[Halo 2] Multiplayer/L!VE anekdotes

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Humorke, 13 nov 2004.

1. Humorke

Humorke God of Fire

Leuk Bevonden:
    0
    Post hier je anekdotes. Is er je wat grappigs overkomen over live, of via de multiplayer met vrienden? Deel het met ons (wij lachen ook eens graag :) )
    bv.
    M'n vriend stapte de ghost in, hij was van plan op die 2 "blue-guys" af te gaan. Vervolgens riep ik hem nog even "wacht" toe. Hij wachtte, ik sprong bovenop z'n ghost, "ok, nu mag je gaan" en zo gingen we op op hun af, hij met z'n ghost en ik er vanboven op :+ Waarna de vijand vervolgens "lol" riep :9

Ik zag opeens een grote rode stip in mijn richting komen op m'n radar. Ik sprong, en opeens vloog een ghost (nipt) onder me door, waarna ik hem vervolgens beschoot en uiteindelijk boarde :cool: (weet je hoe fijn het is wanneer je iemand kan boarden? Zeker uit een Banshee :cool: )

M'n vriend klaagde over een "camper dat constant zat te snipen", ik zag hem daar mooi zitten, na een andere te hebben beschoten, besloot ik een granaat te gooien, en hem vervolgens mijn lood te laten eten. "Ok, ik weet hem zitten, ik ga hem een lesje leren" hoorde ik m'n vriend zeggen. een seconde later vloog die camper zijn lijk vlak voor z'n ogen :+

Humorke zag een plasma sword in lockout. Hij sprong er naartoe... de diepte in...

2. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Van zo'n ghost is wel lache! Moet ik ook eens proberen.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    " Campers!!! "

4. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had gisteren iets grappigs mee gemaakt. Ik zat in zo'n banshee te zoeken naar vijanden dus ik vloog laag over de grond. Maar opeens zag ik dat iemand me uit die banshee wou trekken. Zo snel als ik kon vloog ik zo hoog mogelijk de lucht in en maakte de meest rare bewegingen met die banshee. Maar toch werdt ik er uit getrokken. Maar door al die rare bewegingen die ik maakte kwam die banshee terwijl ik er net uit getrokken was in mijn richting terwijl ik nog in de lucht zat en bijna naar beneden viel. Dus ik kon die banshee weer afpakken en verder vliegen.
    Misschien dat als je het lees is het niet zo grappig, maar om het te zien was het echt tof om die actie te zien.

5. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    nee shit, das wel tof man, echt lachen dit!!!

had ook es iets geinigs, maar nogal vaag,
    er was zo'n game bezig met die skull, ik had hem, en iemand wou me verpletteren met de gost door langs te vliegen over me,
    maar wat gebeurde er nou, ik werd zo gelift op de bovenkant van de ghost en kon er niet meer af met de skull, echt gaaf man (zelfs niet met salto's enzo)
    had dat rondje gewonnen en dat was ook vet geinig!!!!

6. Shin Jay D

Shin Jay D Elite Trader

Leuk Bevonden:
    0
    Tot nu toe 2 leuke dingen meegemaakt.

- Ik maak een triple kill met alleen de melee attack van de SMG

- Ik spring per ongeluk in de passenger seat van een warthog die vol zit met tegenstanders |:-

7. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Ik deed een potje head to head in Ascension... Die andere gozer dacht slim te zijn en ging met die banshee rondvliegen en mij af en toe aanvallen. Ik was in zo'n toren geklommen en zag dat hij op me af kwam vliegen. Ik sprong er maar af om te vluchten. Maar ik landde per ongeluk op de banshee XD! Drukte snel op X en had hem eruit gegooid.
    Was echt _O_ moment.

