Halo 2 op Live

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dendemen, 9 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zag nog niet direkt een thread voor het online gedeelte van Halo 2 vandaar dat ik deze heb geopend.

Nou mensen wat vinden we ervan?

Ik vind het online gedeelte vooralsnog helemaal top, heftige battles , volop mensen, goed matchmaking systeem en heb ondanks m'n zwakke chello verbinding nauwelijks last van lag.Ik heb nou zo'n 10 matches gespeeld en maar bij 1 ging mijn Spartan wat laggen.
    (ik heb een blauw met kobald MC-tje gemaakt, klavertje 3 in het groen met een wit achtergrondje erop..!).

Tot nu toe heb ik bijna alleen maar big battles gespeeld met 2 teams van 8,dat ging vrij redelijk, maar toen ik me een keertje waagde aan een Head to Head battle verloor ik met 10 - 0...ikke schieten op die gast maar kreeg er 10 keer vanlangs met z'n zwaard ...niet te doen gewoon.
    Meteen heel m'n stats verziekt ...zegt die boy ook nog dat het een eer voor me moet zijn geweest, kappen nou!

De multi player levels die ik heb gezien zijn over het algemeen vrij groot, met dus volop toffe routes te verzinnen of plekkies om te snipen.Zeer fraai allemaal.

Mischien is het een beetje een onsamenhangend verhaal, excuseer me, maar ik zit te stuiteren op me stoel van die game. 8)
    Nu effies een pauzetje, m'n meissie kijkt nml. de gilmore girls. |:-

Sorry ik had het wisselforum nog niet gezien!

Laatst bewerkt: 9 nov 2004
  2. willow

willow xbox360!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ja man, waarom heeft iedereen hem al en ikke niet? dat fifa 2005 online heb ik ook wel weer gesien :p

3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkt de Live optie het niet het duurt uren en dan vindt ie nog geen match!!! Terwijl ik wel ben ingelogd op live.

4. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb (helaas) ook Chello, maar nog nooit echt last gehad van lag... Hopelijk nu weer niet!

Ik ga ff op Bungie je stats bekijken voor de grap =P

xD

5. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen chello

6. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    En?
    Lijkt mischien nu nog nergens op maar dat komt wel... ;)

7. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zie ook het wisselforum. Closed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina