[Halo 2] Offline Multiplayer

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheProf82, 9 nov 2004.

  1. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo 2 OFFLINE MULTIPLAYER


    Ik heb een vraag:

    Hoe is de multiplayer offline? En heeft iemand al gesystemlinked? Is dat wat? Want ik ga waarschijnlijk wel een keer systemlink doen, maar ik wil zeker er van zijn dat het fun is, geen framedrops. Heeft iemand meer info over de offline multiplayer van halo 2?(heb geen live:mad: en ook geen xbc wille mn ouders nie:mad:)
     
  2. xboxser

    xboxser xboxen is verslavend

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    nou dat multieplarer gedoen is echt gewoon vet er zijn zelf nog wat oude levels waar schijnlijk je favoriete iets van 15 /20 levels echt dope sistem link nog niet geprobeert
     
  3. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    de split screen is echt vet!! super coole levels.. hij loopt echt als een zonnetje.. we hebben nog geen system link geprobeerd..
     
  4. arrepar

    arrepar Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je nou ook met bots als je met z'n 2en gaat ???
    anders is het zo saai!!
     
  5. Thrillseeka

    Thrillseeka Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee helaas. :mad:
     
  6. tom_klp

    tom_klp Sarcasm Inc.

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee.
    En trouwens de systemlink is hetzelfde als op xbox live spelen. Alleen zal je dan geen delay hebben. :{
     
  7. arrepar

    arrepar Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    sssssssssssshhhhhhhhhhhhiiiiiiiiittttt!!!!!
    naja dan maar omstebeurt:p
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit Hang em High er nog in? Dat zou namelijk geweldig zijn :)
     
  9. benz

    benz Freak indeed...

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Systemlink Halo 2

    Edit mod Rinus: Knap van je dat je de afgelopen weekenden HALO 2 systemlink heb gespeeld. Dat betekent dus dat je het over een illegale versie hebt, en laten we dat nou net niet toestaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 nov 2004
  10. burdie

    burdie Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb systemlink gespeeld en dat is hartstikke prachtig het was :+ _O_ trouwens halo 1 maar dat was al strak halo 2 is nog mooier we spelen altijd systemlink met zen 4en prachtig
     
  11. burdie

    burdie Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    nog een dag _O_ O-) _O_
     
  12. lou36

    lou36 [Kapelle36]

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja weet iemand dit? Gisteren de hele avond weer Hang em High ge-splitscreened met wat gasten. Is echt zo enorm vet, en als deze ook in Halo 2 zit is de MP bij voorbaat al geslaagd! _O_
     
  13. pobo

    pobo Ganja User

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Om precies te zijn nog 13uur :9
     
  14. Alien

    Alien FreAkeD

    Berichten:
    537
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ff snel door t lijstje gebladerd van de MP levels, maar ben geen Hang m High tegen gekomen.
    Btw, Coagulation ofzo (nieuwe Bloodgulch) is echt stukken beter geworden, meer rotsen enzo :D Is echt prachtig :D
     
  15. guAsTo

    guAsTo Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    3
    miss als ik geluck heb krijg ik hem vadaag :D
     
  16. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt alvast voor de reacties:D mn thread is een succes:D:D

    Kan je ook assault doen offline? Of is dat niet leuk met z'n vieren.(systemlink zal dat wel vet zijn:D:D)
     
  17. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb van verschillende gasten gehoord dat je Hang em High krijgt als je legendary hebt uitgespeeld. Ik geloofde er eerst niks van, maar ik denk dat het toch waar is.
    Ik heb namelijk heroic al wel uitgespeeld en dan krijg je ook een nieuwe map: Foundation. (het is een redelijk kleine map, stelt niet bijzonder veel voor vind ik zelf)

    Tip: je hoeft niet alle levels in legendary/heroic te halen om een map te unlocken, alleen het laatste level (ik kan de eindbaas in legendary niet verslaan). Wil je hem snel hebben: doe alles op easy en haal de laatste in legendary. :p
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  18. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    In het begin heb je alleen een remake van Battle Creek en van Blood Gulch [genaamd Coagulation]. Over unlocken weet ik niks, ik heb hem gisteren alleen even 2 uurtjes gespeeld bij een vriend die hem al bij de Intertoys kon kopen :confused:

    De mp levels vind ik trouwens wel wat aan de grote kant. Misschien went het wel als je ze wat beter kent. Maar voor 4 man had ik toch de indruk dat ze nogal groot waren. Ik moet er wel bijzeggen dat er ook nog wel wat kleinere levels bijzitten.


    Edit: Lees nu pas dat je [gamecrasher] hem zelf ook hebt, dus mijn post is voor jou wat overbodig....voor andere mayb niet :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  19. GameCrasher

    GameCrasher Halo 2

    Berichten:
    284
    Leuk Bevonden:
    0
    Assault kan wel met z'n vieren, alleen dat is niet echt leuk want degene die de bom heeft kan niet schieten enzo. Het is online wel vet, vooral met veel spelers.
    Met assault moet je echt goed samenwerken als je wilt winnen, je moet bijvoorbeeld een iemand die een warthog rijd, een iemand zit in de gunner en in de naast de driver-seat zit de gast met de bom. Je rijdt de warthog naar de base, stapt met zen drieën uit, plant de bomb en klaar is kees.

    (als je tenminste geen rockets, granaten, tegenstanders e.d. tegenkomt)

    Territories kan wel offline, alleen het is eigenlijk alleen leuk met meer dan vier spelers. Territories is echt een gamemode die je moet spelen met een team dat goed samenwerkt. Ik vind Territories zelf niet zo heel cool, het is saaier dan andere gamemodes vind ik zelf.

    CTF is btw ook veel tactischer te spelen dan eerst. Ik heb nog geen Live (speel alles via XBC nu, live komt morgen), maar op xbc heb ik al meerder CTF games gespeeld in Coaglation (nieuwe BG). Het eerste wat opvalt is dat je met de flag niet in voertuigen kan stappen (behalve in de seat naast de driver van de warthog en de Spectre (covenant warthog). Eerst vond ik het irritant, maar als je het een tijdje hebt gespeeld wen je eraan.
    Doordat je neit in de warthog kan stappen als er niemand in de driver-seat zit moet je goed samenwerken. Ik had bijvoorbeeld de flag gejat, ik wachtte even tot mijn broertje aan kwam rijden met de warthog, ik stapte in.. en we werden neergehaald door een rocket. Het is veel meer samenwerken dan in Halo 1.

    De host kan btw. gewoon de options veranderen zodat je wel in voeruitgen kan met de flag. Dan is het héél makkelijk om te scoren. Als je de flag pakt spring je een verdieping naar beneden, als je geluk hebt staat er een banshee klaar, je pakt hem en vliegt naar je eigen base.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004
  20. lou36

    lou36 [Kapelle36]

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou jammer zijn, ik kwam wel op een site een verslag van een Linkin Park bandlid ofzo tegen, die het gespeeld hebben bij Bungie's waar dit in stond:

    'Levels returning from Halo: Blood Gulch, SideWinder, Hang'em High. Additionaly 2 levels of Halo PC are also availible: Death Island and Danger Canyon.'

    Maar als jullie het al gespeeld hebben & niet tegen zijn gekomen hoeft dit niet te kloppen uiteraard. Morgen maar zelf even uitvinden :D
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2004

Deel Deze Pagina