8. Martini

Martini O RLY

Leuk Bevonden:
    2
    - Uit me verrotte Banshee stappe midde in de lucht en verder proberen te lopen terwijl die Banshee op je hoofd valt :+

- Met me verrote Banshee boven een nieuwe vliegen en uitstappen en de nieuwe Banshee in de lucht boarden terwijl me oude Banshee explodeerd 8)

- In Zanzibar een Wraith op die brug zette bij dat spiraal en dan onder die Wraith lopen :cool:

9. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    Uit me verrotte Banshee stappe midde in de lucht en verder proberen te lopen terwijl die Banshee op je hoofd valt

:D IDD Ik ook al te vaak gehad :)

10. Maqua

Maqua Groen

Leuk Bevonden:
    0
    _O_

11. Donkey117

Donkey117 biowave

Leuk Bevonden:
    0
    het is me op gevallen dat je in Multi player niet dood kan vallen :confused: ;)

12. xbox_casemod

xbox_casemod mn naam is gideon

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat je niet dood kan vallen vind ik nie zo leuk.
    bijv die nieuwe sniper plek in blood gulsh als daar iemand opvlieg ofzo en je denkt k schiet zn gohst/banshee kapot dat hij dan met sprinen, doe je da, springt hij en is ie nog nie dood :mad:

13. Donkey117

Donkey117 biowave

Leuk Bevonden:
    0
    is wel handig met capture the flag, kom je aan vliegen , druk je op x , een beetje goede timing en je landt precies op de vlag, dan ren je naar buiten en dan pak je of een ghost of de banshee die je net heb laten crashen en je vliegt ./.zweeft trug naar je eigen basis en als je weer een banshee hebt doe je gewoon weer een bom na, in halo 1 ging ik meestal dood hierdoor :mad:

14. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heey, sorry maar ik weet dat het hier niet hoort. Alleen hier is er veel aandacht dus dacht ik ik plaats het maar hier.

Ik zoek een clan voor de lol!!!!!
    Clan Games: Alleen Halo 2
    Zoekend naar leden; absoluut
    Taal: ALLEEN Nederlands
    Clan doel(net hoe je het wilt noemen): Spelen voor de lol!!!!!

voldoet jouw clan hieraan pm me of mail me slipknot__666__@msn.com

15. GrEyFoX1987

GrEyFoX1987 Derp.

Leuk Bevonden:
    0
    Met clan BHC ( black hand corp, je herkent ons aan het witte logo met de zwarte hand) heel de server platownen :D

en een ghost een groepje mannetjes in lanceren :D

16. sven1989

sven1989 Modern Warfare 2!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    spelen jullie voor de lol of voor alle overwinningen??

17. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Wij waren bezig met 1CTF op Zanzibar, met z'n 12en. Wij stonden gelijk maar het andere team had de vlag gejat en bijna teruggebracht naar hun basis. Dus ik pakte een warthog racede helemaal van achter de 'molen' naar het strand waar ik de vlagdrager de vlag naar 'zijn basis' zag brengen. Ik gaf nog even extra gas en reed die kerel 1 meter(!) voor zijn vlaggenhouder omver. Waarna ik nog 30 seconden lang die vlag op die plek bewaakte. Toen was het potje afgelopen maar wij hadden in elk geval niet verloren.

18. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wij speelden laast een spel waar primairy en secendary (<- klopt niet, of wel :confused: ) weapons random stonden en de gameweapons uit. vette humor want je weet dan niet wat voor wapens je krijgt. en je kunt alleen andere krijgen als er iemand dood gaat. big time fun !!!

19. Master-Chief

Master-Chief This is my story

Leuk Bevonden:
    0
    Gister in de multiplayer met een vriend zijn er ook wat leuke dingen gebeurd.
    - toen hij een Scorpion tank had sprong ik vanuit een berg op hem en gooide een granaat in zijn tank

- met mijn Ghost ging ik bovenop zijn tank staan en hem toen neergeschoten

Verder waren er nog meer leuke momenten maar deze sprongen eruit.

20. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een keer de vlag te pakken, liep de basis van de vijand uit en ik zie een warthog aankomen. Ik stap meteen in maar er blijken al allemaal vijanden in te zitten. Ze bleven een paar minuten rondrijden terwijl ik met de valg in hun auto zat todat ze eindelijk uit de auto stapte en ze granaten naar de auto smeten.

Deel Deze Pagina