Hey Mensen, Ik (als ware fanboy) wil natuurlijk een Halo 2 t-shirt hebben. Nou ik ging een beetje surfen op bungie.net en toen kwam ik bij de shop uit, nou leuk t-shirtje uitgekozen, bijna klaar met kopen totdat ik zag dat de shipment costs 40 dollar was!!? WTF??!! Nou, weet iemand dus misschien een andere site waar ik voor een goede prijs een pracht exemplaar van een halo 2 t-shirt kan scoren? Bij voorbaat dank
Ken je die copystore winkels? Daar kan je voor heel goedkoop een print op je t-shirt laten zetten, kies een print uit die je op een t-shirt wil hebben, kies een kleur die jij wil ga naar zo'n store en laat het shirt maken.
hier krijg je er 1 gratis als je iets besteld, klik hier! maar of dat ook voor Europa telt is ten 2.de anders alleen bij Bungie zelf vrees ik
Tja origineel is dus lkkr 40$ en dan kan je dus alleen voor die kiezen.(ALS JE ZO GRAAG EEN ORIGINELE WIL)
Maak er even een foto van en plaats die hier als die eenmaal is aangekomen. Ik heb namelijk nog nooit een jongen gezien die een shirt van meer dan 60 fucking dollar aan had. (shit, ik vond mijn Ozzfest shirt van 45 euro al veel geld) Dames en heren, we hebben hier een ware halo 2 fanboy
Je kopieeert de plaatjes van het officiele shirt, en dan ga je naar een ik-wil-mijn-eigen-foto-op-mijn-tshirt-shop toe, en dan kan je hem vast wel goedkoper krijgen
probleem is dat die meestal alleen op witte t-shirts laten drukken, 1 ding is zo, witte t-shirts zijn lelijk