1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[halo 2] Team Hardcore(ranked)

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door MultiSynC, 1 okt 2005.

  1. MultiSynC

    MultiSynC Guest

    bungie gooit er een nieuwe machtmaking playlist in.

    hij heet Team Hardcore.
    het is een soort MLG alleen begin je met battle rifle/magnum.

    de gameypes:

    Backwash - Classic CTF
    Backwash - Crazy King
    Backwash - Rifles


    Beaver Creek - Classic CTF
    Beaver Creek - Crazy King
    Beaver Creek - Neutral Bomb
    Beaver Creek - Slayer


    Colossus - Snipers


    Elongation - Classic CTF
    Elongation - Crazy King
    Elongation - Oddball
    Elongation - Slayer


    Gemini - Crazy King


    Ivory Tower - Crazy King
    Ivory Tower - Oddball
    Ivory Tower - Slayer
    Ivory Tower - Snipers


    Lockout - Crazy King
    Lockout - Oddball
    Lockout - Slayer
    Lockout - Snipers


    Midship - Classic CTF
    Midship - Crazy King
    Midship - Neutral Bomb
    Midship - Oddball
    Midship - Rifles
    Midship - Slayer


    Sanctuary - Classic CTF
    Sanctuary - Crazy King
    Sanctuary - Snipers


    Warlock - Classic CTF
    Warlock - Crazy King
    Warlock - Oddball
    Warlock - Rifles
    Warlock - Slayer

    natuurlijk weet ik zeker dat er veel gecheat in gaat worden maar toch eindelijk probeert bungie de wensen te vervullen.

    de reden waarom ze geen echte MLG gametypes doen is omdat ze hun eigen spel willen hebben:confused: daarom de beetje rare types.

    ik heb hier wel zin in:D

    /edit -Goiz:

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 nov 2005
  2. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Volgensmij komt die playlist update pas midden oktober hoor..

    Toch snap ik niet waarom ze der 5 nieuwe maps in gooien en dan ook nog de slechtere...

    Ik bedoel wie wil der nou backwash spelen? :confused:
    Maarja ik denk dat het opzich wel leuke playlist wordt.. hopelijk niet teveel last van cheaters |:-
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  3. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooooowww weet je hoe rlxt, voor alle noobs die het spel nog spelen, JIPPIE!!!!!!!!!!!!!!! Ik bedoel alle mensen die deze gametype egt wilden zijn al minstens een half jaar gestopt, dus wat schiet bungie er nou mee op behalve zichzelf flink belachelijk maken. Want eerst zeiden ze dat er geen behoefte was aan MLG lijst en nu in ene omdat ze zien dat toch wel heeeeeeeeeeeel weinig spelers het spel nog doen, proppen ze in ene wel zijn mode erin. Egt ongelooflijk triest, maarja wat kan je ook anders verw88 van een game studio die de beste game ooit weet te verneuken naar 1 van de slechste games voor de fans ooit, puur omdat ze voor het grote geld van de massa gaan.

    Egt diep, diep triest.....

    Amen
     
  4. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Jij bent grappig 8)

    Halo2 slechtste game ooit?
    Waarom speelden dan zoveel mensen na een half jaar nog steeds halo2 als het de slechtste game ooit is |:- :confused:
     
  5. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon een veel mindere game dan halo 1, dat moet iedereen die enigsinds skill heeft toch wel toegeven, want er zit zoveel auto-aim in die game das niet normaal. De SP is ook nog eens slechter!!! En de reden dat zoveel mensen het spelen is omdat iedereen het speelt en het toch geen zin heeft om Bv. een RTCW server te maken omdat niemand dat meer speelt.

    Ook is het zo dat de beste spelers al stopten met dat schijt matchmaking na 2 weken ofzo. Daarna speelden ze alleen maar customs, en daar werd alleen MLG gespeelt. Maar wees jij maar heeeeeeeeeeel erg blij met deze giga verbetering, want nu kan je ook met MLG met lagg tegen cheaters spelen!!!

    WHOEPTIEDOE
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Stel je niet zo aan baby :{
     
  7. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry mensen, ik vind het egt super cool dat die update er komt YIPPIE maak me gek!!!

    Zo ben je nou tevreden ik bedoel is toch wat alle matchmaking fanboys willen horen:confused:.

    Maar geef is 1 goeie reden waarom matchmaking leuk is, behalve dat je kunt cheaten, gecheat wordt, off host speelt tegen Amerikanen waardoor het laggt als een mongool, on host spelen waardoor de tegenstander lagg heeft en je toch wel wint, de radar aanstaat, je spawnt met een smg, je een mooi level krijgt.... Ik bedoel waarom verdedigt iedereen het spel zo krampachtig ik bedoel ik ben toch niet de enige die deze mega minpunten ziet:confused::confused::confused::confused:, en als dat wel zo is, dan moeten jullie egt is beter naar het spel kijken, want ik ben nog neit eens over de auto-aim begonnen...
     
