Dit keer geen gezeur over HALO 2 Gewoon op m'n doel af: Waarom spreekt een gast in een groen pak zoveel mensen aan?
Halo 1 vond ik zeer leuk, ik speelde het aan een stuk door, je kan wel stellen dat mij halo 1 aan sprak. Maar halo 2 vind ik op de een of andere manier veel minder leuk, ik had ook geen zin om het lang achter elkaar te spelen. dus halo 2 sprak mij nou niet echt aan
Volgens mij gaat dit vallen onder het motto opsomtopic maar om je toch maar wat info te geven. Wat mij aanspreekt is het doorlopende verhaal vanaf HALO (ondanks het einde tegenvalt) De uitgebreide levels in Single player, het vechtsysteem, de humor die in HALO 2 nog beter is, en het SUPER uitgebreide multi-player systeem. Maar verhuren ze tegenwoordig geen games meer bij de videotheek? Bij mij in de buurt nog wel ik zou zeggen probeer het spel eens en oordeel zelf. Das altijd het beste.
1. Het verhaal is goed en misschien ietwat cliche. 2. De graphics zijn super 3. De gameplay is de beste onder de XBOX games, bijna alle shooters hebben Halo's control lay-out overgenomen.
Best jmmr want bij mij in de buurt verhuren ze alleen PS 2 en GC spellen en geen xbox spellen das best shit hoor, want je kan niks uitproberen