich vandaag geregistreerd en 13x dezelfde tekening gepost zeg maar zwaaizwaai _0/
lol, t was als grap bedoeld maar als iemand niet snapt dat het een grap is, is het een mislukte grap dus is het eigenlijk geen grap, grappig he?
Er staan wel namen bij die muskusratten. Maar waarom een muskusrat, en waarom die namen?! En waarom ook zo'n thread beginnen met Darkwing als onderwerp? Ik snap hem niet...en trouwens, hij zal wel een pm hebben van een admin ofzow.
waarschijnlijk was t iemand die graag op the green mile wou, ik zou wel eens willen weten op welke andere namen hij geregistreerd is.