hallo weet iemand waar je misschien halo stuff kunt krijgen. als het maar in nl is want voor die engels sites heb je een cc nodig om te betalen en die heb ik niet. als je iets weet een site ofzo dan zeg het maar
ja heb ik al gebruikt maar daar vind ik niet veel ik zoek dingen als posters en van die beeldjes enzo gewoon alles van halo 2
er is een poster van halo 2 hier te vinden, hij is op bushokjesformaat. ik heb hem zelf ook. maar je moet er wel nog 2 andere posters bij bestellen.
Je kan natuurlijk ook die dudes bellen die posters plaatsen in bushokjes. Of een bushokje zoeken met een halo poster (kans nihil) en je creativiteit erop los laten. Gameshop foregames Tilburg heeft ook wat ''stuff'' in de vorm van beeldjes in de vitrine liggen.
Voor de liefhebbers zonder CC, op Dutchvengeance.tk doen we een group buy bij Bungie. als je mee wilt doen, kan dat natuurlijk.
Halo 2 goodies, vet... Ik heb via Bungie ook posters bestelt, duur maar cker wel waard. En natuurlijk nog vele andere dingen zoals de super goede boeken zaklamp en nog VEEL meer...
Nutteloze troep, wat moet je daarmee? Mee gaan spelen ofzo. :{ Pang... Ja ik heb jou geschoten! MC is af...
halo stuff mmm ga eens naar de 4games in tilburg hebben ze wel coole stuf, poppetjes enz en ook die grote master chief van de release maar die willen ze niet eens voor 200 kwijt (had een vriend van me al geboden)