Halo 2 SuperJumps

Discussie in 'Algemeen' gestart door No_Name, 6 jun 2006.

1. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 6 jun 2006
  2. SneakySpidy

SneakySpidy Supra

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je dan zo'n schuin muur moet zoeken bukken, eronder lopen, weer opstaan, en van iets afspringen??

3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je het nog niet? =P

je moet inderdaad een schuine muur zoeken.. bukken.. deronder gaan.. bukken loslaten (maar hij moet wel gebukt blijven (anders doe je het dus fout) en als je het stuk of 4 รก 5 sec hebt gedaan ga je naar sown jump spot.
    Maar als je op die jump spot springt moet je egt precies erop springen.. ik heb er ook 3 uur over gedaan tot ik me 1e 2.5 meter heb gesprongen:+ (me eerste bounce dus...)
    suc6!

Laatst bewerkt: 7 jun 2006
  4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
  5. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ga maar games verzieken met je jumps

6. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt er geen tijd voor tijdens het spelen.. ik doe het ook soms es voor de l0l maar dat is dan alleen als ik met me vrienden aan het kloten ben.. niet tijdens wars of dat soort sjit.. dus stil maar:) en hij vroeg er alleen om? als hij dat nouw leuk vind? damn:{
    en als laatste: Moet bungie de game maar goed maken xD
    niet mijn probleem dat zij het verneuken.. ik doe wat ik wil met wat van mij is.. of mag dat zelfs al niet meer?

7. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    beetje dom, bungie heeft niets verneukt dat doen glitchers en cheaters.... ik ga er maar niet verder op in:{

8. No_Name

No_Name -

Leuk Bevonden:
    0
    man srry hoor,k ben heus geen fakking cheater.. k had dit gewoon toevallig een keer op internet gezien en t leek me wel n coole move.. jezus zegh nouh wordt je meteen voor glitcher aangezien..pfffffffff nou laat dan maarh

9. falcon NL

falcon NL Creatief mens

Leuk Bevonden:
    53
    Nou jumps zijn vooral leuk om gewoon te weten/ vinden.Ze worden bij ons echt alleen in costum games gebruikt.

No_name:
    Je tv MOET op 60pal staan onders lukt het zoizo niet, en het is gewoon veel proberen. Het kan soms wel een (halve) avond duren voordat je een jump onder de knie hebt! En voor de rest jha....kruip daaronder, raak niets aan en probeer op de rant tussen beton en grond te springen.

10. The_Dutch_Eagle

The_Dutch_Eagle New Member

Leuk Bevonden:
    0
    De makkelijkste is op Zanzibar. bij een raam in het gebouw, raampje stuk maken onder de scherf kruipen en dan eruitspringen en je staat op het dak.
    Er was zo'n site met allemaal filmpjes van de jumps maar er is nu alleen nog maar een forum van. highimpacthalo.org
    EDIT: Kijk hier voor de filmpjes

11. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje dom ik geef toe.. maar ik wil (ook) niet als glitcher en cheater worden gezien.. maar het is gewoon mogelijk om te super jumpen tja.. kan je mij moeilijk de sguld geven dat ik er gebruik van maak (zonder van iemand te winnen want ik ga meestal gewoon met vrienden uit de map proberen te komen..) en verder beantwoord ik iemands vraag.. that's all.. (en toch vind ik dat het bungies schuld is:p wie moet ik anders de sguld geven dat het kan? :+)

12. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    boeiend laat hem lekker, als hij wilt superjumpe, dan doet hij dat maar, alsof MM uitmaakt
    als je goeie superbounces wil, moet je ff naar halo2forum gaan, en daar ff zoeken op superbounces, of andere goeie sites (zoals HighimpactHalo, maar die doet het ff niet meer :+)

Deel Deze Pagina