  8. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Matchmaking is leuk om gewoon met vrienden een beetje te kloten en een beetje lol hebben. Mss heb jij geen vrienden, dat kan natuurlijk ook :eek: .
     
  9. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHAHA eindelijk hebben jullie mij door:p...

    Maar zijn jou vrienden dan allemaal zo ongelooflijk lelijk en slecht dat je alleen met matchmaking met ze kan kloten...:confused:
     
  10. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Uh... nee, sorry.
     
  11. Sir IcE2k6

    Sir IcE2k6 Konjo die mama!

    Berichten:
    521
    Leuk Bevonden:
    0
    Team Hardcore lijkt me geen ene kenker aan! Enige wat ik vraag van die tering bungie is: MLG TS op OUWE MAPS! De rest intresseert me niet! Die gare oddball enzo, sjonguh jonguh! En dan ook nog is op levels als BAKCWASH en WARLOCK! Nou nou ik kijk er al naar uit...

    Waarom moet het zo moeilijk zijn om voor de ''echte'' halo2 spelers een matchmaking gametype te creeren die we allemaal CUSTOM spelen :{ Ze moeten ook denken aan de andere doelgroepen, is toch nix mis mee? Echt stelletjuh JODUH zijn het :mad: Irriteert me echt mateloos! Al was halo1 op live zou ik alleen maar die spelen!Das tenminste een game met CLASSE en SKILLVOL!


    Salut _0/ :mad:
     
  12. SuxxeR

    SuxxeR boem

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoveel punten zie ik niet in jouw post. En dan die reply over lelijk...
    Je bent zeker zo'n mannetje dat vaak op straat loopt met allochtonen ? Ok.
    En dan de laatste reply; Je kan ook normaal reageren, inplaats van met ****** te schelden ;)
     
  13. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens gescholden hor dus ik weet neit wat je allemaal zegt. En nee ik heb geen enkele vriend die allochtoon is, neit dat daar wat mis mee is trouwens, maar blijkbaar denk jij daar anders over... (dat is dus rascisme en ook strafbaar) En verder nog wat, als jij niet zo veel punten ziet in mijn post moet je denk ik maar leren tellen, en waar blijft jou pluspunt dan:confused::confused::confused:

    @ sir iced ofzo:p
    Je hebt egt helemaal gelijk!!!!!!!!
     
  14. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent zo belachelijk zielig. Ga lekker MLG spelen als je dat zo ontzettend tof vind en verveel ons niet met je achterlijke geblaat. Als je die gamemode kut vind doe je 't t gewoon niet, meld het hier in abn en ga je weer opsluiten in je hok. Laat ons nou zelf maar een oordeel vellen over wat we wel en niet goed of leuk willen vinden. En niet iedereen is meteen lelijk omdat ze gewoon matchmaking willen doen. Ik vind het toevallig nog steeds leuk omdat ik niet zo krampachtig een koning probeer te zijn die tegen de massa in moet gaan om zich nog enigszins gaaf te voelen.

    ontopic, dit lijkt me ook gewoon kut. Backwash, Warlock Elongation etc. zijn gewoon de slechtste maps in het spel, ik snap dus niet waarom ze nou weer daarmee een nieuwe gamemode vol moeten proppen.
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2005
  15. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het al zeker dat het ranked wordt?
     
  16. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    jep ze hebben het erover dat de mensen met ''meer skills'' tegen elkaar komen en de ''slechtere'' spelers ook. Waarom doen ze nou niet gewoon een MLG gametype op MM dat lijkt me opzich wel leuk, want in custom speel je eigenlijk alleen maar tegen mensen die je kent. In MM speel je toch tegen vaak onbekende mensen, wat altijd een verrassing is, maar dan wel met lag |:-
     
  17. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Omdat zo weining mensen het spel spelen? Je ziet dingen. Halo is al bijna een jaar lang de meest gespeelde live game. Bungie verdient er trouwens helemaal geen geld aan met een gratis playlist.
     
  18. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    ach ja... hij kan gewoon niet winnen waarschijnlijk. Of hij is een gefrustreerd pubertje van 14 :) of allebei, kan ook nog.


    waarschijnlijk het laatste
     
  19. II falcon II

    II falcon II Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    haha black hawk lult jullie er allemaal uit, hij heeft gewoon gelijk, matchmaking zuigt. mm geeft niets weer van je skills. en waar blijven de pluspunten behalve kloten met je vrienden.
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Team Skirmish is gewoon vet

    Tenminste met me oude team-maten :{
     

Deel Deze Pagina