halo 2 op 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jorisB, 11 dec 2005.

1. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde gisteren halo2 op de 360 en ik wist niet wat me overkwam.
    De kwaliteit van de headset was zeer slecht, heel veel gekraak en mensen konden mij ook niet goed verstaan.
    Dan de gameplay, offline leek alles goed te gaan maar toen ik online speelde leek het alsof ik een of andere moon gravity cheat had, ik bleef echt veeel langer in de lucht hangen dan op de eerste xbox. Ook de look sensitivity was helemaal anders, op de eerste xbox stond deze op 4 of 5 en om dezelfde gevoeligheid op de 360 te hebben moest ik deze op 9 zetten...
    Heeft iemand anders ook slechte ervaringen met misschien andere games op de 360? Of heb ik misschien foute instellingen van de 360?

2. n.e.r.d

n.e.r.d pharrel williams

Leuk Bevonden:
    1
    ik zou microsoft bellen want bij mij doet ie het gewoon goed
    het heeft alleen iets mooiere graphix

3. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Dat heb ik dus ook, headset is in een woord KLOTE!
    Die looksensivetie shit heb ik dus ook, op de gewone xbox was ik eigenlijk wel een gemiddelde tot redelijke speler (vind ik zelf) maar nu bak ik er echt helemaal niets meer van. Het lijkt wel of het slomer gaat ofzo.

4. METALFEAR

METALFEAR Guest

Ik heb probleem met Ninja Gaiden die wil die niet afspelen hij blijft hangen in het beeld van de xbox. En hij geeft ook geen foutmeldingen dus wie kan mij helpen?

5. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik had ook het idee dat ik langer sprong. Ende headset ondersteuning is slecht idd. Veel gekraak en je hoort de anderen heel zacht.

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat met headset heb ik ook, bij pes5 dan... Kut is dat eej!

7. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    de joysticks zien iets korter waardoor je een ander uitslag gevoel krijgt.

8. ninja-man

ninja-man YEAH BUDDY

Leuk Bevonden:
    0
    het enige wat mij irriteert is dat de black & white knoppen er niet meer zitten. kwil de hele tijd daar drukken maar dr zit nix meer.

en oh ja. kzou die lijst met backwards compatible games maar eens goed lezen want ik hoorde dat als je een game erin doet die nie op de 360 werkt dat je em mooi aant mollen bent.

ook nooit je 360 op zn zij of rechtop zetten als er een game in zit of aan staat want dan gaat je 360 ook al naar de klote.

(mischien weet idereen dat al maar kzou het toch maar doorvertellen voordat er iemand zn console egt molt. en dat zou jammer zijn)

9. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wrom zou je hem mollen als je een niet backwards compatible game erin stouwt? Slaat nergens op als dat zo is...

10. WardNL

WardNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal,

ik heb gister wat potjes Halo 2 op Live gespeeld, het voelde "vreemd" aan!
    Kan niet precies uitleggen wat het nu was maar het speelde heel anders.
    De graphics zijn zeker scherper maar het lijkt wel of de framrate achteruit gegaan is!
    Ook het sniper voelt raar aan, wat gebeurt er allemaal?

11. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Heb het met PES4 geprobeerd, krijgt gewoon keurig een foutmedling dat hij niet compatible is. Zie geen rede waarom je xbox er kapot van gaat.

12. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb het ook al met zoveel titels geprobeerd :) Bullshit I guess :)

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    bij mij werkt de game perfect,maar die headset is inderdaad serieus klote!!! Ik speel soms halo 2 samen met een kameraad enzo online, ik versta bijna niets wat ze zeggen! ik moet me al serieus focussen om hen te verstaan:D,maarja...

14. Celius

Celius Guest

Ik heb nog geen Xbox game gespeeld, maar ik hou het sowieso gewoon bij Xbox 360 games, want dat geeft tenminste geen problemen }:]

15. METALFEAR

METALFEAR Guest

Kan iemand mij nou helpen?

16. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    ook hier werkt halo 2 gewoon alsof ik hem in de oude xbox heb draaien.....en qua graphics vind ik de stap voorwaart wel meevallen.

ben denk ik al verwend met de nieuwe games vrees ik.

17. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook geen PGR3 of COD2 kwaliteit verwachten. Daar is het spel niet voor gemaakt. Maar als je Halo 2 op de xbox vergelijkt met de kwaliteit op de 360 is het wel een vooruitgang.

18. HB deadly thc

HB deadly thc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja man die headset zuigt echt
    ik had alleen eff problemen om aan de controller te wennen wan hij ligt iets anders in je handen voor de rest geen problemen

19. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Damnit.. mensen horen me niet meer eens ik testde ff die Voice message shit of ik me zelf wel kon horen maar ik kon me zelf niet meer eens horen! en als die draad van me headset weer helemaal strak zet dan hoor ik me zelf wel maar ik vind het nergens opslaan om me draad steeds recht te trekken:eek:

20. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de beeldkwaliteit is ook beter en offline (campaign) is het ook allemaal ok maar online lijkt heel de gameplay naar de kl*ten...
    Ik vond het leuk toen ik hoorde dat ik halo2 nog zou kunnen spelen met misschien iets scherpere graphics maar nu ik het online heb gespeeld wil ik er niets meer mee te maken hebben.
    Ik hoop echt dat bungie hier iets aan gaat doen maar ik weet dat de kans klein is

Deel Deze Pagina