1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Halo 2] Single Player Help Thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door Exige, 9 nov 2004.

  1. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit je ongelooflijk vast in Halo 2? Een opdracht die je maar niet wil lukken? Tips nodig? Vraag het hier!

    Let op het correcte gebruik van de Spoilertags waar nodig!

    /Mod Zowel de vraag als het antwoord in spoilertags plaatsen. Degene die dit niet doet kan sancties tegen hem/haar verwachten.
     
  2. stefano

    stefano Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een domme vraag is halo 2 op legendary wel speelbaar ik kom nie eens verder in de eerste level volgens mij is het onmogelijk
     
  3. elite warrior

    elite warrior Legendary Italiano

    Berichten:
    140
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahaha egt neit ik haal het met gemak heb in halo 1 ook alles op normal,heroic en legandery uitgespeeld:p dus je moet gewon wat ervaring hebbe ik schep nu wel beetje op he:p haha nee maar wat je moet doen is gewon beetje 8er stene gaan zitte en dan tevoorschijn kome ze doodschieten en dan trg enzo tot ze allemaal dood zijn:p en maak gebruik van granaten om hun schilden wegtehalen vooral die van de elites

    /Mod Kan je wat meer aandacht aan je posts besteden? Interpunctie zou heel erg welkom zijn. Meer hierover kan je in de [FAQ]FAQ[/FAQ] lezen. Tevens kan je de info in deze post beter in een tactieken thread plaatsen ipv de specifieke helpthread.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2004
  4. stefano

    stefano Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    je kogels gaan fucking snel op en granaten das zo kut maar elite warroir hoe ver ben je dan met legendary ?

    /Mod Niet offtopic gaan..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2004
  5. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Alleen specifieke problemen worden hier behandelt. Dus gewoon gepraat over Halo 2 moet je in een andere thread doen. Deze is specifiek bedoelt voor als je niet verder komt, doordat je bijvoorbeeld niet voorbij een eindbaas (of whatever) komt.
     
  6. stefano

    stefano Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    wat is een simpele manier om level 1 uit te spelen dan op legendary want ik ga elke keer daar dood
     
  7. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    uhm Legendary is de moeilijkheidsgraad. Ga je iedere keer dood speel hem dan eerst op Heroic; Normal of (in jouw geval zou ik dat adviseren) easy uit.
     
  8. Exige

    Exige PS3: Miqe

    Berichten:
    952
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je eerst even wat verschillende taktieken gebruiken, in plaats van hier om de haverklap een bericht te plaatsen. Of de moeilijkheidsgraad verlagen...
     
  9. splinter cell16

    splinter cell16 Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    ff snel een vraagje tussendoor ( ik weet niet waar ik die moet stellen) hoe kan het dat jullie halo2 al hebben

    /Mod Mayb je ogen is opendoen en in dit wisselforum snuffelen naar een threadtitel met zowel Winkel als Halo 2 erin en daaruit je conclusies trekken? Hier iig niet offtopic gaan.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2004
  10. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Blijf nou is ontopic mensen. Jeez.. :{
     
  11. MassHyponotic

    MassHyponotic Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, maar bekend is dat alle gamemodes moeilijker zijn. Easy is iets moeilijker geworden, maar ook Legendary is moeilijker vergeleken bij Halo: Combat Evolved.
     
  12. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Wisten ze wel hoor imo, maar wilden ze niet weten :p

    Maar ontopic: Ik sta klaar om iedereen te helpen... Nu de moet ik de game nog hebben :)
     
  13. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    !!

    Omg. Hou je er nu aub aan mensen. :{
     
  14. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    vraag
    weet iemand hoe je het makelijkst die prophet of regret kilt lukt me maar steeds niet
     
  15. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    :eek: vecht je ook tegen prophets? :eek:

    Tell me all about it!
     
  16. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    ja je vecht ook tegen prophets en die zijn niet slap ze hebben shield en een wapen wat je in 2 schoten omlecht
     
  17. Devink

    Devink Barbarian

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry ik weet de spoiler tag niet , maar probeer te boarden dan ligt ie zo na wat melee
     
  18. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast in het eerste level ik probeer de bom te vinden maar het lukt niet. Ben bij die grote lift... daar zit ik vast. please help
     
  19. zerocoolnl

    zerocoolnl Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je de 3 elites gekild ? en aan de linker kant hebt je duur met weer een lift succes
     
  20. TeT NL

    TeT NL THE FREAKY CLOWN

    Berichten:
    655
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben voorbij die bom, we waren coop aan het spelen en dan gaat die sluis deuren niet open omdat je eerst waarschijnlijk met single player moet open spelen.
    Maar wat is in godsnaam die spoiler? Hoe werkt dat Zerocooln?
     

Deel Deze Pagina