Als eerst: voor degene die niet weten wat Xbox Connect is, dit is een programma dat er voor zorgt dat je je Xbox aan je pc kunt koppelen zodat je de mogelijkheid krijgt om systemlink games via internet tegen anderen te spelen.
Nu stoor ik me erg aan noobs daar, en ik denk met mij vele anderen. Natuurlijk moeten noobs een kans krijgen en natuurlijk mogen wij (de LEETS
) dit niet verbieden, DOH!
Maar ik zie de laatste tijd een enorme toename van dit soort gamers, ze hosten zelf games maar laten vervolgens zoveel mensen binnen dat de game enorm gaat laggen doordat hun upload het niet aankan.
Is het dan misschien ook een IDEE om eens te kijken wie dit ook heeft opgemerkt (niet zo moeilijk) en zich er aan stoort, dan kunnen we misschien een oplossing gaan bedenken (een speciale tag in de servernaam bijvoorbeeld: NNH (No N00bs Here), of een tag die inhoud dat er alleen maar nederlanders zitten) dus bij deze: Laat je horen !!!!!!! Heb je zelf ideen om dit probleem aan te pakken, SPREEK!!! misschien kunnen we dan ook afspraken maken over het niet gebruiken van oob wapens als tanks en rocket launchers
Laatst bewerkt: 26 dec 2004