http://halo.bungie.org/pressscans/display.html?scan=egm.1102 Staan 13 pagina's aan magazine scans met halo 2 info , erg geil! De belangrijkste verbeteringen zijn op het moment : Xbox Live Meer Voertuigen (4 soorten Warthogs) Het speelt zich op aarde af Meer interactiveit met de omgeving (dekking zoeken achter tafels die je omgooit e.d.) Verbeterde A.I., covenant zullen onderling communiceren over de strategie Netplay met 16 players Covenant spelen in multiplayer en Vliegende voertuigen in mplayer Dat is zo'n beetje de samenvatting van nieuwigheden ook word er meer gebruik gemaakt van bumpmaps i.p.v. polygonen waardoor de poppetjes er mooier uitzien maar minder kracht veresien Nu is mijn vraag aan jullie; Wat kan Bungie nog meer verbeteren aan Halo 2?
Je scrollt 1 seconde naar beneden en daar staat een zeer grote en betere samenvatting met deze info er al in: Link naar andere thread En het speelt niet alleen op aarde af Maar Halo 2 wordt top.
Het speelt zich weldegelijk op aarde af, dat is 100% zeker Ik postte dit met name vanwege de mag scans, ik had zo'n uitgebreidde uiteenstelling nog niet gelezen
Ah okee. In die andere samenvatting staat dat het eerst op aarde afspeelt en daarna naar de Covenant thuiswereld. Maar jah..het blijft gewoon top!
Ja de climax is misschien in de Covenant basis maar het lijkt er op dat de Covenant thuiswereld voor halo 3 word bewaart maar wel is het zo dat er weer een nieuwe "ring-wereld" in halo 2 zit
precies Halo 2 speelt niet alleen op de aarde af maar waarschijnlijk ook op de maan! (hiermee stel ik dus Elitian in gelijk)
wat bungie nog meer kan verbeteren ? hmmm moeilijk moeilijk naja in ieder geval de levels meer buiten en de binnenlocaties niet zo op mekaar laten lijken ! krijgen de mensen btw ook vliegtuigjes ? zou wel vet zijn !
Het klopt, lees die mag scans Met low grav, moon buggy e.d. word erg kewl (ook multiplayer) het is nog niet zeker of het "onze" maan word of een andere
multiplayer wordt echt vet beter, trouwens die map van dat plaatje, zoiets moet je ook hebben bij halo. gewoon lekker sneaken en schuilen achter grote ruïnes en toch met brute kracht er doorheen walsen. btw ik geloof van niet maar komen er bots in halo 2?
Ze weten nog niet of ze en hoe ze dat gaan doen, maar volgens mij willlen ze wel een "single-multiplayer" iets erin doen, staat wel in het artikel
Mogelijke verbeteringen -Geen flood -Meer rassen(word ook deels gedaan) -beter verhaal(word ook deels gedaan) -Binnenlvl's varieren,liefst meer buitenlevel's -Betere A.I. -Mooiere graohics -Ondertiteling bij het filmpje, -Theatre mode,zodat als je het niet snapt alles later nog is kan bekijken -Nieuw soort ventje bij mariniers,zoiets als een hond zou leuk zijn(zouden veel spelers niet leuk vinden daarom zullen ze het vast niet doen) -Flamethrower als wapen,zou het beste zijn,maar het past er niet echt in -betere besturing voertuigen -Slipsporen bij voertuigen op de grond -nog een hogere moeilijkheidsniveau,alleen te doen in co-op zodat je het alleen met zijn 2 kan uitspelen -Een betere verhaal lijn -Eigen muziek afpselen in sommige delen van het lvl,dat hij vraagt om over te schakkelen,want bij sommige stukken is de halo muziek gewoon te goed voor woorden ,over sound niet te klagen maar meesten luisteren graag eigen muziek Zijn kleine details,maar Halo2 word weer het beste spel denk ik Ik kan dan ook niet w8en,wat ik hierboven dan ook zei,zijn erg kleine details,gewoon verfijningen, En meer kan ik niet echt bedenken op dit moment
Jason Jones had toch gezegd dat de Flood er juist wel in zou zitten? Iets van dat de Flood en de Covenant een hele lange historie met elkaar hebben en btw, waar basseer je die "mogelijke verbeteringen" op?