[Halo 2] Red vs Blue

Discussie in 'Algemeen' gestart door Borix, 19 nov 2004.

  1. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    [​IMG]

    ik kwam dit interview tegen op bungie.net en het leek me leuk om een thread te starten over red vs blue.

    ze hebben ook meteen een leuk filmpje gemaakt over de overstap die ze gaan maken naar halo 2 (dit filmpje is nog wel in halo 1 gemaakt) erg leuk _O_

    download hier
    rechter muisklik ''opslaan als''

    ik weet niet zeker of dit topic nodig was maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen.
     
  2. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Misschien is het handig als je voor de onwetenden onder ons even uitlegt wat Red vs Blue precies inhoudt... ;)
     
  3. HeAvY-GeAR

    HeAvY-GeAR Active Member

    Berichten:
    1.122
    Leuk Bevonden:
    0
    ja want ik heb geen idee waar je het nu over hebt :D
     
  4. Rovak

    Rovak Guest

  5. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar wat is redvsblue nou?
     
  6. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Red vs. Blue is een soort Internet 'Verhaal' over een stelletje sullige SPARTANS die tussen de gebeurtenissen van Halo 1 en Halo 2 vast zitten in een zand en steenachtig terrein waar ze niet uit kunnen komen. De gasten bij Red vs. Blue maken deze filmpjes aan de hand van de Mulitplayer van Halo 1. Je kunt 't echter beter zelf bekijken, dus download een van die filmpjes en gun je lachspieren weer eens wat kriebels.
     
  7. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Vooral de eerste afleveringen zijn het leukst. Het verhaal werd mij een beetje onoverzichtelijk toen seizoen 2 begon. Je ziet namelijk niet zo goed wie wie is, ze lijken allemaal op elkaar :). Ook aflevering 39 is erg leuk. Daar komen ze in een multiplayer game in Battle Creek ^^. "He! You stole my kill!" -"I didn't see your name on it!"
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    download gewoon dat filmje en je zult zien waar het over gaat, in het filmpje hebben ze het over halo 2 en vragen ze zich af waarom ze eigelijk nooit 2 wapens tegelijk hebben vastgehouden enz. erg leuk :)
     
  9. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb toch gelachen met die gozers, ik heb al de afleveringen gezien, het is jammer dat het zolang duurt om ze allemaal te kijken en ik weinig tijd heb, anders zou ik ze graag weer zien :)
     
  10. baszs

    baszs Active Member

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    6
    welke aflv is dan in halo2 style
     
  11. xbox_casemod

    xbox_casemod mn naam is gideon

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    komt dat op tv?
     
  12. JT Chinaski

    JT Chinaski Active Member

    Berichten:
    2.116
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee het komt niet op[ TV...


    Het si wel super wreed grappig hahaha en super cool!
     
  13. Elendill2003

    Elendill2003 For those who gave

    Berichten:
    943
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, tis wel vet. tis eigelijk wat ik al een tijdje zelf deed maar dan met tunts enz. Ik ging samen met een vriend mp in bloodgulch en probeerde bijv alle voertuigen op een dak te krijgen, of gewoon heel hard op elkaar af rijden met 2 hogs en dan gelaunched worden. Jammer dat de physics van de hog in deel 2 anders zijn. hijs nu niet meer zo springerig.
     
  14. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik was vroeger echt liefhebber van RedvsBlue maar season 2 werd steeds minder en Season 3 kijk ik niet eens meer zo saai vond ik het.
     
  15. Thrillseeka

    Thrillseeka Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze gasten verdienen een oscar. _O_
    Ik hoop dat de gehele serie nog een keer op dvd uitkomt.
    Bedankt voor deze link heb hem gelijk tussen me favo's gezet.

    Edit:Nou zie ik op de site van Red vs. Blue dat Serie 1 & 2 te koop is op DVD.
    Heeft iemand misschien een van de DVD's hier al in de winkel gezien?
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2004
  16. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    nog geen 1, die moeten nog komen.
     
  17. Kryalis

    Kryalis De Man met de Hamer

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    De laatste helft van episode 43 is in Halo 2 style.
     
  18. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Red vs Blue is ERG goed! De DVD's zijn niet in de winkel te koop, maar wel via de site te bestellen en je geld ZEKER waard! Ik heb ze beide gekocht en ook de CD van Trocadero (ERG GOED!). Ik ga denk voor het eerst Sponsor worden! Verder zijn ze tot en met (ik geloof) Ep43 in Halo bezig geweest en halverwege die Ep zijn ze in Halo 2 gesprongen. Wel vind ik het er nu iets minder uit zien... Maar goed het is gewoon een van de beste series ooit! Vooral Michael J. Caboose = dead funny ^^

    Echt je MOET het gezien hebben!
     
  19. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Na 40 afleveringen is het nog steeds niet saai, die gozers moeten Halo: The Movie regisseren _O_
     
  20. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    ik volg het al sinds het begin, geniale serie :D alles is erg aan te bevelen, zodra ik geld heb, haal ik ook de dvd's :D

    Ze gebruiken gewoon Halo om een verhaal te vertellen. Er is ook een ander project bezig van deze lui. Hier voor gebruiken ze de sims 2. http://strangerhood.com/archive/

    het is anders dan RvB, weet nog niet of ik het even leuk vind...
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2004

Deel Deze Pagina