hej, halo 2 komt naar de pc. nu zag ik op bungie.net dat er een nieuw wapen op de pc bijkomt die later ook naar xbox komt. het is de gravity rifle. als je bij bungie de ce mod aanklikt kan je daar de link vinden.(kon m op de eenofandere manier hier niet geven foutmelding ofzo)
Dat is zelfs een mod voor Halo 1, het is niet eens Halo 2. Dat ze sommige maps na hebben gemaakt van halo 2 betekent niet dat het meteen halo 2 is, want er is nog niks bekent over halo 2 voor de pc.
Volgens mij heeft hij het over Halo Custom Edition. Hier de site: Klik Wat heeft die btw te maken met Live Gaming?
hey allemaal, ik had nog nooit gehoord van deze Halo: Costum Edition! Wel vet zeg.. Maar na m gedownload te hebben wil ik natuurlijk ook de mods Ik krijg echter het bericht: "bandwidth exceeded please use a mirror" en ik moet een naam en pw invoeren.. weet iemand wat ik moet doen?
Eigenlijk wel ja, ik weet niet of k dit hier mag "spuien" maar tog, anders verwijderd ik dit wel. Ik speel op xboxconnect en daar heb je halo NMP (new Map Project), paar van die gasten die gewoon zelf een map edit tool hebben gemaakt en zo niewe MP maps in halo1 gezet hebben.
maar ik wil ook nieuwe maps voor halo 2 ik speel gwn via xbox live hoe kan ik het erop krijg plzz help me!
sorry darkon, maar je zal toch net als de rest gewoon moeten wachten tot ze als downloadable content komen!
er staat niet voor niks sweet dreams edit verkeerde post geplaats op verkeerd forum deze reactie moet hier komen en de gene daar hier http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=68340