[halo 2] reset friends & skulls

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door karf, 23 apr 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik horde vandaag erg veel mensen zeggen over dat je friends list wordt ge reset... wat is hier waar van en gaat dit echt gebeuren.

En over die skulls...
    Wat tha fuck zijn dat voor vage dingen :p
    als je ze op pakt wordt je "blind" ow er gebeurt wat anders raar. Waar kan je ze trouwens vinden....

2. MasterApu

MasterApu De klassieker

Leuk Bevonden:
    0
    Vriend er is al een enorme thread over halo 2. En dit is geen aanleiding om een nieuwe te beginnen.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    friendlist niet maar de stats wel

4. PureMaximus

PureMaximus Guest

tuurlijk de freinds list niet. wat heeft bungie te zeggen over je friend list. alleen xbox live zelf kan dat doen. bungie heeft het recht daar nie van.

en die skulls kan je vinden in singleplayer. ze geven je unlimited ammo of onzichtbaarheid enzo.

5. Keukenhufter

Keukenhufter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Cees

Cees Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat CDhoesje zegt :D

7. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bungie heeft geen toegang tot je vrienden lijst. Ik weet niet wie er zoiets verzint maar ik krijg dagelijks messages van mensen met: remove deze message niet. irriteert me echt.

8. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd. Ik kreeg net al 4 berichtjes met zo'n enorme dreigstem die zegt: Don't dele this message if you wanna' stay my friend. Ik denk bij mezelf van what the fuck is this going all about..:confused:

9. Feodor

Feodor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd. Ik kreeg net al 4 berichtjes met zo'n enorme dreigstem die zegt: Don't delete this message if you wanna' stay my friend. Ik denk bij mezelf van what the fuck is this going all about..:confused:

10. Nicos

Nicos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is toch al heel oud? Er is inmiddels nog niks gebeurt, en er zal ook niks gebeuren.

11. Boxxanna

Boxxanna Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    zijn van die noobs die geen leven hebben en in de kelder van hun moeder wonen die dat verzinnen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina